Το SUV της Dacia

AUDI, MERCEDES, OPEL, L.R., VW, FIAT, IVECO, VOLVO, SAAB....

Re: Το SUV της Dacia

Δημοσίευσηαπό Φωτης ranger » Παρ Μαρ 05, 2010 6:55 pm

περιβαλοντικη αγωνιστικη λεσχη αμαλιαδας.Π.Α.ΛΕ.Α

................KAGOURAS 4X4 CLUB..................
Άβαταρ μέλους
Φωτης ranger
 
Δημοσιεύσεις: 2525
Εγγραφή: Τετ Φεβ 18, 2009 8:30 pm
Τοποθεσία: αμαλιαδα

Re: Το SUV της Dacia

Δημοσίευσηαπό Κωστας Παπακωνσταντινου » Τετ Μαρ 10, 2010 5:14 pm

Μερικες πληροφοριες απο το γαλλικο προσπεκτους
http://www.dacia.fr/media/e-brochures/a ... duster.pdf
Dacia Duster dci
Κωστας Παπακωνσταντινου
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Τετ Ιαν 20, 2010 9:18 am
Τοποθεσία: Μαρουσι

Re: Το SUV της Dacia

Δημοσίευσηαπό gmak » Πέμ Μάιος 20, 2010 2:04 am

To Duster, το νέο μεσαίο SUV της Dacia, ενδέχεται, σύμφωνα με πηγές του ομίλου Renault-Nissan, να πωλείται σε ορισμένες αγορές με τα σήματα της Nissan. Το συγκεκριμένο μοντέλο διατίθεται ήδη σε κάποιες αγορές, στις οποίες δεν έχει παρουσία η Dacia, με τα σήματα της Renault. Ομοίως, εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο σε αγορές που δεν δραστηριοποιείται καμία από τις δύο, όπως π.χ. στις ΗΠΑ, να πωλείται ως Nissan.
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8590
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: Το SUV της Dacia

Δημοσίευσηαπό gmak » Τρί Δεκ 14, 2010 1:16 am

Τη διάκριση «Autobest 2011» κέρδισε το Dacia Duster. Με συγκομιδή 863 βαθμών, ο νικητής άφησε δεύτερo το Opel Meriva που συγκέντρωσε 822 βαθμούς, ενώ τρίτo βρέθηκε το Renault Fluence με 717 βαθμούς.

Την τέταρτη θέση κατέλαβε το Citroen C3 με 654 βαθμούς, ακολουθούμενο από το Kia Venga με 544. Δέκα συνολικά μέλη της κριτικής επιτροπής ψήφισαν δίνοντας στο Duster την 1η θέση, (λεπτομέρειες των αποτελεσμάτων στην ιστοσελίδα www.autobest.org επιλογή Final Ranking). Η απλή σύγκριση των βαθμολογιών δεν μπορεί να αναπαραστήσει τις διαφορές μεταξύ των νικητών. Πριν από 6 χρόνια η επιτροπή του Autobest απαρτίζονταν μόνο από 12 μέλη. Στο φετινό διαγωνισμό δικαίωμα ψήφου είχαν 15 δημοσιογράφοι του αυτοκινητιστικού τύπου.

Πριν από μερικά χρόνια παρουσιάστηκε ένα νέο σύστημα αξιολόγησης για πιο δίκαιη σύγκριση: μέσος όρος επί τοις εκατό, της βαθμολογίας της κριτικής επιτροπής για ένα μοντέλο, και του συνολικού αριθμού πόντων. Στο φετινό διαγωνισμό, το Dacia Duster συγκέντρωσε βαθμολογία 24%, ποσοστό που κυμαίνεται στο μέσο όρο των επιδόσεων στην ιστορία του θεσμού του Autobest.


Πηγή: autotriti.gr
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8590
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: Το SUV της Dacia

Δημοσίευσηαπό gmak » Παρ Μαρ 02, 2012 10:34 am

Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Dacia Duster


Χαμηλή κατανάλωση, επιδόσεις και καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά για το SUV

Με τον 1,5 dCi κινητήρα της Renault κάτω από το καπό του, το Duster δεν κάνει πίσω εκτός δρόμου και κερδίζει τις εντυπώσεις με υψηλή απόδοση, μειωμένη κατανάλωση και off road χαρακτηριστικά.

Το Duster 1,5 dCi 4X4 ήταν η πιο δημοφιλής έκδοση του SUV της Dacia για το 2011, με 378 πωλήσεις και μερίδιο 61% από όλα τα Duster που πουλήθηκαν.

Πρόκειται για την πλέον προσιτή επιλογή για μικρομεσαίο SUV και γεννήθηκε ύστερα από την εξαγορά της Dacia από τη Renault και την ανάδειξή της ως μια νέα δυναμική αυτοκινητοβιομηχανία με αυτοκίνητα χαμηλού κόστους. Και όπως έχει ήδη διαπιστωθεί, στην περίπτωση του βενζινοκίνητου μοντέλου, είτε στην έκδοση 4X2 είτε στο 4X4, πρόκειται για ένα αξιόλογο SUV, με αυξημένες εκτός δρόμου ικανότητες στην 4κίνητη εκδοχή του.

Εκτός όμως των βενζινοκίνητων εκδόσεών του, το Duster προσφέρεται αποκλειστικά ως 4Χ4 και με το γνωστό και ιδιαίτερα ικανό 1,5 diesel κινητήρα της Renault, ο οποίος του προσθέτει αρκετά περισσότερα πλεονεκτήματα σε κατανάλωση, επιδόσεις και οδικά χαρακτηριστικά, σε σχέση με τις εκδόσεις βενζίνης.



Το Dacia Duster 1,5 dCi 4X4 προσφέρεται σε πολύ καλή τιμή (19.050 ευρώ) για τετρακίνητο μικρομεσαίο SUV με diesel κινητήρα. Βέβαια, από την αρχική του έκδοση λείπουν κάποια εξοπλιστικά στοιχεία, όπως το ESP, οι ηλεκτρικοί καθρέπτες και οι ζάντες αλουμινίου, ενώ οι αερόσακοι είναι 4. Με 1.000 ευρώ παραπάνω, η έκδοση Laureate καλύπτει τα κενά στον εξοπλισμό άνεσης, όμως και πάλι απουσιάζει το ESP και οι αερόσακοι παραμένουν 4.

Κινητήρας: Ταιριάζει… γάντι!

Ο 4κύλινδρος, 8βάλβιδος diesel κινητήρας του Duster, με άμεσο ψεκασμό και turbo, αποδίδει 110 ίππους και 240 Nm ροπής, διαθέσιμα μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο διακρίνεται για το πολύ καλό του τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και την άμεση απόκρισή του στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, συνεπικουρούμενο βέβαια και από το σωστά κλιμακούμενο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Στα προτερήματά του και το γεγονός ότι, ο θόρυβος που παράγεται δεν ενοχλεί τους επιβαίνοντες, εκτός φυσικά από το χαρακτηριστικό κροτάλισμα στο ρελαντί. Από πλευράς κατανάλωσης, με επιλεγμένη την κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, το Duster 1,5 dCi αποδεικνύεται ιδιαίτερα φειδωλό στις απαιτήσεις του σε καύσιμο.

Εσωτερικό: Απλή σχεδίαση και καλή ποιότητα

Καμιά αλλαγή σε σχέση με το βενζινοκίνητο δεν έχει το εσωτερικό του Duster diesel, με αποτέλεσμα να παραμένει απλό σε σχεδίαση, κάπως μουντό χρωματικά και με σκληρά και μέτρια στην αφή πλαστικά μέρη, που όμως δείχνουν γερά βιδωμένα χωρίς τριξίματα.



Υπάρχουν μερικά εργονομικά σφάλματα που προέρχονται από την υιοθέτηση στοιχείων που συναντούσε κανείς σε παλαιότερα μοντέλα της «μαμάς» Renault, όπως η κόρνα στο μοχλοδιακόπτη των φώτων ή οι κάθετα τοποθετημένοι διακόπτες για τα παράθυρα στην κεντρική κονσόλα.

Από την άλλη βέβαια, ο περιστροφικός διακόπτης επιλογής της τετρακίνησης είναι εύκολα προσβάσιμος και βολεύει ιδιαίτερα στη χρήση. Κατά τα άλλα, η θέση οδήγησης είναι αρκετά καλή και παρότι το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος, γρήγορα ο οδηγός θα βρει αυτή που του ταιριάζει.



Στο δρόμο: Άνετο στην άσφαλτο, ακλόνητο στο χώμα

Ελαφρώς καλύτερο στην άσφαλτο από το βενζινοκίνητο «αδελφάκι» του παρουσιάζεται το diesel Duster, αφού τα +50 κιλά του βάρους και η λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση περιορίζουν τις αυξημένες κλίσεις στις στροφές και προσφέρουν περισσότερη σταθερότητα στην ευθεία. Φυσικά, με επιλεγμένη την τετρακίνηση στη θέση «Auto», το Duster δύσκολα θα υποστρέψει.

Από πλευράς άνεσης, το Duster diesel κερδίζει και πάλι τις εντυπώσεις φιλτράροντας με χαρακτηριστική αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Εκτός δρόμου τώρα, το Duster νοιώθει στο στοιχείο του, αφού η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (210 χλστ.), οι μικροί πρόβολοι και η άμεση εμπλοκή της αυτόματης τετρακίνησης, γίνονται πολύτιμοι αρωγοί του οδηγού στην εξερεύνηση δύσβατων μονοπατιών.



Το τιμόνι τέλος, είναι όσο ελαφρύ χρειάζεται για τις εκτός δρόμου διαδρομές και προσφέρει την απαραίτητη σταθερότητα στην ευθεία, ελαφρώνει όμως γρήγορα στις στροφές.

Σύστημα τετρακίνησης

Το σύστημα τετρακίνησης του Duster προέρχεται από το Nissan Qashqai και ουσιαστικά αποτελείται από έναν ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη πριν από το πίσω διαφορικό.



Η εμπλοκή του γίνεται μέσω περιστροφικού διακόπτη στην κονσόλα σε επιλογές Auto (αυτόματο μοίρασμα ροπής) και 4WD Lοck για κλείδωμα στο ισόποσο του ποσοστού μεταξύ των δύο αξόνων.

Πηγή: autotriti.gr
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8590
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: Το SUV της Dacia

Δημοσίευσηαπό espoff » Τρί Νοέμ 06, 2012 7:14 pm

και μία ακόμα αξιολόγηση από το high octane

http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=3299&comp=Dacia
espoff
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Παρ Φεβ 03, 2012 9:19 pm

Re: Το SUV της Dacia

Δημοσίευσηαπό nontas » Τρί Αύγ 06, 2013 1:51 pm

πολύ όμορφο .θα επερνα άνετα ένα σε diesel .
Άβαταρ μέλους
nontas
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Τετ Μάιος 29, 2013 6:32 pm
Τοποθεσία: drama

Re: Το SUV της Dacia

Δημοσίευσηαπό Κωστας Παπακωνσταντινου » Κυρ Αύγ 18, 2013 8:19 pm

Βεβαιως εχει και τα μειον του,αλλα τα συν ειναι πολυ περισσοτερα.
Dacia Duster dci
Κωστας Παπακωνσταντινου
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Τετ Ιαν 20, 2010 9:18 am
Τοποθεσία: Μαρουσι

Προηγούμενη

Επιστροφή στο ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron