"ΕΞΥΠΝΗ" ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ HONDA HRV

"ΕΞΥΠΝΗ" ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ HONDA HRV

Δημοσίευσηαπό jimdrakl » Πέμ Δεκ 16, 2010 11:45 pm

Καλησπέρα σας
Μόλις πήρα το hrv το οποίο έχει αυτόματη τετρακίνηση (ούτε μόνιμη, ούτε κατ' επιλογή), οπότε θα ήθελα να μάθω σε μία τέτοιου είδους τετρακίνηση κινούμενος σε μία ΚΑΤΗΦΟΡΑ με χιόνι η τετρακίνηση "υπάρχει" και σε διασφαλίζει ...ή δεν υπάρχει !!! δηλ. συμπεριφέρεται ως ένα απλό αυτοκίνητο με κίνηση ΜΟΝΟ στους εμπρός τροχούς.....και "αγοράζεις οικόπεδο" :(
jimdrakl
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 16, 2010 11:22 pm

Re: "ΕΞΥΠΝΗ" ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ HONDA HRV

Δημοσίευσηαπό pajerinho » Παρ Δεκ 17, 2010 12:16 am

Δυστυχώς συμπεριφέρεται σαν μπροστοκίνητο :|
Πρέπει να υπάρχει σπινάρισμα για να πάει κίνηση και στους πίσω τροχούς, που σε κατηφόρα δεν παίζει.
Μόνο αν έχει κανένα ESP θα βοηθήσει στην κατάσταση που περιγράφεις, αλλά χλωμό το κόβω να έχει....
Where the streets have no name....
Άβαταρ μέλους
pajerinho
 
Δημοσιεύσεις: 4523
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 15, 2008 11:25 pm

Re: "ΕΞΥΠΝΗ" ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ HONDA HRV

Δημοσίευσηαπό jimdrakl » Παρ Δεκ 17, 2010 9:52 am

Ευχαριστώ για την απάντηση.
Οπότε την πάτησα με την αυτή μου επιλογή αγοράς.
Θα ρωτήσω τώρα εάν υπάρχει δυνατότητα τεχνικά με κάποια επέμβαση να γίνει μόνιμη η τετρακίνηση στο Ηrv
jimdrakl
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 16, 2010 11:22 pm

Re: "ΕΞΥΠΝΗ" ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ HONDA HRV

Δημοσίευσηαπό pajerinho » Παρ Δεκ 17, 2010 10:36 am

Δύσκολο το βλέπω να μπορείς να παρέμβεις. Αν θυμάμαι καλά η εμπλοκή στο HRV γίνεται μέσω μιας αντλίας που όταν υπάρχει διαφορά στον ρυθμό περιστροφής του μπροστά και του πίσω άξονα ανεβάζει πίεση και εμπλέκει και τον πίσω άξονα στη μετάδοση της κίνησης.
Πάντως αν κινείσαι συχνά σε χιόνι βάζεις ένα χιονολάστιχο και η βελτίωση είναι πραγματικά κατακόρυφη!!
Έχω δει Matiz στην Κοζάνη ν' ανεβαίνει άνετα ανηφόρα που εγώ με το Pinin ψιλοσπινιάριζα και BMW 116 με νορμαλ λάστιχο δεν μπορούσε ν' ανέβει με τίποτα...!!
Where the streets have no name....
Άβαταρ μέλους
pajerinho
 
Δημοσιεύσεις: 4523
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 15, 2008 11:25 pm

Re: "ΕΞΥΠΝΗ" ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ HONDA HRV

Δημοσίευσηαπό gmak » Παρ Δεκ 17, 2010 12:20 pm

το μεγαλο πλεονεκτημα στο ματιζ είναι και τα στενά λάστιχα.. :u-:
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8592
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: "ΕΞΥΠΝΗ" ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ HONDA HRV

Δημοσίευσηαπό DIMITRISS32 » Παρ Δεκ 17, 2010 12:29 pm

ναι αλλα εκτος απο τα στενα λαστιχα βαλε οτι ειναι 800cc και γυρο στα 800 κιλα........το ειχε καποτε ο γαμπρος μου και ειχα παει τσιφλου με χιονια........γεια τρελλο γελιο...
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΦΘΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΦΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΤΟΥ...Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυίας και βλακείας είναι ότι η ιδιοφυία εχει όρια..
Άβαταρ μέλους
DIMITRISS32
 
Δημοσιεύσεις: 4757
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 30, 2008 10:41 am

Re: "ΕΞΥΠΝΗ" ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ HONDA HRV

Δημοσίευσηαπό jimdrakl » Κυρ Δεκ 19, 2010 11:58 pm

Έχω οδηγήσει αρκετά με κατ" επιλογή τετρακίνητα 4ΗΙ 4SLOW. Είχα επίσης για αρκετά χρόνια samurai (καταευχαριστημένος). Διαμένω πολλά χρόνια σε ορεινή περιοχή με χιονοδρομικό έχοντας πιστεύω μια σχετική οδηγική εμπειρία σε χιόνια και πάγους. Πότε δεν έχασα τον έλεγχο με προηγούμενα οχήματα και τον έχασα μόλις δοκίμασα το νέοαποκτειθέν HRV (πρώτο μου όχημα με αυτόματη τετρακίνηση). Έκανα το ποστ θέλοντας να μάθω τις διαφορές των ειδών τετρακίνησης πριν ενοχοποιήσω την αυτόματη τετρακίνηση ή το HRV. Επίσης θα μου πείτε ότι και οι συνθήκες είναι τόσο σχετικές και διαφορετικές σε κάθε περίπτωση. Αναφέρω βέβαια ότι ήταν και τα ελαστικά λίγο χάλια (χιονιού με λίγο τακούνι αλλά σκλήρο από την αχρησία και αδράνεια) όπως πήρα το όχημα μεταχειρισμένο με τα αυτά ελαστικά. Κατευεθείαν πήγα και του φόρεσα καινούργια χιονιού - πάγου όπου άλλαξε η συμπεριφορά του. Τέλος πίστευω ότι κάτι λίγο προσφέρει η τετρακίνηση και στην κατηφόρα (μηχανικό κράτημα σταθερής ταχύτητας χωρίς χρήση γκαζιού και φρένων που σημαίνει ξαφνικές και απότομες αντιδράσεις)
Παράγοντας Νο 1 τα ΕΛΑΣΤΙΚΑ
jimdrakl
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 16, 2010 11:22 pm

Re: "ΕΞΥΠΝΗ" ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ HONDA HRV

Δημοσίευσηαπό pajerinho » Δευτ Δεκ 20, 2010 12:47 am

Συμφωνώ με όλα όσα γράφεις. Ελπίζω τώρα με τα καινούργια λάστιχα να μην έχεις άλλα προβλήματα. Σίγουρα πάντως το κράτημα υπολείπεται ενός οχήματος με πραγματική 4κίνηση.
Με την ευκαιρία να παρατηρήσω ότι το καλύτερο κράτημα σε χιόνι-πάγο ειδικά πάνω σε άσφαλτο το παρέχουν όσα έχουν 4κίνηση με ελεύθερο κεντρικό διαφορικό. Όταν κινείσαι με 4κίνηση και μπλοκαρισμένο το κεντρικό στις φουρκέτες σέρνουν αναγκαστικά οι τροχοί (έστω κ λίγο) γιατί το κεντρικό μπλοκέ αναγκάζει να περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα ενώ αυτοί πρέπει να περιστραφούν με διαφορετική λόγω διαφορετικής ακτίνας περιστροφής μεταξύ μπροστά και πίσω άξονα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ένα στιγμιαίο γλίστρημα που μπορεί με τη σειρά του να οδηγήσει σε ένα μεγαλοπρεπές τετ α κε. Απ' αυτή την άποψη αμάξια όπως τα Subaru, το LandCruiser, τα Land Rover, το Pajero και το Pajero Pinin, το τελευταίο Grand Vitara και γενικά όποιο έχει κεντρικό διαφορικό έχει το καλύτερο κράτημα σε αυτές τις συνθήκες.
Where the streets have no name....
Άβαταρ μέλους
pajerinho
 
Δημοσιεύσεις: 4523
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 15, 2008 11:25 pm

Re: "ΕΞΥΠΝΗ" ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ HONDA HRV

Δημοσίευσηαπό gmak » Δευτ Δεκ 20, 2010 12:41 pm

pajerinho έγραψε:Συμφωνώ με όλα όσα γράφεις. Ελπίζω τώρα με τα καινούργια λάστιχα να μην έχεις άλλα προβλήματα. Σίγουρα πάντως το κράτημα υπολείπεται ενός οχήματος με πραγματική 4κίνηση.
Με την ευκαιρία να παρατηρήσω ότι το καλύτερο κράτημα σε χιόνι-πάγο ειδικά πάνω σε άσφαλτο το παρέχουν όσα έχουν 4κίνηση με ελεύθερο κεντρικό διαφορικό. Όταν κινείσαι με 4κίνηση και μπλοκαρισμένο το κεντρικό στις φουρκέτες σέρνουν αναγκαστικά οι τροχοί (έστω κ λίγο) γιατί το κεντρικό μπλοκέ αναγκάζει να περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα ενώ αυτοί πρέπει να περιστραφούν με διαφορετική λόγω διαφορετικής ακτίνας περιστροφής μεταξύ μπροστά και πίσω άξονα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ένα στιγμιαίο γλίστρημα που μπορεί με τη σειρά του να οδηγήσει σε ένα μεγαλοπρεπές τετ α κε. Απ' αυτή την άποψη αμάξια όπως τα Subaru, το LandCruiser, τα Land Rover, το Pajero και το Pajero Pinin, το τελευταίο Grand Vitara και γενικά όποιο έχει κεντρικό διαφορικό έχει το καλύτερο κράτημα σε αυτές τις συνθήκες.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8592
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: "ΕΞΥΠΝΗ" ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ HONDA HRV

Δημοσίευσηαπό pajerinho » Δευτ Δεκ 20, 2010 1:47 pm

gmak έγραψε:
pajerinho έγραψε:Συμφωνώ με όλα όσα γράφεις. Ελπίζω τώρα με τα καινούργια λάστιχα να μην έχεις άλλα προβλήματα. Σίγουρα πάντως το κράτημα υπολείπεται ενός οχήματος με πραγματική 4κίνηση.
Με την ευκαιρία να παρατηρήσω ότι το καλύτερο κράτημα σε χιόνι-πάγο ειδικά πάνω σε άσφαλτο το παρέχουν όσα έχουν 4κίνηση με ελεύθερο κεντρικό διαφορικό. Όταν κινείσαι με 4κίνηση και μπλοκαρισμένο το κεντρικό στις φουρκέτες σέρνουν αναγκαστικά οι τροχοί (έστω κ λίγο) γιατί το κεντρικό μπλοκέ αναγκάζει να περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα ενώ αυτοί πρέπει να περιστραφούν με διαφορετική λόγω διαφορετικής ακτίνας περιστροφής μεταξύ μπροστά και πίσω άξονα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ένα στιγμιαίο γλίστρημα που μπορεί με τη σειρά του να οδηγήσει σε ένα μεγαλοπρεπές τετ α κε. Απ' αυτή την άποψη αμάξια όπως τα Subaru, το LandCruiser, τα Land Rover, το Pajero και το Pajero Pinin, το τελευταίο Grand Vitara και γενικά όποιο έχει κεντρικό διαφορικό έχει το καλύτερο κράτημα σε αυτές τις συνθήκες.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Καλά μη χαίρεσαι πολύ. Το δικό σου GV έχει καλύτερη 4κίνηση απ' τα προηγούμενα GV που δεν είχαν κεντρικό διαφορικό, παραμένει όμως χειρότερο απ'το Pinin γιατί δεν μπορεί να κινηθεί με κίνηση πίσω :D :D :D :D :D :D
Where the streets have no name....
Άβαταρ μέλους
pajerinho
 
Δημοσιεύσεις: 4523
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 15, 2008 11:25 pm

Επόμενο

Επιστροφή στο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron