Νέο Nissan Qashqai facelift 2010

DAIHATSU, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, TOYOTA, SUBARU ...

Νέο Nissan Qashqai facelift 2010

Δημοσίευσηαπό gmak » Τετ Μαρ 10, 2010 2:15 am

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Το μικρομεσαίο crossover της Nissan έσπασε το κοντέρ των πωλήσεων στην ελληνική αγορά και η εταιρεία βλέποντας ότι το πείραμα πέτυχε αποφάσισε να προσωρήσει σε αισθητική ανανέωση στο επιτυχημένο μοντέλο της. Οι αλλαγές, όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες που παραθέτουμε είναι διακριτικές και η αισθητική αναβάθμιση περιλαμβάνει νέο προφυλακτήρα, νέα γρίλια, νέα φωτιστικά σώματα και καπό, νέες ζάντες 16″ και 17″ ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED. Οι αλλαγές αυτές μείωσαν τον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας κατά 0.01 (από 0.34 σε 0.33).

Το νέο QASHQAI - όπως και το υπάρχον μοντέλο - αντλεί ισχύ από τέσσερις κινητήρες μεταξύ των οποίων: οι ελαφριοί αλουμινένιοι βενζινοκινητήρες 1.6 114PS ή 2.0 141PS, ή αποδοτικός πετρελαιοκινητήρας 1.5 dCi 106 PS και ο προηγμένος 2.0 dCi 150PS. Με εξατάχυτα κιβώτια σε όλους τους κινητήρες (εκτός του βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων), η απόκριση είναι πολύ καλή, αλλά παράλληλα αθόρυβη και πολιτισμένη. Η ελαστικότητα του κινητήρα κρίνεται ικανοποιητική.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:

Στον παρακάτω πίνακα θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με το σύστημα μετάδοσης, τις διαστάσεις, το αμάξωμα και τις επιδόσεις του Qashqai
1.6lt Βενζινοκινητήρας
2.0lt Βενζινοκινητήρας
Πετρελαιοκινητήρες


Μηχανολογικά

Μοντέλο
Διαθέσιμες εκδόσεις Action, Acenta, Techna
Αριθμός επιβατών (άτομα) 5
Κινητήρας
Αριθμός κυλίνδρων, διάταξη 4, σε σειρά
Βαλβίδες ανά κύλινδρο 4
Κυβισμός (cm3) 1598
Διάμετρος x Διαδρομή 78x83,6
Μέγιστη ιπποδύναμη kW(PS)/min-1 1) 84(115) /6000
Μέγιστη ροπή Nm/min-1 1) 156/4400
Τύπος καυσίμου Βενζίνη


Εξωτερικά

Αμάξωμα
Ανάρτηση εμπρός Γόνατα McPherson
Ανάρτηση πίσω Ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων
Σύστημα διεύθυνσης Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
Σύστημα φρένων Δίσκοι εμπρός & πίσω (Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός), σεβρόφρενο με ABS συμπ. EDB και Brake Assist
Σύστημα ευστάθειας (option) Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP)
Μέγεθος τροχών (option) 16x6.5JJ, (17x6.5JJ)
Μέγεθος ελαστικών (option) 215/65R16, (215/60R17)


Βάρος

Βάρη
Απόβαρο min/max (kg) 2) 1297/1392
Μικτό βάρος (kg) 1830
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο (kg) 2) 415
Μέγιστο βάρος άξονα εμπρός (PAW) (kg) 1150
Μέγιστο βάρος άξονα πίσω (PAW) (kg) 1000
Μέγιστο βάρος έλξης με φρένα (kg) 1200
Μέγιστο βάρος έλξης χωρίς φρένα (kg) 685
Μέγιστο κάθετο φορτίο στον κοτσαδόρο 75


Οικονομία

Κατανάλωση καυσίμου
Κύκλος πόλης (l/100Km) 8.4
Eκτός πόλης (l/100Km) 5.7
Μικτός κύκλος (l/100Km) 6.7
Εκπομπές CO2 μικτός κύκλος) (g/Km) 159
Μέγιστη ταχύτητα (Km/h) 175
Επιτάχυνση 0-100 Km/h (sec) 12


Σύστημα μετάδοσης

Σύστημα μετάδοσης
Σύστημα μετάδοσης. 2WD
Κιβώτιο ταχυτήτων. 5-τάχυτο μηχανικό
Σχέση μετάδοσης
1η 3,727
2η 2,048
3η 1,393
4η 1,097
5η 0,892
Όπισθεν 3,545
Τελική σχέση μετάδοσης 4,500
Κινητήριοι τροχοί 2WD


Διαστάσεις

Εξωτερικά
Συνολικό μήκος (mm) 4315
Συνολικό πλάτος (mm) 1780
Συνολικό ύψος (mm) 1615
Μεταξόνιο (mm) 2630
Μετατρόχιο (εμπρός / πίσω) (mm) 1540/1550
Ελάχιστος κύκλος στροφής (Πεζοδρόμιο - πεζοδρόμιο) (m) 10.6

autocarnet.blogspot
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8590
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: Νέο Nissan Qashqai facelift 2010

Δημοσίευσηαπό gmak » Δευτ Μαρ 22, 2010 12:13 pm

Νίκος Κορόβηλας

Το μεσαίου μεγέθους Crossover της Nissan, Qashqai, έχει υποστεί εκτεταμένη αναβάθμιση, με σκοπό τη διατήρηση της θέσης του κορυφαίου μοντέλου της κατηγορίας, πρωτοπορώντας σαν εναλλακτικό hatchback στην Ευρώπη. Από το ευρωπαϊκό του λανσάρισμα το Μάρτιο του 2007, το Qashqai ξεπέρασε όλους τους προβλεπόμενους στόχους πωλήσεων, με ένα σύνολο 500.000 μονάδων στην ευρωπαϊκή αγορά. Η εξαιρετικά δημοφιλής παρουσία του, έφερε πολλούς Ευρωπαίους πελάτες εκ των οποίων πάνω από 80% ήταν για πρώτη φορά αγοραστές ενός Nissan. Οι αναβαθμίσεις ενισχύουν τον χαρακτήρα του Qashqai ως μοντέρνου Crossover, το οποίο συνδυάζει τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά ενός σπορ hatchback, με την στιβαρότητα και το κύρος ενός compact SUV.

Ανανεωμένο εμπρός μέρος
Η πιο ευδιάκριτη αλλαγή του Qashqai είναι στο εμπρός μέρος, το οποίο έχει ανασχεδιαστεί ολοκληρωτικά. Νέας σχεδίασης είναι το καπό, ο εμπρός προφυλακτήρας, τα φτερά, η γρίλια και τα φωτιστικά σώματα τα οποία προσδίδουν έναν επιπλέον αέρα κύρους, δυναμικότητας και ποιότητας. Το νέο εμπρός μέρος υιοθετείται και στο Qashqai+2. Οι δυο διακριτικές σηκωμένες λωρίδες στο εμπρός καπό, είναι τώρα μεγαλύτερες και τελειώνουν κοντύτερα από το εμπρός χείλος. Επιπλέον, η εμπρός ακμή του καπό, όπου συναντά τα φωτιστικά σώματα έχει σχεδιαστεί να ακολουθεί το σχήμα των φώτων, προσδίδοντας ένα πιο ακριβές φινίρισμα, ενισχύοντας το συναίσθημα της ποιότητας, ενώ παράλληλα δημιουργεί ένα μικρό κενό ανάμεσα στα δύο αυτά τμήματα.

Η περιοχή χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα έχει επανασχεδιαστεί γύρω από την εισαγωγή αέρα, βελτιστοποιώντας την είσοδο του αέρα στο ψυγείο της μηχανής, με επιπλέον πλεονέκτημα μια πιο δυναμική εμφάνιση. Τα νέα δυναμικά σχεδιασμένα επιθετικά φωτιστικά σώματα ενισχύουν την εμφάνιση του εμπρός μέρους του Qashqai, διαθέτοντας πιο κολακευτική εμφάνιση από τα υπάρχοντα, καλύπτοντας εν μέρει και ένα κομμάτι από τις εμπρός γωνίες του αυτοκινήτου. Ο σχεδιασμός του εσωτερικού των φωτιστικών σωμάτων είναι πιο προηγμένος, με ξεχωριστές λεπτομέρειες για κάθε λαμπτήρα (μικρά φώτα, μεγάλα φώτα και φλας). Η κλασσική γρίλια του υπάρχοντος Qashqai έχει αναβαθμιστεί με μια νέα σχεδίασης που διαθέτει σχήμα κυψελών η οποία είναι πιο σπορ και συνδυάζει το κύρος με τη δυναμική εμφάνιση.

Το υπάρχον λογότυπο της Nissan που περιβάλλεται από τα τρία χρωμιομένα πλαίσια, τα οποία αποτελούν χαρακτηριστικό στοιχείο στις γρίλιες όλων των Crossover, διατηρείται χωρίς τροποποιήσεις.
Συνολικά, το επιθυμητό αποτέλεσμα της ανανέωσης είναι να προσθέσει στην εμφάνισή του στοιχεία, τα οποία θα ικανοποιούν τις προσδοκίες αγοραστών που προηγουμένως οδηγούσαν hatchback κύρους ή μικρά πολυτελή μοντέλα. Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό όλων αυτόν των αλλαγών είναι η συμβολή που παρέχουν στην συνολική βελτίωση της αεροδυναμικής του Qashqai. Στο πίσω μέρος, το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων παρέμεινε ανέπαφο, αλλά υιοθετήθηκε ένα πιο καθαρό σχέδιο, με το πάνω μέρος να φιλοξενεί τα φώτα της όπισθεν με τα φλας, τα οποία είναι λευκά, ενώ στο κάτω μέρος που είναι κόκκινου χρώματος, βρίσκονται τα φώτα πορείας και φρένων. Επιπλέον τα φώτα των φρένων χρησιμοποιούν λάμπες 12 LED για μέγιστη ευκρίνεια.

Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν ότι η αεροτομή που βρίσκεται πάνω στην πίσω πόρτα έχει ελαφρώς ανασχεδιαστεί, συμβάλλοντας στην συνολική μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης.
Επιπλέον αλλαγές στο σχεδιασμό του πατώματος του Qashqai έχουν βελτιώσει την ροή του αέρα, συμβάλλοντας παράλληλα στην μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης. Προσθέτοντας μια πιο λεία περιοχή γύρω από το πάτωμα κάτω από τον κινητήρα, επιπλέον επίπεδες ποδιές κατά μήκος του πατώματος και βελτιωμένα καλύμματα γύρω από τους εμπρός και πίσω τροχούς, όλες οι αλλαγές που έχουν γίνει συμβάλλουν συνδυαστικά στην μείωση του συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης του Qashqai από 0.34 σε 0.33.

Δύο νέα εξωτερικά χρώματα έχουν προστεθεί στην γκάμα: Warm Red και Style Grey. Και τα δύο υπηρετούν την φιλοσοφία του μεγαλύτερου κύρους που χαρακτηρίζει συνολικά την αναβάθμιση. Επιπλέον, παρουσιάζονται δύο νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου. Αμφότερα είναι πέντε ακτινών, διαμέτρου –16 ιντσών- 17 ιντσών – τα οποία ενισχύουν το παρουσιαστικό του Qashqai.

Αλλαγές στο εσωτερικό
Το ανανεωμένο Qashqai διαθέτει νέο, πιο ξεκάθαρης σχεδίασης πίνακα οργάνων, ο οποίος προσφέρει μεγαλύτερη ευκρίνεια και είναι πιο ευανάγνωστος. Τα δύο όργανα, ταχύμετρο και στροφόμετρο διαθέτουν άσπρες ενδείξεις σε μαύρο φόντο, με κόκκινες βελόνες, ενώ περιβάλλονται από χρωμιομένους δακτύλιους. Μέσα στο στροφόμετρο, που βρίσκεται αριστερά του πίνακα οργάνων υπάρχει μια μικρότερη ένδειξη θερμοκρασίας, ενώ αντίστοιχα στο ταχύμετρο δεξιά υπάρχει η ένδειξη στάθμης καυσίμου.

Μεταξύ των δύο οργάνων βρίσκεται ένα ανασχεδιασμένος υπολογιστής ταξιδίου, του οποίου η άσπρη LCD οθόνη δείχνει τις ενδείξεις κατανάλωσης καυσίμου, χιλιομέτρων, ώρας, cruise control (σταθεροποιητής ταχύτητας) και του περιοριστή ταχύτητας. Μια νέα Perl Grey δερμάτινη επένδυση έχει προστεθεί στον συνολικό διάκοσμο, η οποία συνδυάζεται με τις μαύρες επενδύσεις των θυρών και του ταμπλό και την γκρι επένδυση του κάτω μέρους της κονσόλας, κάνοντας το εσωτερικό ζεστό και φωτεινό.

Άλλη μια προσθήκη στο εσωτερικό είναι ο ελαφρύς φωτισμός στο κάτω μέρος της κονσόλας, στο ύψος των ποδιών των εμπρός επιβατών, δίνοντας ένα πιο ζεστό τόνο κατά την είσοδο στο αυτοκίνητο.

Επιπλέον χώροι αποθήκευσης έχουν δημιουργηθεί στο εσωτερικό για επιπλέον πρακτικότητα, με μια νέα θήκη στη βάση της κεντρικής κονσόλας του ταμπλό, ιδανική για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές ήχου. Επιπλέον, στις δικίνητες εκδόσεις (εκεί που βρίσκεται ο διακόπτης της τετρακίνησης ALL MODE), υπάρχει μια ακόμα θήκη για εισιτήρια, κλειδιά και άλλα μικροαντικείμενα, εργονομικά τοποθετημένη ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα και πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων.

Συνολικά η παραμονή στο εσωτερικό έχει γίνει πιο άνετη για τους επιβάτες, χάρη στην βελτιωμένη ηχομόνωση και τους μικρότερους κραδασμούς. Αυτό έχει επιτευχθεί με την προσθήκη ενός νέου πολλαπλών στρώσεων ηχομονωτικού υλικού στο χώρο του κινητήρα, καθώς και ενός πιο ηχοαπορροφητικού υλικού το οποίο εμποδίζει την μετάδοση του ήχου. Η μείωση του θορύβου έχει επιτευχθεί και με την αλλαγή των τσιμουχών του παρμπρίζ.

Αναβαθμισμένη ανάρτηση

Η έρευνα αγοραστών του Qashqai απέδειξε ότι οι πελάτες ήταν ενθουσιασμένοι με την σταθερότητα και την ευελιξία που προσφέρει η ανάρτηση. Παρόλα αυτά έγιναν μερικές μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στην ανάρτηση, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την άνεση και την αμεσότητα στις αντιδράσεις στο δρόμο.

Έκδοση με χαμηλές εκπομπές CO2

Εν τέλει, δουλεύοντας στην βελτίωση της αεροδυναμικής του ανανεωμένου Qashqai, θα παρουσιαστεί μια νέα οικολογική έκδοση ECO, η οποία θα έχει χαμηλές εκπομπές CO2. Χάρη σε κάποιες καινοτόμες αλλαγές που έχουν γίνει από τους μηχανικούς του Τεχνολογικού κέντρου της Nissan στο Bedfordshire της Αγγλίας, το ECO Qashqai, θα εξοπλίζεται με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 λίτρων dCi, θα διαθέτει το σήμα Pure Drive της Nissan, αποτελώντας για το αγοραστικό κοινό ένα από τα πιο αποτελεσματικά και οικονομικά μοντέλα της Nissan.

Η μείωση του βάρους, η υιοθέτηση αεροδυναμικών πλαστικών καλυμμάτων στους τροχούς, σε συνδυασμό με την κατάργηση των θέσεων των φώτων ομίχλης, την χρήση ελαστικών με χαμηλή αντίσταση κύλισης και την αύξηση της τελικής σχέσης μετάδοσης του κιβωτίου ταχυτήτων, μείωσαν τις εκπομπές C02 από τα 137 στα 129 g/km. Η γκάμα του Qashqai εμπλουτίστηκε την άνοιξη του 2008 με την έκδοση Qashqai+2, η οποία είναι μακρύτερη και ψηλότερη από την απλή. Το QASHQAI+2 έχει σχεδιαστεί να παρέχει μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, να είναι πιο πρακτικό, κυρίως χάρη και στην ύπαρξη τρίτης σειράς καθισμάτων, η οποία αναδιπλώνεται όταν δεν χρησιμοποιείται.

Αμφότερες και οι δύο εκδόσεις είναι διαθέσιμες δικίνητες ή, χάρη στην τετρακίνηση ALL MODE, με κίνηση στους τέσσερις τροχούς, ενώ υπάρχουν βενζινοκινητήρες 1.6 και 2.0 λίτρων και πετρελαιοκινητήρες 1.5 και 2.0 dCi, με απόδοση 115 μέχρι 140 ίππους (βενζίνη) και 106 μέχρι 150 ίππους (πετρέλαιο). Τόσο το Qashqai όσο και το Qashqai+2 έχουν σχεδιαστεί στο Ευρωπαϊκό κέντρο σχεδιασμού της Nissan στο Paddigton, στο Λονδίνο. Ο βασικός σχεδιασμός των δύο μοντέλων έχει γίνει στο Τεχνολογικό κέντρο της Nissan στο Bedfordshire της Αγγλίας, με την κατασκευή να γίνεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland, στη βορειοανατολική Αγγλία.

zougla.gr
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8590
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: Νέο Nissan Qashqai facelift 2010

Δημοσίευσηαπό gmak » Τρί Μαρ 30, 2010 1:42 am

Διαθέσιμα είναι πλέον από την ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan, τα ανανεωμένα Qashqai και Qashqai+2. Με επανασχεδιασμένη εξωτερική εμφάνιση και νέα χαμηλών εκπομπών CO2 έκδοση το μοντέλο προσφέρεται με τιμές που ξεκινούν από τα 19.080 ευρώ.

Η μεγαλύτερη αλλαγή του Qashqai είναι στο εμπρός μέρος. Νέας σχεδίασης είναι το καπό, ο εμπρός προφυλακτήρας, τα φτερά, η γρίλια και τα φωτιστικά σώματα.
Η περιοχή χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα έχει επανασχεδιαστεί γύρω από την εισαγωγή αέρα ενώ τα νέα σχεδιασμένα επιθετικά φωτιστικά σώματα ενισχύουν την εμφάνιση του εμπρός μέρους του. Ο σχεδιασμός του εσωτερικού των φωτιστικών σωμάτων είναι πιο προηγμένος, με ξεχωριστές λεπτομέρειες για κάθε λαμπτήρα (μικρά φώτα, μεγάλα φώτα και φλας). Ακόμα έχουν προστεθεί 2 νέα εξωτερικά χρώματα, το Warm Red και το Style Grey.
Στο εσωτερικό υπάρχει νέος πίνακας οργάνων με ανασχεδιασμένο υπολογιστή ταξιδίου.

Τέλος μια νέα οικολογική έκδοση για τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 λίτρων dCi, η οποία θα έχει χαμηλές εκπομπές CO2, περιλαμβάνεται στη γκάμα του ανανεωμένου Qashqai. Η μείωση του βάρους, η υιοθέτηση αεροδυναμικών πλαστικών καλυμμάτων στους τροχούς, σε συνδυασμό με την κατάργηση των θέσεων των φώτων ομίχλης, την χρήση ελαστικών με χαμηλή αντίσταση κύλισης και την αύξηση της τελική σχέσης μετάδοσης του κιβωτίου ταχυτήτων, μείωσαν τις εκπομπές C02 από τα 137 στα 129 g/km, στην έκδοση.

Τα ανανεωμένα Qashqai και Qashqai +2 είναι διαθέσιμα με τους γνωστούς βενζινοκινητήρες 1.6 και 2.0 λίτρων με απόδοση 115 μέχρι 140 ίππους και πετρελαιοκινητήρες 1.5 και 2.0 dCi με απόδοση 106 μέχρι 150 ίππους.

Οι τιμές του ανανεωμένου Qashqai:

Qashqai 4x2 1,6 Action 19.080 € (1.000 €)
Qashqai 4x2 1,6 Action Plus 20.150 € (1.000 €)
Qashqai 4x2 1,6 S 21.750 € (1.300 €)
Qashqai 4x4 2,0 Action 26.830 €
Qashqai 4x4 2,0 Plus 27.830 €
Qashqai 4x4 2,0 S 29.870 €
Qashqai 4x2 1,5 diesel Action 22.040 € (1.000 €)
Qashqai 4x4 2,0 diesel Action 28.990 € (1.700 €)

Qashqai+2 4x2 1,6 Action 21.680 € (1.000 €)
Qashqai+2 4x2 1,6 Action Plus 22.800 € (1.000)
Qashqai+2 4x2 1,6 Acenta Pack 24.430 € (1.300 €)
Qashqai+2 4x4 2,0 Action 30.690 €
Qashqai+2 4x4 2,0 Action Plus 31.810 €
Qashqai+2 4x4 2,0 Acenta Pack 32.820 €
Qashqai+2 4x2 1,5 diesel Action 25.480 € (1.000 €)
Qashqai+2 4x4 2,0 diesel Action 34.370 € (1.700 €)

Σημ.: Στην παρένθεση αναφέρεται το ποσό της έκπτωσης το οποίο έχει αφαιρεθεί από την τελική τιμή.


4x4mag.gr
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8590
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: Νέο Nissan Qashqai facelift 2010

Δημοσίευσηαπό gmak » Πέμ Ιαν 19, 2012 11:07 am

Καλές επιδόσεις χωρίς να «καίει» προσφέρει η έκδοση με τον dCi κινητήρα 1.6

Με την προσθήκη του ισχυρού 1.600άρη dCi κινητήρα των 130 ίππων και 320 Nm ροπής, το δημοφιλές Qashqai μεταμορφώνεται, αφού «πετάει» από πλευράς επιδόσεων και ταυτόχρονα δεν «καίει».

Το πρώτο σε πωλήσεις crossover αυτοκίνητο στην Ελλάδα, το Qashqai είναι περισσότερο γνωστό για τους κινητήρες βενζίνης και ειδικά τον 1.600άρη που «σηκώνει» σχεδόν όλο το βάρος των πωλήσεων.

Πρόσφατα, στη γκάμα του προστέθηκε και ο νέος ντίζελ 1,6 dCi των 130 ίππων (προέρχεται από τη Renault), ενώ διατίθεται παράλληλα και με τον 1,5 dCi των 110 ίππων. Η τιμή του 1,6 dCi ξεκινάει από τα 22.760 ευρώ για το δικίνητο και από τα 24.650 για το 4κίνητο.

Κινητήρας: Του ταιριάζει «γάντι»

Σημείο αναφοράς στην έκδοση 1,6D 130PS, δεν είναι άλλο από το ντίζελ κινητήρα των 1,6 λτ. με την υψηλή απόδοση και ροπή. Ειδικά, η ροπή των 320 Nm εκτοξεύει το Qashqai σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, αφού ακόμα και με 6η ταχύτητα το αυτοκίνητο προσπερνάει δίχως να χρειάζεται κατέβασμα σχέσης.

Ήδη από τις 1.500 σ.α.λ., το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα και δεν «λαχανιάζει» σε πιο υψηλούς ρυθμούς. Επιπλέον, ο 1,6 dCi κινητήρας εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλό θόρυβο σε γρήγορες ταχύτητες και μόνο στο ρελαντί και στις πολύ χαμηλές στροφές δίνει το «στίγμα» του ντίζελ.

Εσωτερικό: Με πολύ καλή ποιότητα και χώρους

Θετικά σχόλια αποσπά συνολικά ο θάλαμος επιβατών του Qashqai, στον οποίο δεν εντοπίζονται σημαντικές ελλείψεις. Από πλευράς επιλογής υλικών, το παχύ αφρώδες πλαστικό που συναντάται σε ολόκληρο το ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα, αναβαθμίζει αισθητά την ποιότητα, ενώ η συναρμογή και το φινίρισμα είναι εξίσου προσεγμένες.

Μεταξύ των θετικών στοιχείων είναι και η βολική και ψηλή θέση οδήγησης που προσφέρει πολύ καλή επόπτευση του γύρω χώρου και συμβάλλει στην άνεση στο ταξίδι σε συνδυασμό με τα αναπαυτικά καθίσματα. Όσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους, μια 4μελής οικογένεια είναι σε θέση να μετακινηθεί δίχως παραχωρήσεις, ωστόσο το πορτ-μπαγκάζ των 352 λτ. με την κανονική ρεζέρβα δεν ξεπερνά το μέσο όρο της κατηγορίας.

Σε σχέση με το βενζινοκίνητο Qashqai 1,6

-Ισχυρότερο κατά 13 ίππους
-Περισσότερη ροπή κατά 162 Nm που αποδίδεται σε 2.650 σ.α.λ. χαμηλότερα
-Γρηγορότερο στο 0-100 χλμ./ώρα κατά 1,2 δλ.
-Ταχύτερο στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η κατά 3,5 δλ.
-Πιο γρήγορο στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η κατά 6,2 δλ.
-Χαμηλότερη κατανάλωση κατά 1,3 λτ./100 χλμ. και τέλη κυκλοφορίας κατά 103 ευρώ
-Υψηλότερη τιμή κατά 4.400 ευρώ (με ESP το 1,6D)

Στο δρόμο: Ξεκούραστο και με σταθερό «πάτημα»

Το πετρελαιοκίνητο Qashqai με την κατάλληλη ρύθμιση -για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου- των ανεξάρτητων σε όλους τους τροχούς αναρτήσεών του, απορροφά με αποτελεσματικό τρόπο τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, οι οποίες, σε ελάχιστες περιπτώσεις, θα γίνουν πιο έντονα αντιληπτές από τους επιβάτες.

Παράλληλα, το πλαίσιό του, με την αρκετά στιβαρή αίσθηση, συμβάλλει με τη σειρά του στην ασφαλή, οδική συμπεριφορά, ενώ τάσεις υποστροφής και στιγμιαίας απώλειας πρόσφυσης θα σημειωθούν με έντονη πίεση του δεξιού πεντάλ.

Επίσης στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος δεν είναι έντονες, ενώ στην ευθεία είναι σταθερό και σίγουρο ανεξαρτήτως ταχύτητας. Ακόμη, τα φρένα παρουσιάζουν θετική αίσθηση και αποτελεσματικότητα και η ακρίβεια δεν λείπει και στο τιμόνι.

Πηγή: autotriti.gr
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8590
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr


Επιστροφή στο ΙΑΠΩΝΙΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron