Νέος κινητήρας 1.6 Diesel για το Nissan Qashqai 4X2 & 4X4

DAIHATSU, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, TOYOTA, SUBARU ...

Νέος κινητήρας 1.6 Diesel για το Nissan Qashqai 4X2 & 4X4

Δημοσίευσηαπό gmak » Παρ Νοέμ 11, 2011 10:42 am

Σε μία περίοδο όπου το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού προς στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα αυξάνεται με έντονους ρυθμούς, η Nissan συμπληρώνει την οικογένεια των QASHQAI με την εισαγωγή σε αυτήν ενός νέου υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα 1.600 κ.εκ.

Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.6 Diesel επιτυγχάνει πολύ καλές επιδόσεις, λόγω της προηγμένης τεχνολογίας και των τεχνικών χαρακτηριστικών που διαθέτει. Με απόδοση 130 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή που αγγίζει τα 320 Nm στις 1.750 σ.α.λ., επιτυγχάνεται μια μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 4.9lt/100km για τις 5-θέσιες εκδόσεις 4Χ2 και 5.1lt/100km για τις 7-θέσιες εκδόσεις 4Χ2.

Ο νέος πετρελαιοκινητήρας εναρμονίζεται με την νεότερη οδηγία καυσαερίων EURO V και θα διατίθεται στις 5-θέσιες (QASHQAI) αλλά και στις 7-θέσιες (QASHQAI+2) εκδόσεις, με κίνηση στους εμπρός (4Χ2) ή στους 4 τροχούς (4Χ4) και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.

Τώρα, με την έλευση αυτού του νέου κινητήρα 1.6 Diesel, η γκάμα του QASHQAI γίνεται πλήρης. Οι υποψήφιοι αγοραστές του QASHQAI μπορούν πλέον να επιλέξουν ανάμεσα σε κινητήρες 1.5, 1.6 και 2.0 Diesel, καθώς και τους γνωστούς ασυναγώνιστους κινητήρες βενζίνης 1.6 & 2.0 λίτρων.

Οι εκδόσεις diesel του QASHQAI προσφέρονται σε ελκυστικές τιμές, με εκπτώσεις. Χαρακτηριστικά, οι τελικές τιμές για τα QASHQAI 1.5 & 1.6 Diesel, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης, ξεκινούν από τις 19.130€ & 21.330€ αντιστοίχως, με εκπτώσεις που αγγίζουν τα 1.500€.

Συμπληρώνει το επαναστατικό προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης της πλήρους εργοστασιακής εγγύησης στα 6 έτη

skai.gr
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8590
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: Νέος κινητήρας 1.6 Diesel για το Nissan Qashqai 4X2 & 4X

Δημοσίευσηαπό pajerinho » Παρ Νοέμ 11, 2011 11:15 am

Ωραίος κινητήρας σε λάθος αμάξι
Where the streets have no name....
Άβαταρ μέλους
pajerinho
 
Δημοσιεύσεις: 4523
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 15, 2008 11:25 pm

Nissan Qashqai 1.6 dCi 2WD

Δημοσίευσηαπό gmak » Παρ Μαρ 16, 2012 11:24 am

Εικόνα

Η βασική εξοπλιστική έκδοση του πετρελαιοκίνητου Qashqai των 1.598 κ.εκ. και των 130 ίππων κοστίζει 21.550 ευρώ, συνυπολογίζοντας το όφελος απόσυρσης και την επιπλέον έκπτωση των 1.050 ευρώ

Εικόνα
Εικόνα

Γιάννης Αδάναλης in.gr

Ήρθε την κατάλληλη στιγμή, στις ιδανικές διαστάσεις και με την πολυπόθητη -ακόμη και σήμερα- απόσταση από το έδαφος. Το Nissan Qashqai δεν διεκδίκησε μία θέση ανάμεσα στα δημοφιλέστατα -εκείνη την εποχή- SUV, "αναπαράγοντας" τα "δαιμονοποιημένα", στις ημέρες μας, χαρακτηριστικά τους.

Αντιθέτως, δραστηριοποιήθηκε εξαρχής στην κατηγορία των crossover, μετατρέποντας σε πλεονέκτημα, τόσο τις μικρομεσαίες διαστάσεις του αμαξώματός του όσο και τις δικίνητες εκδόσεις της γκάμας του.

Η εμπορική του επιτυχία όχι μόνο επανέφερε τη Nissan στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, αλλά έως ένα βαθμό άλλαξε τον τρόπο σκέψης "γνωστών και φίλων", που χωρίς καθυστέρηση θέλησαν να ακολουθήσουν το παράδειγμά του.

Η συνέχεια είναι λίγο-πολύ γνωστή. Η στιλιστική του αναβάθμιση και η προσθήκη επταθέσιων εκδόσεων αποσκοπούσαν στην οχύρωση της θέσης του απέναντι στους κατά κανόνα υπερτροφοδοτούμενους ανταγωνιστές του.

Με το χρόνο να μετρά σε βάρος του και το ρυθμό πολλαπλασιασμού των crossover της ελληνικής αγοράς να αυξάνεται γεωμετρικά, το Qashqai αναζητούσε ένα "θαύμα" ώστε να διατηρηθεί στην πρώτη θέση της κατηγορίας του.

Για την ακρίβεια ένα πετρελαιοκίνητο θαύμα, χαρακτηρισμός που επιχειρεί να περιγράψει τις… εξωπραγματικές δυνατότητες ενός diesel κινητήρα, χωρητικότητας 1,6 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων.

Έχοντας την ικανότητα να συνδυάζει την οικονομία καυσίμου (4,5 λίτρα/100 χλμ.) και τις περιορισμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (129 γρ./χλμ.) με την ακατέργαστη δυναμική μεγαλύτερων σε κυβισμό συνόλων, ο dCi κινητήρας των 1,6 λίτρων επιβεβαιώνει στην πράξη τη μοναδικότητά του.

Η λειτουργία του και πολύ περισσότερο η απόδοσή του παραπέμπει σε υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ βενζίνης. Ο θόρυβος και ο κραδασμός διατηρούνται σε χαμηλά επίπεδα, γεγονός που δεν σου επιτρέπει να αντιληφθείς από την πρώτη στιγμή την "ιδιαιτερότητά" του.

Το ίδιο μπορείς να ισχυριστείς και για το "ξέσπασμα" των 320 Nm ροπής, το οποίο έρχεται λίγο πάνω από τις 1.500 σ.α.λ., θυμίζοντας τα εξεζητημένα χαρακτηριστικά ενός αυθεντικού "hothatch".

Καταφεύγοντας, μάλιστα, στο μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων έχεις την ευκαιρία να διατηρήσεις τον πετρελαιοκινητήρα μεταξύ 2.000-4.000 σ.α.λ., αποφεύγοντας με αυτόν τον τρόπο φαινόμενα υστέρησης χαμηλότερα ή κόπωσης πλησιάζοντας στο όριο λειτουργίας του.

Αντιστοίχως, επιλέγοντας μία πιο επιθετική χρήση του δεξιού πεντάλ, το δικίνητο Qashqai φαντάζει απολύτως ικανό να επιβεβαιώσει τα εργοστασιακά νούμερα των επιδόσεων (0-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα), παραμένοντας ιδιαίτερα φειδωλό στην κατανάλωση καυσίμου, η τιμή της οποίας με δυσκολία ξεπερνά, ακόμη και μέσα στην πόλη, τα 6,0 λίτρα/100 χλμ.

Ένα άλλο κρίσιμο στοιχείο, που αυτή τη φορά έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά του Qashqai, είναι η ικανότητα του πλαισίου να διαχειριστεί το πλεόνασμα ροπής του υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα.

Με τέρμα γκάζι τα 320 Nm εξαντλούν με ευκολία τα περιθώρια ελκτικής πρόσφυσης των μπροστινών τροχών, επιβάλλοντας στον οδηγό έναν μετριοπαθέστερο τρόπο χειρισμού.

Η ισορροπία, πάντως, δεν απέχει και πολλά εκατοστά -στη διαδρομή του γκαζιού- από την υπερβολή, γεγονός που σου επιτρέπει να ορίζεις με ακρίβεια και αμεσότητα την τύχη των κινητήριων τροχών.

Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές της έκδοσης, ενώ η αυξημένη απόσταση που διατηρεί το αμάξωμα από το έδαφος δεν θα επηρεάσει τις αντιδράσεις του πλαισίου όταν οι απαιτήσεις από αυτό αυξηθούν.

Με ή χωρίς ηλεκτρονικά, το Qashqai δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις, αρκεί βέβαια να συμβιβαστείς με την αδυναμία της ανάρτησης να απορροφήσει τις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος και τη μέτρια, συνεπώς, ποιότητα κύλισης.

Κατά τ’ άλλα, η αισθητική του αμαξώματος διατηρεί τη φρεσκάδα του, σε αντίθεση με το εσωτερικό, όπου ο απλοϊκός σχεδιασμός και η ποιότητα των υλικών υποδεικνύουν το γεγονός ότι έχουμε να κάνουμε με μία πρόταση που μετρά σχεδόν πέντε χρόνια στην ελληνική αγορά.

Σε επίπεδο εξοπλισμού η βασική έκδοση των 24.030 ευρώ (21.550 ευρώ με όφελος απόσυρσης και επιπλέον έκπτωση 1.050 ευρώ) δεν παρουσιάζει ουσιαστικές ελλείψεις, περιλαμβάνοντας air condition, ηχοσύστημα, ηλεκτρικά παράθυρα, cruise control, υπολογιστή ταξιδίου, ESP, έξι αερόσακους και ενεργά προσκέφαλα.

Για να αποκτήσει κανείς αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης και αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων θα πρέπει να επιλέξει την αμέσως επόμενη εξοπλιστική έκδοση (Acenta S), καταβάλλοντας επιπλέον 2.660 ευρώ.

Αντιστοίχως, για τις επταθέσιες εκδόσεις του ιαπωνικού crossover η επιβάρυνση φτάνει τα 3.340 ευρώ στην εξοπλιστική έκδοση Action και τα 2.750 ευρώ στην πλουσιότερη έκδοση Acenta S.

Απουσία υπερτροφοδοτούμενων εκδόσεων βενζίνης από την γκάμα του, το πετρελαιοκίνητο Nissan Qashqai μπορεί να συγκριθεί μόνο με αντίστοιχες προτάσεις του ανταγωνισμού, οι οποίες ίσως διαθέτουν ποιοτικότερα χαρακτηριστικά, στερούνται ωστόσο της εκρηκτικότητας και της αποδοτικότητας του 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα που τοποθετείται στο ιαπωνικό crossover.
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8590
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: Νέος κινητήρας 1.6 Diesel για το Nissan Qashqai 4X2 & 4X

Δημοσίευσηαπό gmak » Τρί Μαρ 27, 2012 12:56 am

Άλλο εα test drive απο το protothema.gr


  Εχουμε δοκιμάσει σχεδόν όλες τις εκδόσεις του Qashqai, καμία όμως δεν μας ενυπωσίασε όσο αυτή! Με τον νέο κινητήρα ντίζελ των 130 PS (απίστευτη επίδοση για σύνολο 1,6 lt!) το ιαπωνικό μοντέλο μεταμορφώνεται και σου δίνει την αίσθηση ενός premium crossover.
Φυσικά, υπάρχουν κάποιοι που θα πουν ότι «δεν είναι απαραίτητο να είναι γρήγορο ένα αυτοκίνητο που επιλέγουν συνήθως οικογενειάρχες». Αν όμως οδηγήσεις το συγκεκριμένο Qashqai, δεν θα θέλεις να γυρίσεις σε κανένα άλλο κι αυτό γιατί αυτή η έκδοση προσφέρει σχεδόν τα πάντα: χώρους, ποιότητα, επιδόσεις, οικονομία καυσίμου, δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου κ.ά.

Απίστευτο μοτέρ!
Το μηχανικό διαμάντι που φοράει το αυτοκίνητο της δοκιμής μας δεν είναι τυχαίο. Για την εξέλιξή του συνεργάστηκαν δύο εταιρείες (η Nissan και η Renault), κατατέθηκαν 30 πατέντες και ξοδεύτηκαν 230 εκατ. ευρώ! Το αποτέλεσμα, όμως, είναι τόσο καλό που δικαιώνει το μέγεθος της επένδυσης...
Μόνο στο ρελαντί το σύνολο των 1,6 lt έχει τον ήχο και τους κραδασμούς των κινητήρων πετρελαίου. Μόλις ο οδηγός πατήσει λίγο το πεντάλ του γκαζιού, η αίσθηση που αποκομίζει είναι ότι πρόκειται για κινητήρα βενζίνης.
Και από τις 1.500 rpm η επιτάχυνση είναι τόσο εντυπωσιακή που μπορεί να συγκριθεί με αυτή ενός δίλιτρου βενζινοκινητήρα! Οι επιδόσεις του (0-100 km/h σε 10,9 sec, τελική ταχύτητα 190 km/h) μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές, όμως μην ξεχνάτε ότι αναφερόμαστε σε ένα μοτέρ 1,6 lt που κινεί ένα αυτοκίνητο 1.562 κιλών! Το εκπληκτικό με το Qashqai 1.6D είναι ότι σου επιτρέπει να κινείσαι σβέλτα με πολύ χαμηλές στροφές και με μία ή δύο σχέσεις επάνω στο 6τάχυτο κιβώτιο. Για το ταξίδι επιλέξαμε την έκτη σχέση και δεν την αλλάξαμε ποτέ. Ούτε καν για προσπέραση...
Η μικτή κατανάλωση του 1.6D είναι μόλις 5,5 lt/100 km και στην πόλη σπάνια υπερβαίνει τα 7,5 lt/100 km. Οι εκπομπές ρύπων του είναι αρκετά χαμηλές (145 g/km) κι αυτό συνεπάγεται μεταξύ άλλων προσιτά τέλη κυκλοφορίας 246,5 ευρώ.

Η οδική συμπεριφορά του Qashqai 4x4 1.6D δεν διαφέρει από αυτή των άλλων εκδόσεων οταν ο περιστοφικός διακόπτης του συστήματος τετρακίνησης βρίσκεται στη θέση 2WD. Οταν όμως ο οδηγός επιλέξει την αυτόματη λειτουργία (εμείς το είχαμε μόνιμα σε αυτή), το σύστημα τετρακίνησης μεταφέρει έως και 50% της ροπής στον πίσω άξονα. Η εμπλοκή του πίσω άξονα γίνεται άμεσα και αποτελεσματικά, όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας το αυτοκίνητο σε δρόμο με χιόνι. Για τις πολύ δύσκολες περιπτώσεις υπάρχει και η δυνατότητα «κλειδώματος» της τετρακίνησης, αλλά μόνο για ταχύτητες έως 40 km/h.

Ολα καλά μέχρι εδώ για ένα αυτοκίνητο που βάζει υποψηφιότητα για την κορυφή της κατηγορίας του (ιδίως η συγκεκριμένη έκδοση). Επειδή όμως «ό,τι αξίζει... πονάει κι είναι δύσκολο», η τιμή του Qashqai 4x4 1.6D είναι αρκετά υψηλή (25.860 ευρώ). Αν πάντως διαθέτετε αυτά τα χρήματα, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο αξίζει κάθε ευρώ της τιμής του!


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 130 PS/4.000 rpm
Ροπή: 32,6 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: 4x4
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 190 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,9 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 5,5 lt
Εκπομπές CO2: 145 g/km
Βάρος: 1.562 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.315/1.783/1.606 mm
Χώρος αποσκευών:  410 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 246,5 ευρώ
Τιμη: 25.860 ευρώ
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8590
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr


Επιστροφή στο ΙΑΠΩΝΙΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης