Cectek 500 EFI Quadrift

Cectek 500 EFI Quadrift

Δημοσίευσηαπό gmak » Πέμ Μαρ 11, 2010 12:15 am

Εικόνα

Ο άνθρωπος μέσω των αισθητηρίων οργάνων της γλώσσας του αναγνωρίζει τις εξής πέντε βασικές γεύσεις: πικρό, αλμυρό, όξινο, γλυκό και… ουμάμι ή πικάντικο. Ουμάμι;

Όπως ακριβώς το ακούτε. Κι είναι αυτοί οι υποδοχείς της πικάντικης γεύσης που κάνουν τρελό πάρτι όταν αισθανθούν να τους πλησιάζει το Cectek Quadrift. Ας τα πάρουμε, όμως, από την αρχή.
Oh Mammy
Δεν είναι Πρωταπριλιά. Το τελευταίο είδος γεύσης, ονόματι ουμάμι, προστέθηκε πρόσφατα από τους επιστήμονες και αναφέ-ρεται σε ένα είδος γεύσης που παρέχουν ορισμένα αμινοξέα, όπως το γλουταμικό και το ασπαρτικό οξύ. Περιγράφεται ως γεύση πικάντικη (savory), κρεατώδης (meaty) και ως γεύση ζωμού κρέατος (brothy). Αυτό περίπου είναι το νόημα της λέξης ουμάμι στην ιαπωνική γλώσσα. Η γεύση ουμάμι συνδέεται με την περιεκτικότητα μιας τροφής σε πρωτεΐνες. Ως ανθρώπινα όντα έχουμε ανάγκη για πρωτεΐνη και οι υποδοχείς ουμάμι κάνουν το κρέας επιθυμητό και νόστιμο. Τέλος, το πλέον διαδεδομένο ενισχυτικό γεύσης που προστίθεται σε διάφορα τρόφιμα, το όξινο γλουταμικό (ή γλουταμινικό) νάτριο (monosodium glutamate, MSG), βασίζεται στην ενίσχυση της γεύσης ουμάμι.
Quadrift
Όπως έχετε ανάγκη από πρωτεΐνη, έτσι έχετε ανάγκη και από αδρεναλίνη. Όπως χρειάζεστε να τραφείτε σωστά, χρειάζεστε και να ανακαλύψετε, να παίξετε και φυσικά… να ντριφτάρετε! Η ταϊβανέζικη Cectek έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες σας, χορταίνοντας τους αισθητήρες σας με ένα απολαυστικό street γουρούνι, που όμοιό του δεν υπάρχει στην παραγωγή. Μέχρι σήμερα, το drift -η ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση- γινόταν με quad στο χώμα. Κι αν εσείς επιλέγατε να ντριφτάρετε στην άσφαλτο, το κάνατε με γουρούνια που είχαν κατασκευαστεί αποκλειστικά για χωμάτινη χρήση. Αν θέλατε να αγοράσετε street quad, οι επιλογές σας ήταν λίγες και ακριβές. Πολύ ακριβές. Από τον Γάλλο βελτιωτή Lazareth έως την GG Quads, τα ειδικά αυτά οχήματα ήταν δυσεύρετα, περιορισμένης παραγωγής και πανάκριβα. Μέχρι σήμερα!
Μοναδική σχεδίαση
Χαζεύοντας το Cectec 500 EFI Quadrift, αισθάνομαι το δέρμα στο σαγόνι μου να υγραίνεται. Κλείνω διακριτικά το στόμα και σκουπίζω με την ανάστροφη του χεριού μου το "σαλάκι" που είχε κυλήσει από την άκρη του στόματός μου. Κοιτάζω δεξιά-αριστερά. Ευτυχώς, δεν μας πήραν χα-μπάρι. Καταραμένοι αισθητήρες ουμάμι. Αυτό το γουρούνι θέλεις να το φας, όπως είναι. Οι τέσσερις προτζέκτορες των 110W που διαθέτει μπροστά για προβολείς, δίνουν αέρα special project στο γουρούνι, ενώ και τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι εξίσου καλοσχεδιασμένα και εντυπωσιακά. Χαμηλό, σαν σαύρα, σαν βελτιωμένο drift car, χαμηλό και πλατύ. Πλαίσιο που η Cectek ονομάζει UCS, από το Ultra secure Chassis System, δηλαδή υπερ-ασφαλές πλαίσιο, το οποίο συνδυάζεται με σύστημα anti-rollover που κόβει το ρεύμα όταν κάποιος τροχός χάσει την επαφή του με το έδαφος. Πρακτικά αδύνατο να φας τούμπα με το Quadrift, ακόμα και αν το προσπαθήσεις. Μονοκύλινδρος κινητήρας 500 κ.εκ., χα-μηλά τοποθετημένος, υγρόψυκτος, με μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο, ηλεκτρονικό ψεκασμό και TPS (Throttle Position Sensor - αισθητήρας γκαζιού). Αυτόματη μετάδοση για να μην απασχολείς το μυαλό σου με αλλαγές ταχυτήτων και τελική μετάδοση με σφραγισμένο άξονα για μειωμένες ανάγκες συντήρησης. Μεγάλες, αυτοκινητάδικες χυτές ζάντες αλουμινίου, 15 ιντσών μπροστά και 16 ιντσών πίσω. Ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς, με τέσσερα αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση. Απίστευτα ασφάλτινα ελαστικά χαμηλού προφίλ, 195/45 μπροστά και 215/40 πίσω! Τέσσερα δισκόφρενα, ένα για τον κάθε τροχό, στα 250mm εμπρός, με μεταλλικά σωληνάκια. Μεγάλη σέλα δύο ατόμων και ικανότατη σχάρα μεταφοράς αντικειμένων πίσω. Αν θελήσετε έξτρα αξεσουάρ, η Cectek δεν θα ιδρώσει. Υπάρχουν έτοιμα και σας περιμένουν. Χούφτες για το τιμόνι και μικρή ζελατίνα για προστασία από τα στοιχεία της φύσης. Μεγάλο σπόιλερ που κατεβαίνει μέχρι κάτω για έξτρα δόση "καγκουρίλας", προκειμένου να κάνετε ακόμα και το όχημα του Vin Diesel στην ταινία "The Fast and the Furious" να φαντάζει… φλώρικο και "λίγο". Και στιλάτες κλειστές τσάντες μεταφοράς, τόσο για εμπρός όσο και για πίσω, και πλάτη συνεπιβάτη, και κουκούλα, και GPS Holder, αλλά και πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ για τους ψαγμένους. Πάνω από όλα το Quadrift, είτε στη βασική του έκδοση είτε με full αξεσουάρ, έχει επιθετική σχεδίαση, μοναδικό design και ένα διάχυτο τσαμπουκά. Το κακό παιδί. Ο παράνομος Josey Wales. Ο Mickey Rourke ως Motorcycle boy στην ταινία του Κόπολα "Ο αταίριαστος". Το Quadrift τα έχει όλα και υπόσχεται ακόμα περισσότερα.
Έχω και μπλοκέ, πάμε για drift;
Το Quadrift έχει το design, έχει όμως και την ουσία. Δεν είναι ένα ακόμη επιθετικό σε σχεδίαση quad, που μόλις ο αναβάτης προσπαθήσει να δρέψει τις υποσχέσεις του design, εκείνο κοιτάζει αλλού σφυρίζοντας αδιάφορα. Το Quadrift έχει και το σωστό στήσιμο, έχει και το γκάζι ώστε να διασκεδάσει τον αναβάτη του με γρήγορη και απολαυστική οδήγηση. Γυρίζω το διακόπτη, το sport όργανό του ολοκληρώνει τους διαγνωστικούς του ελέγχους και πιέζοντας το πεντάλ του φρένου, η μίζα φέρνει άμεσα στη ζωή το Quadrift. Μεστός ήχος, που στην κλειστή "ομολογκαρισμένη" έκδοση για δρόμο, μεταφράζεται σε 20 μόλις αλογάκια. Εύκολα όμως ανοίγει και τα άλογα διπλασιάζονται, φτάνοντας τα 40 στις 7.000 σ.α.λ. Ο μοχλός του κιβωτίου μοιάζει με τάπα ρεζερβουάρ (πιστεύουμε πως στην προηγούμενη ζωή του αυτό ήταν) και διαθέτει τις επιλογές N για νεκρά, R για όπισθεν, H για High και L για Low. Η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους πίσω τροχούς, ενώ η επιλογή L είναι πολύ κοντή για το δρόμο και σε συνδυασμό με τη δύναμη του κινητήρα που περισσεύει και στο H, μάλλον δεν θα σας χρειαστεί -αποτελεί κατάλοιπο των off-road εκδόσεων για αναρρίχηση σε απότομες πλαγιές. Η εμπλοκή του H από τη νεκρά θέλει λίγη προσπάθεια και φυσικά κλειστό γκάζι. Προσοχή στα ψηλά πεζοδρόμια απαιτεί η μικρή απόσταση από το έδαφος, στα 137mm. Μοναδικό "ψεγάδι" πάνω στο Quadrift είναι η απότομη λειτουργία του ψεκασμού στις πολύ χαμηλές στροφές, όταν προχωράτε με πολύ λίγα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Εκεί το γουρούνι της Cectek έχει την τάση να τιναχτεί μπροστά και θέλει λίγη προσοχή μέχρι τα χιλιόμετρα στο κοντέρ να ανέβουν πάνω από το "σύρσιμο" της κίνησης ενός μποτιλιαρίσματος. Μόλις ξεφύγετε από την κίνηση και ανεβάσετε λίγο ρυθμό, σε κάθε απότομο άνοιγμα του γκαζιού στη γνωστή ελληνική άσφαλτο, το Quadrift αποδεικνύει το αληθές του ονόματός του. Προσοχή, δεν μιλάμε για ανεξέλεγκτες καταστάσεις ούτε και για γκάζι που θα σας κάνει να ασπρίσετε από τον τρόμο. Η πλαγιολίσθηση έρχεται ελεγχόμενα και μόνο όταν το απαιτήσετε (κυρίως με λίγα χιλιόμετρα). Το Quadrift κινείται γρήγορα, γραπώνει την άσφαλτο και στρίβει με σιγουριά. Φυσικά, κάποιοι αλητήριοι (όπως εμείς) θα βάλουν στην άκρη το savoir vivre και τον καθωσπρεπισμό και με μάτι που γυαλίζει, θα αρχίσουν να ουρλιάζουν σαν Κενυάτες Μάου-Μάου πάνω στη σέλα του Cectek. Για να διασκεδάσετε λοιπόν περισσότερο, αρκεί να κλειδώσετε το πίσω διαφορικό -εύκολα με ένα κουμπί στο δεξί γκριπ. Με αυτόν τον τρόπο, το χαμόγελο πλαταίνει, η πλαγιολίσθηση γιγαντώνεται και τα ελαστικά αρχίζουν να στριγκλίζουν σαν γουρούνια που μυρίζουν τη σφαγή. Αν κυνηγήσετε την πλαγιολίσθηση, το Quadrift θα υποκύψει στις ανομολόγητες ορέξεις σας, ενώ κάποιες στιγμές, αν το παρακάνετε, θα θελήσει να υπερστρέψει. Με λίγη συνήθεια, όμως, μαθαίνετε να ζητάτε λίγα για να παίρνετε πολλά. Να βοηθάτε με το γκάζι, το σώμα και το τιμόνι, ώστε να πετυχαίνετε την ιδανική πλαγιολίσθηση, χωρίς να γυρίζετε σβούρες γύρω από τον εαυτό σας. Το κάναμε και αυτό, με απόλυτη ασφάλεια, καθώς το χαμηλό κέντρο του Quadrift επιτρέπει να παίζεις "γύρω-γύρω όλοι", λες και βρίσκεσαι σε παιδική χαρά, εξαφανίζοντας τον κίνδυνο τούμπας. Έχοντας οδηγήσει στο πρόσφατο παρελθόν το χωμάτινο Gladiator 500 EFI της ίδιας εταιρείας, είχα παρατηρήσει πως όταν προσπαθούσα να το φέρω στους δύο πλαϊνούς τροχούς, εκείνο αρνιόταν πεισματικά -με το διαφορικό στη θέση περιορισμένης ολίσθησης. Κι αν το χάσιμο της ισορροπίας ήταν σχεδόν αδύνατο με το Gladiator, με το Quadrift περνάμε στη σφαίρα του φανταστικού. Όταν μειωθούν οι ρυθμοί, ανακαλύπτεις πως οι κραδασμοί τόσο από τον κινητήρα όσο και από τα ασφάλτινα ελαστικά είναι ανύπαρκτοι, κρατώντας την άνεση αναβάτη και συνεπιβάτη σε υπερ-υψηλά επίπεδα. Η τελική ταχύτητα του Quadrift στην ανοικτή του μορφή ξεπερνά τα 110 χλμ./ώρα, ενώ το όχημα της Cectek αποδεικνύεται σταθερό μέχρι την τελική του. Υπάρχει μάλιστα και λυχνία που σε προειδοποιεί για την… υπερστροφία όταν βουτήξεις στο κόκκινο των στροφών. Ο κατασκευαστής δίνει χρόνο επιτάχυνσης για 0-70 χλμ./ώρα τα 5,2 δευτερόλεπτα και χρόνο για το 400άρι από στάση τα 18,5 δευτερόλεπτα. Κι όταν φτάσει η ώρα του φρεναρίσματος, τα τέσσερα δισκόφρενα πακτώνουν το γουρούνι στο έδαφος, εξαφανίζοντας τα χιλιόμετρα από το κοντέρ. Τα 19 λίτρα του ρεζερβουάρ χαρίζουν στο Quadrift μια αυτονομία που φτάνει τα 200 χιλιόμετρα. Μάλιστα. Και βόλτα, και διασκέδαση, και ασφάλεια. Το κατέχουν καλά το γουρούνι στην Ταϊβάν.
Επίγευση
Στο στόμα είναι δροσερό, με αρώματα φρούτων του δάσους, πλούσιο σώμα, ώριμες τανίνες και αρώματα μοσχοκάρυδου και γαρύφαλλου. Παλαιώνει για έξι χρόνια από τον τρύγο και συνοδεύει εξαιρετικά σολομό με σάλτσα Hollandaise. Με άλλα λόγια, η Cectek διέπρεψε. Σχεδίασε και κατασκεύασε ένα ασφάλτινο γουρούνι με εξαιρετικό design, μηχανολογική αρτιότητα και τόλμη. Στα 9.540 ευρώ δεν το λες φτηνό, είναι όμως ποιοτικό και θα διασκεδάσει αφάνταστα τους λάτρεις της οδήγησης και του διαφορετικού. Λόγω ανυπαρξίας αντιπάλων, παίζει μόνο του σε ένα τερέν που το ίδιο δημιούργησε.CECTEK: Η εταιρεία
Η Cectek (China Engine Corporation Tech) είναι μια σχετικά νέα εταιρεία, που έχει την έδρα της στην πόλη Taoyuan της Ταϊβάν. Ιδρύθηκε το 1995, με κύριες ασχολίες τη μηχανολογική έρευνα και εξέλιξη, καθώς και την κατασκευή κινητήρων και υποσυστημάτων για αυτοκίνητα, δίκυκλα και γουρούνες. Σχεδιάζει και κατασκευάζει βαν και φορτηγάκια για την China Motor αλλά και για τη Mitsu-bishi και όπως αποδεικνύεται από τα quad της, διαθέτει σύγχρονο, επιθετικό design, με προηγμένη τεχνολογία. Στον τομέα της παραγωγής κινητήρων κατέχει το 65% του μεριδίου της ταϊβανέζικης αγοράς. Εκτός από το Quadrift, η γκάμα της περιλαμβάνει το ακόμα πιο πολεμικό ασφάλτινο 500 EFI Estoc, το 500 EFI Gladiator για χρήση εκτός δρόμου και το περισσότερο extreme χωμάτινο 500 EFI KingCobra. Και τα τέσσερα βγάζουν νόμιμα πινακίδα για κυκλοφορία και στο δρόμο.
Συν & Πλην
(+): Τo Drift, η τεχνολογία, η ασφάλεια
(-): Ψεκασμός στις πολύ χαμηλές ταχύτητες
Internet:
http://www.cectek.com - Το site της εταιρείας, http://www.cectekpowersports.com - Το site για τα ATV, http://www.cectek.gr - Η ελληνική αντιπροσωπεία, http://www.quadridesafrica.com - Τρελός Γερμανός ταξιδεύει
ΕΞΟΠΛΙΣΜOΣ
Χρώματα (Κίτρινο, λευκό, γκρι), Μίζα, Κοντέρ, Ένδειξη θερμοκρασίας, Ένδειξη βενζίνης, Μερικός χιλιομετρητής, Σχάρα, Ρυθμιζ. εμπρός ανάρτηση, Ρυθμιζ. πίσω ανάρτηση
Τιμή: €9.540
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 496.2
Κύλινδροι/Βαλβίδες 1/4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 40/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 4,5/5.500
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) 18
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 9,5
Βάρος (χωρίς καύσιμο) 310
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 115
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό, περιμετρικό
Αναρτήσεις Ε Διπλά ψαλίδια, ανεξάρτητη ανάρτηση
Διαδρομή (χιλ.) Δ.Α.
Αναρτήσεις Π Διπλά ψαλίδια, ανεξάρτητη ανάρτηση
Διαδρομή Δ.Α.
Φρένα Ε (χιλ.) 2Δ /250
Φρένα Π (χιλ.) 2Δ /190
Τροχοί-ελαστικά
Ελαστικό Ε 195/45R15"
Ελαστικό Π 215/40R16"
Διαστάσεις
Μήκος 2.158
Μεταξόνιο 1.280
Ύψος σέλας 776

http://www.4x4mag.gr
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8592
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Επιστροφή στο QUAD-ATV

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron