Fiat Freemont 2.0 MJT 4

AUDI, MERCEDES, OPEL, L.R., VW, FIAT, IVECO, VOLVO, SAAB....

Fiat Freemont 2.0 MJT 4

Δημοσίευσηαπό gmak » Παρ Μαρ 18, 2016 11:05 am

Περπατάμε στο parking της Fiat Auto οδεύοντας προς το Freemont που θα πάρουμε για δοκιμή. Ξεχωρίζει σαν την μύγα μέσα στο γάλα. Το μόνο κοινό με τα υπόλοιπα Fiat που βρίσκονται γύρω του είναι το σήμα στην μάσκα. Οι αμερικάνικες καταβολές του δεν κρύβονται. Αδερφάκι του Dodge Journey αποτελεί την νέα λογική για τα μοντέλα που δεν μπορεί να κατασκευάσει από μόνη της η Fiat. Παίρνει από την μεγάλη παλέτα του group ένα μοντέλο κάνει ορισμένες αλλαγές και ιδού το νέο Fiat.


Μια από τις πιο παράξενες-ενδιαφέρουσες δοκιμές στην ιστορία του CapitalAuto ξεκινούσε. Ένα μοντέλο ουσιαστικά αμερικάνικο με τα σήματα μιας από τις ιστορικότερες Ευρωπαϊκές εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων. Αυτομάτως η πρώτη σκέψη είναι αρνητική και αυτό όχι επειδή δεν είναι καλό το αυτοκίνητο αλλά επειδή είμαστε περισσότερο συντηρητικοί-πιστοί με αυτό που αντιπροσωπεύει κάθε εταιρία.


Τεράστιο εξωτερικά με μήκος 4,88m είναι μεγάλο για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα. Ωστόσο δεν δείχνει άκομψο ή ατσούμπαλο μιας και οι όγκοι είναι σωστά μοιρασμένοι. Όμορφη λεπτομέρεια στο δικό μας μοντέλο με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Lounge οι ζάντες των 19in με ωραίο σχέδιο και εντυπωσιακή μολυβί βαφή. Η εξωτερική σχεδίαση έχει αμερικάνικες επιρροές χωρίς όμως να ενοχλεί και χωρίς να δείχνει κάτι παράξενο στο δρόμο. Αντιθέτως θα λέγαμε πως το Freemont καταφέρνει να είναι μοντέρνο αλλά και διακριτικό ταυτόχρονα, στοιχείο που αρέσει σε πολλούς αυτή την εποχή.


Γενικά το Freemont δείχνει κατασκευασμένο χωρίς τσιγκουνιές. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στον τομέα του εξοπλισμού. Μπαίνοντας μέσα βρίσκεσαι σε ένα περιβάλλον που θα μπορούσε να ανήκει σε ένα αυτοκίνητο αξίας €60.000. Στην τιμή όμως φαίνεται ένα χαρακτηριστικό της μάρκας Fiat. Όπως και σε κάθε μοντέλο έτσι και στο Freemont η τιμή κτίσης είναι άκρως ρεαλιστική. Το μοντέλο της δοκιμής μας με τον εντυπωσιακό εξοπλισμό, κινητήρα diesel και σύστημα τετρακίνησης στοιχίζει μόλις €34.650!


Στην εντυπωσιακά πολυτελή καμπίνα του Freemont ουσιαστικά δεν λείπει τίποτα. Δερμάτινες επενδύσεις στις τρείς σειρές καθισμάτων, ηλεκτρικές ευκολίες παντός τύπου, μεγάλη ηλεκτρική οροφή, δυνατότητα ρύθμισης του κλιματισμού ξεχωριστά για τους πίσω και τέλος μεγάλη έγχρωμη οθόνη 8,7in με σύστημα πλοήγησης στην κεντρική κονσόλα, που συνδυάζεται με ηχοσύστημα της Alpine. Το εσωτερικό είναι τεράστιο και ο χώρος αποσκευών μπορεί να φτάσει τα 1461 lt! Στα αρνητικά η εργονομία που σε κάποιες περιπτώσεις, όπως η χρήση του υπολογιστή ταξιδίου, θέλει συνήθεια.


Καθισμένος ψηλά ο οδηγός έχει μια άριστη εποπτεία των πραγμάτων γύρω του. Νοιώθεις άνετα και παρά τις μεγάλες διαστάσεις το Freemont ελέγχεται πολύ άνετα. Γυρνώντας το κλειδί βρίσκουμε την 2η μεγάλη παρέμβαση των Ιταλών. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας κινητήρας πετρελαίου Multijet με απόδοση 170 Ps και 35,4 kg.m ροπής. Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, που ολοκληρώνει τον ιδανικό συνδυασμό. Το έχουμε υπογραμμίσει και στο παρελθόν. Οι κινητήρες πετρελαίου επειδή από την φύση τους έχουν μικρό εύρος λειτουργίας κολακεύονται από την συνεργασία με αυτόματα κιβώτια.


Η κύλιση του Freemont θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σαν “αρχοντική”. Σταθερό αλλά και με μεγάλο μεταξόνιο που προσδίδει σταθερότητα. Η ανάρτηση δουλεύει πολύ σωστά και εδώ είναι ένα ακόμα σημείο που οι Ιταλοί έβαλαν το χέρι τους. Μαζί με το σύστημα διεύθυνσης έκαναν αλλαγές ώστε να προσαρμόσουν το μοντέλο στα Ευρωπαϊκά δεδομένα. Η επεμβάσεις τους είναι επιτυχής μιας και κινείται πάντοτε με μεγάλο αίσθημα ασφάλειας αλλά και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Όπου και αν κινηθήκαμε το Freemont έστριβε με μεγάλη άνεση και με ταχύτητες που δεν περιμέναμε βλέποντας το αρχικά. Ο κινητήρας δένει υπέροχα με το αμάξωμα και σε καμία περίπτωση δεν προδίδει τον χαμηλό του κυβισμό, για τα δεδομένα του αμαξώματος. Έτσι οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές και ο μέσος ιδιοκτήτης της κατηγορίας δεν θα βρεθεί εκτεθειμένος σε καμία περίπτωση. Τις μέρες που είχαμε το Freemont βρεθήκαμε και σε χωματόδρομους. Χάρη στην τετρακίνηση δεν έδειξε να ανησυχεί πιστοποιώντας ότι θα φτάσει τους επιβάτες του ακόμα και σε απόμερα μέρη, αν το ζητήσουν.


Στο τέλος της δοκιμής η εικόνα μας ήταν πολύ πιο θετική από όταν το είδαμε για πρώτη φορά. Πρέπει να το αντιμετωπίσεις χωρίς προκαταλήψεις και να δεις την ουσία. Στην πράξη λοιπόν είναι μια κατασκευή που συνδυάζει πολλά με πολύ λογικό κόστος. Αν έχετε μεγάλη οικογένεια ή αυξημένες μεταφορικές ανάγκες το Freemont είναι μια πολύ καλή πρόταση.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Fiat Freemont 2.0 MTJ 170hp, MTA Lounge 4X4

Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.888/1.878/1.691 mm
Βάρος : 1874 kg
Κινητήρας : 1956 cc
Ιπποδύναμη : 170 Ps/4000 rpm
Ροπή : 35,4 kg.m/1750-2000rpm
Τελική Ταχύτητα : 195 km/h
0-100 km/h : 11 sec
Μέση Κατανάλωση Δοκιμής : 9,1 lt/100km
Ρύποι CO2 : 169 g/km
Τιμή: Από €34.650
CAPITAL.GR
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8590
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: Fiat Freemont 2.0 MJT 4

Δημοσίευσηαπό Ted23 » Παρ Μαρ 18, 2016 11:29 am

Κανεις για δημοσιογραφος αυτοκινητων :D :D :drum:
Αριστοτελης Ωνασης: ''Οι Ανδρες φτιαχνουν την μοιρα τους''
Άβαταρ μέλους
Ted23
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 31, 2010 2:37 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ


Επιστροφή στο ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron