Yamaha YFM250R 2009: Entry-level Sport Quad

Yamaha YFM250R 2009: Entry-level Sport Quad

Δημοσίευσηαπό grek » Πέμ Δεκ 11, 2008 12:54 pm

Yamaha YFM250R 2009: Entry-level Sport Quad
Εικόνα

Νέα χρώματα φοράει για το 2009 το YFM250R

Σχολείο για νέους!

Για 21 χρόνια την πρωτοκαθεδρία στα entry-level sport quad της Yamaha κρατούσε το Blaster 200. Το quad που είχε ανδρώσει γενιές και γενιές γουρουνόφιλων παρέδωσε το 2008 τη σκυτάλη στο Yamaha YFM250R που υποσχέθηκε και πραγματικά κατάφερε να προσφέρει ατελείωτες ώρες διασκέδασης στους νέους!

Η Yamaha ανανέωσε στα σημεία και κυρίως χρωματικά το μοντέλο για το 2009.


Εν αρχή είναι το ... μοτέρ!
Το Yamaha YFM250R, χρησιμοποιεί ένα κινητήρα 249κ.ε. αερόψυκτο, που διαθέτει ψυγείο λαδιού, πληρώντας τις προδιαγραφές Euro 3.
Ο κινητήρας έχει υγρό κάρτερ και κεραμική επίστρωση στον κύλινδρο, για χαμηλότερες θερμοκρασίες και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής

Το μοτέρ δεν είναι καινούργιο, αλλά προέρχεται από το Yamaha Tricker, διατηρώντας το βασικό πλεονέκτημα του Trialbike, που είναι η γραμμική απόδοση από χαμηλά, αντίθετα με τον κινητήρα του παλαιότερου Blaster.


Έτσι τα δύσκολα σημεία περνούν χαλαρά και αποτελεί ισχυρό βοήθημα για τους νέους στο άθλημα των sport quad.

Γιατί το YFM250R είναι ακριβώς αυτό, Sport quad, συμπληρώνοντας την γκάμα που οδηγεί το YFZ450R.

Το πεντάρι κιβώτιο δίνει τη δυνατότητα να παίζεις με το συμπλέκτη και να το ξεκολλάς στις στροφές. Η Yamaha επέλεξε να μην τοποθετήσει όπισθεν, όπως ακριβώς και στο Blaster για να γλιτώσει το βάρος.

Το YFM ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία τελικής μετάδοσης με αλύσιδα, όπως και τα μεγαλύτερα αδέλφια του.


Της οικογενείας λοιπόν...
Το YFM, κληρονόμησε όλα τα καλά στοιχεία των μεγαλύτερων αδελφών του, που είναι χρόνια στο κουρμπέτι.

Οι ομοιότητες είναι φανερές. Τα παρελκόμενα για να πάρει έγκριση, αφαιρούνται γρήγορα –όπως και στο 450- και το εργαλείο είναι έτοιμο για να μυήσει νέο κοινό στις πίστες.

Το μικρό αδελφάκι δεν έχει μόνο το ίδιο look. Αρκετά ακόμα εξαρτήματα προέρχονται από τα μεγαλύτερα γουρουνάκια της εταιρίας.

Οι δίσκοι μπροστά είναι οι ίδιοι με του 450 με τις δαγκάνες του Grizzly 700. Με τέτοια χαρακτηριστικά το τελευταίο που σε απασχολεί είναι το πώς θα σταματήσεις, μια και αρκεί ένα χαΐδεμα για να κοκαλώσεις.

Η φιλοσοφία σχεδίασης του πλαισίου, ακολουθεί αυτή των μεγαλύτερων αδελφών του με το κλειδί να βρίσκεται στο βάρος του YFM250R: Με μόλις 142 κιλά, είναι το ελαφρότερο της εταιρίας και πραγματικά «πετάει».
Εντωμεταξύ με το νέο χρωματικό συνδυασμό, δείχνει ακόμα πιο μάχιμο.
Μικρό στο μάτι...
Εδώ είναι το ζουμί! Μικρό αλλά θα χτυπήσει στα ίσα ακόμα μεγαλύτερα quads.

Ελαφρύ, με πλαίσιο στημένο για γρήγορη γεωμετρία, φιλικό και γραμμικό μοτέρ που συνδυάζεται με το εξαιρετικό κιβώτιο θα σε εκτοξεύσει μπροστά.

Στρίβει με τη σκέψη και οι ρυθμιζόμενες (προφόρτιση) αναρτήσεις των 190 χιλιοστών (μπροστά) – 200 χιλιοστών (πίσω) κάνουν τα πάντα μαγικό χαλί.

Το πακέτο συμπληρώθηκε από την Yamaha με ένα set ειδικά σχεδιασμένων ελαστικών Dunlop, παρέα με ελαφρές ζάντες αλουμινίου.

Εκεί που θα σε φτιάξει είναι στα άλματα. Θα περάσεις με μια πάνω μένοντας για πολύ περισσότερο στον αέρα ενώ η προσγείωση θα είναι σα να πατάς στα πούπουλα!

Απόλυτος έλεγχος λοιπόν τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα. Αν η καρδιά σου πάει να ακούς το μοτέρ να ουρλιάζει, θα αγγίξεις τα 110 χιλιόμετρα (104 πραγματικά) στην άσφαλτο.

Τα ντρίφτ είναι παιχνιδάκι και το σύστημα ψαλίδι – πίσω ανάρτηση θα βάλουν την δύναμη στο δρόμο.

Η Yamaha σχεδίασε το YFM250R με στόχο να αποτελέσει το σχολείο για τους νέους στα sport quad, δίνοντάς τους την ευκαιρία να μάθουν με ένα φιλικό εργαλείο που θα τους βοηθήσει να μάθουν τα «κόλπα» και θα τους προετοιμάσει για το μελλοντικό επόμενο βήμα των 450κ.ε.

Αντί για την συνταγή των ανταγωνιστών της, δεν έβαλε απλά ένα μικρό μοτέρ σε ένα πλαίσιο της σειράς συμπληρώνοντας το πακέτο με φανταχτερά πλαστικά.
Έστησε ένα πραγματικά αγωνιστικό quad που οδηγεί το χώρο. Δεν είναι τυχαίο ότι στις ΗΠΑ, βραβεύτηκε από την επιτροπή καταναλωτών σαν το καλύτερο sport quad για το 2008. Τιμή τιμοκαταλόγου 6550 με ΦΠΑ και ΕΤΤ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά YFM 250R
Κινητήρας

Τύπος: Μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, 4-χρονος, 1EEK
Κυβισμός: 249 cc
Διάμετρος x Διαδρομή: 74 x 58 mm
Συμπίεση:
9.5 : 1
Κάρτερ:
Υγρό

Καρμπυρατέρ: Mikuni 29mm
Ανάφλεξη:
DC-CDI
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου: 9 λίτρα
Μετάδοση: Αλυσίδα
Κιβώτιο: 5 ταχύτητες



Διαστάσεις
Ολικό μήκος: 1,625 mm
Ολικό πλάτος: 1,070 mm
Ολικό ύψος: 1,040 mm
Βάρος: 142 κιλά
Εμπρός φρένο: Δύο υδραυλικά δισκόφρενα
Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο
Εμπρός ελαστικά: AT 20 x 7-10
Πίσω ελαστικά: AT 19 x 10-9

Πηγη:off-road.gr
Το λάδι κι η αλήθεια πάντα βγαίνουν από πάνω.
grek
 
Δημοσιεύσεις: 4574
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 15, 2008 8:09 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ 6970.362097

Επιστροφή στο QUAD-ATV

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron