NISSAN NAVARA 200PS VS TOYOTA HILUX 171PS

DAIHATSU, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, TOYOTA, SUBARU ...

ΠΟΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ?? NAVARA VS HILUX

NISSAN NAVARA
12
63%
TOYOTA HILUX
7
37%
 
Σύνολο ψήφων : 19

NISSAN NAVARA 200PS VS TOYOTA HILUX 171PS

Δημοσίευσηαπό ΚΩΣΤΑΣ L200 » Τρί Μαρ 31, 2009 9:34 pm

ειχα μια συζητηση με ενα φιλο για το ποιο ειναι καλυτερο...θελω κ την γνωμη σας σε off-road κ στον δρομο δυνατοτητεσ...εγω παντωσ ψιφιζω hilux....περιμενω τισ αποψεισ σας...
ΚΩΣΤΑΣ L200
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 05, 2009 1:16 am

Re: NISSAN NAVARA 200PS VS TOYOTA HILUX 171PS

Δημοσίευσηαπό pajerinho » Τρί Μαρ 31, 2009 9:58 pm

Mitsu L200 :D :D :D :D :D :D :D
Where the streets have no name....
Άβαταρ μέλους
pajerinho
 
Δημοσιεύσεις: 4523
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 15, 2008 11:25 pm

Re: NISSAN NAVARA 200PS VS TOYOTA HILUX 171PS

Δημοσίευσηαπό stakyr » Τετ Απρ 01, 2009 12:26 am

Ο άκαμπτος άξονας και τα διαμήκη φύλλα σούστας με αμορτισέρ, που συνθέτουν την πίσω ανάρτηση σε όλα ανεξαιρέτως τα οχήματα , επιτρέπουν την εμφάνιση αναπηδήσεων σε ορισμένες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Όμως, η εν γένει συμπεριφορά των διπλοκάμπινων Pick-Up που είχαμε στη διάθεσή μας, διαφοροποιείται αρκετά από μοντέλο σε μοντέλο. Το μοντέλο που καταφέρνει να ξεχωρίσει σε αυτόν τον τομέα, είναι δίχως άλλο το Nissan Navara, χάρη στη μεγάλη σταθερότητα που εμφανίζει στην άσφαλτο (ακόμα και σε ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες) και στις ελάχιστες -έως μηδενικές- αναπηδήσεις του πίσω άξονα. Παράλληλα, προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο άνεσης στους επιβάτες, αν και αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μικρό μέγιστο βάρος του ωφέλιμου φορτίου (σε συνδυασμό με το αυξημένο απόβαρο του οχήματος). Το Toyota Hilux αποδεικνύεται εξίσου άνετο και σταθερό στο δρόμο και ο πίσω άξονας δε θα "θορυβήσει" σημαντικά τον οδηγό, με το σύστημα διεύθυνσης να είναι σαφές (όπως και στην περίπτωση του Navara), αν και όχι τόσο γρήγορο, ενώ τα φρένα κρίνονται ως απλά ικανοποιητικά. Υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας προσφέρει το Isuzu D-Max, καθώς διακρίνεται για το γρήγορο σύστημα διεύθυνσης και την καλή αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από τα φρένα. Ωστόσο, η ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων στις στροφές. Παράλληλα, το τιμόνι υστερεί ελαφρώς σε αίσθηση. Τα φρένα δεν αποτελούν το ισχυρότερο ατού και των Mazda BT-50 και Ford Ranger (κυρίως λόγω αίσθησης), ωστόσο η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει στον οδηγό να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα, αν και οι αναπηδήσεις του πίσω άξονα γίνονται αισθητές στις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το σύστημα διεύθυνσης έχει απότομη επαναφορά. Σε κάθε περίπτωση, οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας του αμαξώματος είναι μεγάλες, ευνοώντας τις "αναρριχητικές" δυνατότητες των εν λόγω μοντέλων. Καταλήγοντας, το Mitsubishi L200 περιορίζεται σημαντικά από τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης αναφορικά με την κίνηση στον δρόμο (σε υψηλές ταχύτητες), καθώς οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι αισθητές. Παρόλα αυτά, το επίπεδο άνεσης διατηρείται σε πολύ καλά επίπεδα τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, όπου το ιαπωνικό μοντέλο διαπρέπει χάρη στις μεγάλες γωνίες του αμαξώματος και στο ιδιαίτερα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που διαθέτει. Τα φρένα είναι ισχυρά και με καλή αίσθηση, ενώ το σύστημα διεύθυνσης είναι γρήγορο αλλά "ελαφρύ".

Συστήματα 4κίνησης
Ford Ranger
Η εμπλοκή του εμπρός διαφορικού και ο υποπολλαπλασιασμός των σχέσεων γίνεται μέσω ενός δεύτερου επιλογέα, ωστόσο για την απεμπλοκή απαιτείται το πάτημα του διακόπτη "RFW".


Isuzu D-Max
Eύχρηστο είναι το σύστημα διακοπτών στην κεντρική κονσόλα για την επιλογή της 4κίνησης και του υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων.



Mitsubishi L200
Ιδιαίτερα εξελιγμένο το σύστημα 4κίνησης του L200, όντας το μοναδιό με τρία διαφορικά. Ο έλεγχός του γίνεται μέσω ενός δεύτερου επιλογέα.


Nissan Navara
Η επιλογή της 4κίνησης και του υποπολλαπλασιασμού γίνεται μέσω ενός περιστροφικού χειριστηρίου, ενώ υπάρχει και διακόπτης για το κλείδωμα του πίσω διαφορικού.

Toyota Hilux
Η επιλογή τόσο της εμπλοκής του εμπρός διαφορικού, όσο και του υποπολλαπλασιασμού γίνεται μέσω ενός δεύτερου επιλογέα.

Mazda BT-50
Η εμπλοκή της 4κίνησης και του υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων γίνεται μέσω ενός δεύτερου επιλογέα, ενώ για την απεμπλοκή του εμπρός διαφορικού απαιτείται ο διακόπτης "RFW".

Όλοι εκπρόσωποι της κατηγορίας των διπλοκάμπινων Pick-Up , κινούνται από μηχανικά σύνολα πετρελαίου χωρητικότητας 2,5 ή και 3,0 λτ. Κοινός παρονομαστής όλων των κινητήρων είναι το πολύ καλό τράβηγμα από το χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας τους και τα περιορισμένα επίπεδα του παραγόμενου θορύβου (χάρη και στην πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας των επιβατών). Ισχυρότερος όλων ανακηρύσσεται ο κινητήρας του Nissan Navara, με απόδοση 174 και 200 ίππων (με τη "βοήθεια" της ελληνικής αντιπροσωπείας) και ακολουθεί ο 3λιτρος του Toyota Hilux με 171 ίππους και του Mitsubishi L200 με 167 ίππους. Αντίστοιχα, τα μέγιστα αποθέματα ροπής προσφέρει ο 2,5λιτρος κινητήρας του Navara, με δεύτερη καλύτερη επίδοση αυτή του 3,0λιτρου Ford Ranger. Με μέση κατανάλωση καυσίμου που κυμαίνεται (σε μεικτό κύκλο κίνησης) από τα 7,5-9,6 λτ./100 χλμ. και ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας από 70-80 λτ., τα εν λόγω οχήματα επιδεικνύουν ένα πολύ καλό επίπεδο αυτονομίας.

Μπορεί να προσφέρουν ανέσεις και οδική συμπεριφορά που παραπέμπουν σε αντίστοιχα πολυτελή επιβατικά SUVs, ωστόσο τα διπλοκάμπινα Pick-Up, υπερέχουν ξεκάθαρα σε έναν άλλο τομέα. Αναφερόμαστε, φυσικά, στις μεταφορικές τους δυνατότητες, καθώς, χωρίς το μεικτό βάρος των διπλοκάμπινων εκδόσεών τους να υπερβαίνει σε καμία περίπτωση τα 3.100 κιλά, είναι σε θέση να υποστηρίξουν φορτία από 766-1.140 κιλά. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος από 1.415-1530 χλστ. και πλάτος από 1.456-1.560 χλστ. Παρεμπιπτόντως, όλα αυτά ισχύουν μόνο για τις διπλοκάμπινες εκδόσεις, καθώς τα μεγέθη που προαναφέραμε μεγεθύνονται σημαντικά στις υπόλοιπες εκδόσεις καμπίνας (κοντή και επιμηκημένη). Σε ό,τι αφορά στις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, τα Ford Ranger και Mazda BT-50 προσφέρουν το μεγαλύτερο ωφέλιμο μήκος (1.530 χλστ.), με το Mitsubishi L200 να διατηρεί τη χειρότερη επίδοση σε αυτόν τον τομέα (1.325 χλστ.). Το μεγαλύτερο ωφέλιμο πλάτος στο χώρο φόρτωσης, τόσο μεταξύ των θόλων (1.130 χλστ.) όσο και συνολικά (1.560 χλστ.), τον προσφέρει το Nissan Navara, ενώ τα πιο υψηλά τοιχώματα αυτού απαντώνται στο Isuzu D-Max (480 χλστ.). Σε κάθε περίπτωση, η πρόσβαση στο συγκεκριμένο χώρο είναι εύκολη, χάρη στη σχετικά μικρή απόσταση του δαπέδου του από το έδαφος, ενώ στην πλειοψηφία των μοντέλων, η πέμπτη πόρτα είναι ασφαλιζόμενη με κλειδαριά. Παράλληλα, στα οχήματα που είχαμε στη διάθεσή μας για τις ανάγκες της φωτογράφησης, αποτυπώνεται με σαφήνεια η μεγάλη ποικιλία αναφορικά με τις επενδύσεις που είναι σε θέση να φέρει ο χώρος φόρτωσης (πλαστικό υψηλής αντοχής, μεταλλικές επενδύσεις κ.λ.π.), καθώς και διάφοροι τύποι σκέπαστρων, όπως το σύστημα Rollershutter των εκδόσεων Ford Ranger Wildtrak, που είναι σε θέση να υποστηρίξει πάνω του φορτία βάρους έως και 500 κιλών.

Χωρίς αμφιβολία, ο εσωτερικός διάκοσμος του Mitsubishi L200 είναι ο πιο "ενδιαφέρων" σχεδιαστικά, με έντονα σπορτίφ στοιχεία, όπως είναι ο πίνακας οργάνων, που αποτελείται από τρεις τεμνόμενους κύκλους με μπλε φόντο και τη μεγάλη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο επάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Σύγχρονο αισθητικά και με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, το εσωτερικό του Toyota Hilux θα προσφέρει άνετους χώρους σε όλους τους επιβάτες, ενώ πολλαπλές και πλήρως λειτουργικές είναι οι θήκες για μικροαντικείμενα. Το Nissan Navara διακρίνεται για το μεγάλο ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος της καμπίνας, με το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα να μην εμφανίζουν καινοτομική σχεδίαση, ωστόσο να αποτελούνται από υλικά πολύ καλής ποιότητας. Το Isuzu D-Max είναι σημαντικά αναβαθμισμένο τόσο ως προς την ποιότητα κατασκευής, όσο και ως προς την αισθητική, χάρη στις ευχάριστες οπτικά (και στην αφή) επενδύσεις, ενώ τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και με καλή πλευρική στήριξη. Το Ford Ranger (ιδιαίτερα οι εκδόσεις Wildtrak) κερδίζει τις εντυπώσεις, χάρη στις έντονες διχρωμίες και στις επενδύσεις των καθισμάτων, ενώ η νέα οθόνη στο επάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας προσφέρει ενδιαφέρουσες και χρήσιμες πληροφορίες, κυρίως σε ό,τι αφορά στην εκτός δρόμου οδήγηση. Τέλος, το Mazda BT-50 εμφανίζει πολλά σύγχρονα σχεδιαστικά στοιχεία και η καλή ποιότητα κατασκευής εγγυάται τη μακρόχρονη απουσία τριγμών, ακόμη και στις περιπτώσεις έντονα σκληρής χρήσης.

Η μοντέρνα αισθητική, τα αναπαυτικά καθίσματα, η πληθώρα αποθηκευτικών χώρων και η… απουσία τριγμών χαρακτηρίζουν το εσωτερικό του Toyota Hilux.


Αναμφίβολα, το πιο "ενδιαφέρον" σχεδιαστικά εσωτερικό ανήκει στο Mitsubishi L200, ενώ παράλληλα προσφέρει και τους πιο μεγάλους χώρους για τους επιβάτες.

Ο χώρος για τους επιβάτες που προσφέρει το Nissan Navara, παραπέμπει σε επιβατικό μοντέλο και διακρίνεται για το μεγάλο ωφέλιμο πλάτος του.

Τέσσερις ενήλικοι επιβάτες -ανεξαρτήτως αναστήματος- είναι σε θέση να μετακινηθούν χωρίς προβλήματα στις διπλοκάμπινες εκδόσεις όλων των Pick-Up. Το Nissan Navara ξεχωρίζει για το μεγάλο ωφέλιμο πλάτος της καμπίνας, αν και η -αρκετά- κάθετη κλίση του πίσω καθίσματος δεν είναι ιδιαίτερα βολική, στοιχείο που παρατηρείται και στο Mazda BT-50. Ο εκπρόσωπος της Mazda προσφέρει το μεγαλύτερο "αέρα" για το κεφάλι των πίσω επιβατών, ενώ το Mitsubishi L200 προσφέρει το μεγαλύτερο ύψος για το κεφάλι του οδηγού, καθώς και τους πιο άνετους χώρους για τα πόδια των πίσω επιβατών. Ο θάλαμος των επιβατών του Isuzu D-Max και του Toyota Hilux μπορούν να χαρακτηριστούν ως οι πιο άνετοι, ενώ αρνητικό γνώρισμα των Mazda BT-50 και Ford Ranger είναι το στενό άνοιγμα των πίσω θυρών.
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
stakyr
 
Δημοσιεύσεις: 1725
Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:40 am
Τοποθεσία: Κορυδαλλος (κελι 33)

Re: NISSAN NAVARA 200PS VS TOYOTA HILUX 171PS

Δημοσίευσηαπό gmak » Τετ Απρ 01, 2009 12:30 am

πολυ ωραιο αρθρο στακυρ....παει για πορταλ :u-:


μπορειτε να ψηφισετε ποιο απο τα δυο :u-: :u-: :u-: :u-:

και μετα να πειτε την γνωμη σας



εγω πχ ψηφισα ναβαρα...δεν ειναι τυχαιο που εχει κατακτησει την αγορα

και απο εμπειρια κιολας μιας και ο πατερας μου εχει ναβαρα και εχει αποδειχθει σκυλι :u-:
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8592
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: NISSAN NAVARA 200PS VS TOYOTA HILUX 171PS

Δημοσίευσηαπό giannis kriti » Τρί Μάιος 12, 2009 10:16 pm

[quote="gmak"]πολυ ωραιο αρθρο στακυρ....παει για πορταλ :u-:


μπορειτε να ψηφισετε ποιο απο τα δυο :u-: :u-: :u-: :u-:

και μετα να πειτε την γνωμη σας



εγω πχ ψηφισα ναβαρα...δεν ειναι τυχαιο που εχει κατακτησει την αγορα

και απο εμπειρια κιολας μιας και ο πατερας μου εχει ναβαρα και εχει αποδειχθει σκυλι :u-:[/quot nai e psifiste navara 98% emploke 8irio kai egw exo empiria kai o pateras mou exei navara 133ps
giannis kriti
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί Μάιος 12, 2009 10:03 pm

Re: NISSAN NAVARA 200PS VS TOYOTA HILUX 171PS

Δημοσίευσηαπό maria » Τετ Μάιος 13, 2009 8:55 am

Καλως ηρθες Γιαννη απο την Κρητη!!!
:blob: :blob: :blob:
Άβαταρ μέλους
maria
 
Δημοσιεύσεις: 6580
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 9:47 pm
Τοποθεσία: maria@4x4fun.gr

Re: NISSAN NAVARA 200PS VS TOYOTA HILUX 171PS

Δημοσίευσηαπό giannis kriti » Τετ Μάιος 13, 2009 4:27 pm

kalos sa sevrika
giannis kriti
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί Μάιος 12, 2009 10:03 pm

Re: NISSAN NAVARA 200PS VS TOYOTA HILUX 171PS

Δημοσίευσηαπό maria » Τετ Μάιος 13, 2009 4:31 pm

Τι κανει το πιο ομορφο νησι της Ελλαδας?
Τωρα που εχει αρχισει να καλοκαιριαζει θα ειναι super εκει....τυχερε. :cry:
Άβαταρ μέλους
maria
 
Δημοσιεύσεις: 6580
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 9:47 pm
Τοποθεσία: maria@4x4fun.gr

Re: NISSAN NAVARA 200PS VS TOYOTA HILUX 171PS

Δημοσίευσηαπό pajerinho » Πέμ Μάιος 28, 2009 12:36 pm

Οι Βρετανοί πάντως ψηφίζουν Mitsubishi.
Ξέρουν τί κάνουν οι άνθρωποι ;) ;) ;) :D :D

http://www.off-road.gr/article1491.html
Where the streets have no name....
Άβαταρ μέλους
pajerinho
 
Δημοσιεύσεις: 4523
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 15, 2008 11:25 pm

Re: NISSAN NAVARA 200PS VS TOYOTA HILUX 171PS

Δημοσίευσηαπό maria » Πέμ Μάιος 28, 2009 6:18 pm

pajerinho έγραψε:Ξέρουν τί κάνουν οι άνθρωποι ;) ;) ;) :D :D

Πιστευω πως ξερεις τι λενε για τους Βρετανους?
Οποτε σωστα ψηφισαν. :lol:
Άβαταρ μέλους
maria
 
Δημοσιεύσεις: 6580
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 9:47 pm
Τοποθεσία: maria@4x4fun.gr

Επόμενο

Επιστροφή στο ΙΑΠΩΝΙΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron