Linhai CUV300 Carry: Επαγγελματικό εργαλείο

Linhai CUV300 Carry: Επαγγελματικό εργαλείο

Δημοσίευσηαπό gmak » Τετ Σεπ 17, 2008 11:25 pm

ΕικόναΗ αγορά των SUV ανοίγει σταδιακά τα φτερά της στη χώρα μας κι η Linhai αποτελεί μία από τις πρώτες εταιρείες που έχουν στη γκάμα τους ένα τέτοιο εργαλείο. Πράγματι πρόκειται για ένα επαγγελματικό όπλο που προορίζεται για κάθε είδους δουλειά, από την απλή μεταφορά αντικειμένων μέχρι και την απαιτητική ρυμούλκηση. Η συγκεκριμένη δοκιμή πραγματοποιήθηκε χάρη στη δυνατότητα που μας δόθηκε να το οδηγήσουμε μέσω του νέου dealer (κατάστημα Champions, τηλ.:210-9405623) της αντιπροσωπείας Καραθανάσης Α.Ε.


Κινητήρας σκυλί
Το Carry είναι εφοδιασμένο με τετράχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα που είναι τοποθετημένος στο κέντρο του ατσάλινου πλαισίου, ανάμεσα κι ελαφρώς πιο πίσω από τα καθίσματα των επιβατών. Το υπερμέγεθες ψυγείο φροντίζει να διατηρήσει σε ασφαλές επίπεδο την θερμοκρασία λειτουργίας του. Την τροφοδοσία του αναλαμβάνει το μονό καρμπιρατέρ από το ρεζερβουάρ των 26 λίτρων. Όσον αφορά την μετάδοση της ισχύος, το κιβώτιό του διαθέτει επιλογές high, low, νεκρά κι όπισθεν. Επιπλέον, διαθέτει 2WD και 4WD με στόχο να βρει καλύτερη πρόσφυση στις αντίστοιχες πολύπλοκες καταστάσεις. Οι συγκεκριμένες επιλογές γίνονται μέσω ενός μπουτόν που βρίσκεται στο ταμπλό των οργάνων. Την τελική μετάδοση αναλαμβάνει το κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης.


Συμβατική ανάρτηση
Στο εμπρός σύστημα έχουν τοποθετηθεί γόνατα McPherson που φέρουν μονό αμορτισέρ (που δεν είναι ρυθμιζόμενο). Το πίσω σύστημα διαθέτει δύο αμορτισέρ στο ειδικά προσαρμοσμένο ψαλίδι, τα οποίσ επιδέχονται ρύθμιση ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου (πέντε θέσεις). Στο σύνολο οι αναρτήσεις του αφήνουν καλές εντυπώσεις ενισχύοντας την άνεση των αναβατών χωρίς να επηρεάζουν αρνητικά την οδική του συμπεριφορά. Ακόμη και κατά τη διάρκεια ρυμούλκησης φορτίου 450-500 κιλών το Linhai δεν παραπονιέται και δεν γίνεται ακυβέρνητο στην οδήγησή του. Οι αναρτήσεις καταπίνουν τις κακοτεχνίες της ασφάλτου χωρίς να δυσανασχετούν οι αναβάτες, γεγονός θετικό όταν το χρησιμοποιείς συχνά για τις ανάγκες της δουλειάς.


Εξοπλισμένο με δισκόφρενα
Το Linhai είναι εφοδιασμένο με δισκόφρενα στον κάθε τροχό κι ενεργοποιούνται μέσω του αντίστοιχου πεντάλ. Επιπλέον, έχει τοποθετηθεί ένα δισκόφρενο στον άξονα της μετάδοσης με στόχο να επιβραδύνει κατάλληλα τον κινητήρα όταν κατεβαίνεις σε απότομα σημεία ή πλαγιές. Η αίσθησή τους είναι διαφορετική από αυτή που συναντάει κανείς στις κοινές «γουρούνες» κι αυτό οφείλεται περισσότερο στη συνδεσμολογία τους, που είναι αυτοκινητιστικού τύπου. Παρ' ότι είναι αποτελεσματικά, η ξύλινη αίσθησή τους σε αναγκάζει ορισμένες φορές να ασκήσεις περισσότερη δύναμη απ’ ό,τι χρειάζεται για να ελέγξεις την επιβράδυνση, με αποτέλεσμα να επιβραδύνεις απότομα και περισσότερο απ’ ό,τι πρέπει. Απαιτούν κάποιο χρονικό διάστημα εξοικείωσης, τουλάχιστον για τον οδηγό μοτοσικλετών.


Στο δρόμο
Στην καθημερινή μετακίνηση το Linhai κερδίζει τις εντυπώσεις με την στιβαρή αίσθηση του συνόλου και την προβλέψιμη οδική του συμπεριφορά. Το τιμόνι του το αισθάνεσαι ελαφρώς πιο βαρύ μόνο όταν στρίβεις χωρίς να δίνεις το απαραίτητο γκάζι. Υπακούει στις εντολές του οδηγού και δεν τραβάει στην ευθεία. Μικρές ήταν οι αποστάσεις που καλύψαμε χρησιμοποιώντας το σαν εργαλείο και μεταφέροντας πράγματα ή ρυμουλκώντας τρέιλερ. Κι αυτό για να δούμε πως συμπεριφέρεται στο πραγματικό περιβάλλον εργασίας του. Η εκτέλεση ελιγμών χρησιμοποιώντας πρόσω και όπισθεν πραγματοποιούνται με ακρίβεια κι ο κινητήρας έχει την δύναμη για να αντεπεξέλθει. Το τιμόνι του παρέχει αρκετό κόψιμο με αποτέλεσμα να ενισχύει την ευελιξία του και την ικανότητά του στους επί τόπου ελιγμούς. Σε πρακτική θέση είναι τοποθετημένο το χειρόφρενο κι έχει μικρή διαδρομή. Εύχρηστος είναι ο επιλογέας της κίνησης στο κιβώτιο κι όταν ενεργοποιείται η όπισθεν συνοδεύεται από ηχητικό βομβητή. Τα ελαστικά Gear Lite της Innova έχουν χάραξη για ελαφρύ λασπώδες τερέν, ωστόσο παρέχουν καλό κράτημα στην άσφαλτο ακόμη κι όταν είναι βρεγμένη.


Εργονομία
Οι θέσεις των επιβατών είναι άνετες και τα πόδια βρίσκονται σε ξεκούραστη γωνία στο δάπεδο. Τα προσκέφαλα είναι ρυθμιζόμενα σε τρεις θέσεις. Στην εξωτερική πλευρά του κάθε καθίσματος έχει τοποθετηθεί μία χειρολαβή που βοηθάει κάποιες στιγμές στην καλύτερη στήριξη του επιβάτη. Οι καθρέφτες έχουν σεβαστές διαστάσεις με αποτέλεσμα να έχεις πλήρη εικόνα του τι γίνεται πίσω σου ιδιαίτερα όταν εκτελείς μανούβρες με τρέιλερ ή μπαγκαζιέρα. Η καρότσα ανασηκώνεται από οποιαδήποτε πλευρά μέσω υδραυλικών αναρτήσεων χρησιμοποιώντας τον αντίστοιχο λεβιέ που την απελευθερώνει. Στις γωνίες του εσωτερικού χώρου έχουν τοποθετηθεί κρίκοι που εξυπηρετούν στην σωστή πρόσδεση του φορτίου.


Όσον αφορά τον εξοπλισμό του είναι εμφανές ότι δεν είναι πολυτελής, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι πρόχειρος. Άλλωστε αποτελεί περισσότερο ένα επαγγελματικό εργαλείο παρά ένα μέσο αναψυχής. Η συναρμογή των πλαστικών κυμαίνεται σε μέτριο επίπεδο κι οι τριγμοί είναι αισθητοί κατά την κίνηση. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και οι τιμές των συγκεκριμένων ATV ή μάλλον SUV είναι υψηλές για τα δεδομένα της ελληνικής πραγματικότητας εφόσον ξεκινάνε από τις 10.000 ευρώ. Το Carry 300 κοστίζει 6.700 ευρώ, τιμή λογική αν αναλογισθεί κανείς τι μπορεί να κάνει και πως να το χρησιμοποιήσει κάποιος, αφήνοντας παρκαρισμένο το επαγγελματικό του αυτοκίνητο. Ως αποτέλεσμα αποτελεί μία καλή επιλογή στα λεφτά του και διαπιστώνεις ότι σου λύνει τα χέρια με τις εκπληκτικές δυνατότητές του.


Κείμενο: Β.Μωραΐτης
Φωτ.: Γ.Καπνόρριζας

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
Μοντέλο Linhai CUV Carry 300
Κινητήρας 4Τ, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος.
Κυβισμός 275κ.εκ
Τροφοδοσία Καρμπιρατέρ
Ισχύς Δ.Α.
Ροπή στρέψης Δ.Α.
Πλαίσιο Ατσάλινο, σωληνωτό.
Διαστάσεις (ΜxΠ) 2.683x1.460χλστ.
Ύψος σέλας 890χλστ.
Μεταξόνιο Δ.Α.
Βάρος 450κιλά
Ανάρτηση εμπρός Γόνατα Mac Pherson.
Ανάρτηση πίσω Δύο αμορτισέρ.
Φρένα εμπρός Δισκόφρενο
Φρένα πίσω Δισκόφρενο
Tιμή 6.700ευρώ

citymoto.gr
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8593
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Επιστροφή στο QUAD-ATV

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron