Skoda Yeti 1,8 TSI 4x4 VS Nissan Qashqai 2,0 4x4

DAIHATSU, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, TOYOTA, SUBARU ...

Skoda Yeti 1,8 TSI 4x4 VS Nissan Qashqai 2,0 4x4

Δημοσίευσηαπό gmak » Παρ Οκτ 23, 2009 12:32 am

Εικόνα


Με την έλευση του Yeti η μάχη φουντώνει ξανά στη δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, όπου κύριος "στόχος" του νέου μοντέλου της Skoda δεν είναι άλλος από το Qashqai με το οποίο το συγκρίνουμε.

Το Qashqai είναι ένα "κλικ" καλύτερο σε απτή ποιότητα υλικών στο εσωτερικό, λόγω των πιο πολλών επιφανειών από μαλακό πλαστικό. Εσωτερικό: Λίγο καλύτερο σε υλικά το Qashqai
Σύγχρονη είναι η εικόνα στο εσωτερικό και των δύο αυτοκινήτων, με το Yeti να έχει πιο ευχάριστο διάκοσμο, λόγω κυρίως της διχρωμίας που υπάρχει. Ποιοτικά είναι προσεγμένα αμφότερα τα μοντέλα, ωστόσο σε απτή ποιότητα κερδίζει περισσότερο τις εντυπώσεις το Qashqai, λόγω των περισσότερων επιφανειών από μαλακό, παχύ πλαστικό, όπως είναι στην κεντρική κονσόλα και στις πόρτες. Η θέση οδήγησης είναι εξίσου καλή, αλλά στο Skoda τα χειριστήρια της κεντρικής κονσόλας προσφέρουν καλύτερη εργονομία.
Χώροι: Με παραπλήσιες ανέσεις
Το ίδιο σχεδόν άνετα είναι το Yeti και το Qashqai, με το πρώτο να υπερέχει σε διαθέσιμο ύψος και το δεύτερο σε ωφέλιμο πλάτος και στον ελαφρώς πιο πολύ αέρα για τα γόνατα. Επίσης παρεμφερής είναι η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ (416 λτ. το Yeti και 410 λτ. το Qashqai).

Η οδική συμπεριφορά του Nissan είναι ασφαλής, αλλά το Yeti είναι πιο ευέλικτο και ευχάριστο οδηγικά. Στο δρόμο: Πιο ευχάριστο το Yeti
H σταθερότητα και η ασφάλεια που προσφέρουν είναι εξίσου καλή στο δρόμο, όμως το Qashqai με την κίνηση μόνο μπροστά θα ανοίξει πιο εύκολα την τροχιά του έναντι του Yeti με την αυτόματη 4κίνηση. Πρόσθετα, το τιμόνι και ο επιλογέας του Skoda προσφέρουν καλύτερη αίσθηση και ακρίβεια και σε συνδυασμό με τον πιο δυνατό κινητήρα, είναι πιο ευχάριστο οδηγικά.
Εκτός δρόμου: Καλύτερο το Qashqai
Στο Qashqai η επιλογή της αυτόματης μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς και του κλειδώματος της τετρακίνησης σε ποσοστό 50:50 ανά άξονα, που γίνεται μέσω του περιστροφικού διακόπτη, το κάνει πιο ικανό στο χώμα από το Yeti. Ακόμα, το Nissan είναι και ελαφρώς πιο άνετο και το αμάξωμά του διαθέτει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (200 χλστ. έναντι 180 χλστ. το Yeti).
Επιδόσεις: Υπερέχει το Yeti
To TSI μηχανικό σύνολο των 1,8 λτ. του Yeti με τους 160 ίππους προσφέρει καλύτερες επιδόσεις σε όλες τις μετρήσεις, αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους από το ατμοσφαιρικό 2λιτρο του Qashqai των 140 ίππων. Επίσης, το μοτέρ του Skoda εμφανίζει καλύτερο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, λόγω και της αισθητά υψηλότερης ροπής που εξασφαλίζει το turbo.
Συμπέρασμα: Yeti 1,8 TSI 4x4 - Qashqai 2,0 4x4 Σημειώσατε Χ
Ξεκάθαρος νικητής δεν υπάρχει ανάμεσα στα εν λόγω δύο μοντέλα, τα οποία αποτελούν εξίσου πολύ καλές προτάσεις στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Το Yeti διακρίνεται κυρίως για την πιο ευχάριστη οδική του συμπεριφορά στην άσφαλτο, τις γρηγορότερες επιδόσεις και το καλύτερο value for money και το Qashqai διακρίνεται περισσότερο σε ποιότητα υλικών, δυνατότητες τετρακίνησης και άνεση εκτός δρόμου.


autotriti.gr
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8592
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Επιστροφή στο ΙΑΠΩΝΙΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron