Kymco MXU 400

Kymco MXU 400

Δημοσίευσηαπό grek » Τρί Νοέμ 11, 2008 11:16 am

Kymco MXU 400: Διπλές αρετές
Εικόνα




Μικρό αλλά θαυματουργό το 400άρι.



Ένα εργαλείο που στόχο έχει να γεφυρώσει τη μικρή κατηγορία των ATV με τη μεγάλη, σχεδίασε η Kymco, χρησιμοποιώντας τις αρετές και των δύο.

Μικρό σε διαστάσεις ώστε να ελίσσεται, ελαφρύ αλλά με δυνατό κινητήρα, ανεξάρτητες αναρτήσεις, μεγάλες δυνατότητες μεταφοράς φορτίου και φυσικά την πολυπόθητη δυνατότητα επιλογής τετρακίνησης ώστε να τα βγάζει πέρα σε κάθε «δυσκολία» που θα βρεθεί στο δρόμο του αναβάτη του.

Με στόχο την αξιοπιστία
Η Kymco χρησιμοποίησε στο έπακρο τη συνεργασία της με την Suzuki, τοποθετώντας ένα κινητήρα που σχεδιάστηκε από τη δεύτερη και εξελίσσοντας ένα βήμα παραπέρα την αεροελαιόψυξη, ώστε το MXU 400 να γίνει ένα αξιόπιστο εργαλείο δουλειάς, με δυνατότητα να δουλεύει όλη μέρα κάτω από δύσκολες συνθήκες.

Μια πρόσθετη αντλία λαδιού, μεγαλύτερο ψυγείο και ισχυρό βεντιλατέρ φροντίζουν την υγεία του τετράχρονου μονοκύλινδρου κινητήρα.




Αποτέλεσμα παγκοσμιοποίησης: H μετάδοση (και όχι μόνο) προέρχεται από την Arctic Cat



Το μηχανικό σύνολο, αναπνέει με καρμπυρατέρ και αποδίδει 27ps/6500 με 3,3κιλά ροπής στις 5500.

Ταυτόχρονα η Kymco χρησιμοποίησε έτοιμες και δοκιμασμένες λύσεις και στον τομέα της μετάδοσης.

Έτσι το σύστημα τετρακίνησης είναι αυτούσιο Arctic Cat: Διαφορικά και σύστημα τετρακίνησης. Όπως και στην πλειονότητα των ATV η μετάδοση γίνεται με άξονες.

Γύρω από τον κινητήρα και τη μετάδοση, κτίστηκε ένα ισχυρό πλαίσιο σε όσο το δυνατόν μικρές διαστάσεις.

Αν δεν ήταν τα αυτοκόλλητα που να μαρτυρούν ότι κάτι μεγαλύτερο κρύβουν τα ποιοτικά πλαστικά, με τίποτα δεν το έκανες πάνω από δυόμισι.




Δεν θα πει όχι σε jump. Το μικρό βάρος και οι αναρτήσεις κάνουν την προσγείωση παιχνιδάκι.



Θα μπεις και θα χωθείς μέσα στην κίνηση με ιδιαίτερη άνεση, σε σημεία που κανονικά μόνο μοτοσυκλέτες μπορούν να ελιχθούν.

Όταν ανοίξει το φανάρι, όμως τα κυβικά κάνουν τη διαφορά και σε εκτοξεύουν μπροστά. Τα 78 χιλιόμετρα της τελικής (κόφτης) έρχονται γρήγορα και μπορείς να κινηθείς σε αυτά σταθερά, χωρίς κραδασμούς από το σύνολο.

Άνεση
Με ανεξάρτητες αναρτήσεις (διαδρομή 195mm) και διπλά ψαλίδα παντού η άνεση βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα. Τα ελατήρια ρυθμίζονται ως την προφόρτιση τους και η απόδοση των αμορτισέρ είναι καλή.

Όπως όλα τα ATV τα φτερά είναι ενιαία με τους λασπωτήρες και τους μαρσπιέδες με στόχο να κρατήσουν τον αναβάτη κατά το δυνατόν καθαρό (να μη γίνει σα... γουρούνι).

Η θέση οδήγησης είναι καλή για έναν αναβάτη και σε τυχόν ύπαρξη δεύτερου ο χώρος στη σέλα επαρκή, με μερικές υποχωρήσεις από αμφότερους.




Με την εισαγωγή του κινητήρα ψηλά μπορείς να ακολουθείς το ρεύμα!



Το τιμόνι βρίσκεται σε ξεκούραστη θέση με τα χέρια να έχουν σωστή γωνία ενώ είναι και αρκετά φαρδύ ώστε να πολλαπλασιάζει τη δύναμη του οδηγού. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα πραγματικό ATV που ο στόχος του είναι να κινείται σε δύσκολα εδάφη.

Ευχάριστη έκπληξη το σύστημα, επιλογής νεκράς, low, High, όπισθεν, μια και ακόμα και όταν είναι ζεστό το κιβώτιο και εσύ σκαλωμένος κάπου δύσκολα, θα κάνει την αλλαγή με άνεση, πράγμα σπάνιο γενικά στο χώρο των ATV.

Το MXU, σαν εργαλείο δουλειάς, είναι εφοδιασμένο με σχάρες που μπορούν να μεταφέρουν 40 κιλά εμπρός και 68 κιλά πίσω. Με αυτό στο νου τα φρένα είναι δίσκοι μπροστά – πίσω διαμέτρου 202mm και καταφέρνουν να σταματήσουν με άνεση το 400αρι.




Δε μασάει λέμεεεε!



Εκτός δρόμου
Για να πάρεις τετρακίνητο γουρούνι, προφανώς η χρήση που το προορίζεις είναι κυρίως εκτός δρόμου και εδώ είναι που θα σε αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο το MΧU 400.

Όντας μικρό και μαζεμένο σε διαστάσεις, έχει και μικρό βάρος - 220 κιλά. Και όπως είναι γνωστό το μικρό βάρος είναι το κλειδί της επιτυχίας εκτός δρόμου.

Συνδυάζεις λοιπόν το χαμηλό βάρος με την ανεξάρτητη ανάρτηση, την τετρακίνηση, την κοντή μετάδοση, τη γραμμικότητα του κινητήρα και ξεκινάς με γκολ από τα αποδυτήρια.

Δύσκολα θα βρεις κάτι που δεν θα μπορέσεις να το ανέβεις. Βασικά ο αναβάτης θα ... σταματήσει πριν από το MXU.

Νεροφαγώματα, βραχάκια γίνονται μαγικό χαλί από τις αναρτήσεις ενώ δεν θα πει όχι στα jump που θα σε προσγειώσει με ασφάλεια και χωρίς να τερματίζει.




Βούτυρο ο επιλογέας, πλήρης ο πίνακας οργάνων, 12V τροφοδοσία



Το σύνολο πλαισίου – αναρτήσεων βιδώνει το MXU στο έδαφος και τα παντηλίκια έρχονται πολύ δύσκολα. Όχι γιατί δεν έχει ροπή, έχει και με το παραπάνω, αλλά η ανάρτηση προσπαθεί και καταφέρνει να φέρει την ιδανική ισορροπία και βάζει την δύναμη κάτω χωρίς να αναλώνεται σε χαζοσπινιαρίσματα.

Θα πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να κάνεις καγκουριά ή αν θέλεις σώνει και καλά να πηγαίνεις με τις πάντες να καταφύγεις στη λύση της τοποθέτησης αντιστρεπτικής πίσω, όπως μας είπε και ο κ. Λύτρας, τεχνικός υπεύθυνος της εταιρίας.

Όταν τα πράγματα ζορίσουν και η λάσπη γίνει... παχιά, η ηλεκτρικά ενεργοποιούμενη τετρακίνηση θα σε ... ξελασπώσει.




195 χιλιοστά διαδρομής, ανεξάρτητες all around αναρτήσεις



Στα υπόλοιπα
Το MXU 400, έχει ένα σύγχρονο ψηφιακό ταμπλό, με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, πρίζα παροχής ρεύματος 12v, δείκτη βενζίνης, ντουλαπάκι, δέχεται μπίλια κοτσαδόρου πίσω καθώς και ηλεκτρικό εργάτη μπροστά για να το ανεβάζεις μόνο του εκεί που εσύ φοβάσαι να ανέβεις μαζί του.

Η δεξαμενή καυσίμου, έχει χωρητικότητα 15 λίτρων και αυτό σε συνδυασμό με την μικρή κατανάλωση υπό κανονικές συνθήκες θα σε βγάλει καθαρό για περισσότερα από 200 χιλιόμετρα.


Αν λοιπόν θέλεις ένα πραγματικό ATV εργασίας αλλά έχεις και καθημερινή κίνηση στην πόλη, όποτε το μέγεθος παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή σου, είναι σίγουρο ότι το MXU 400 με 6790 ευρώ θα σε αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο.

Το σύνολο μένει "βιδωμένο" στο δρόμο

Βασικός εξοπλισμός:
Επιλογή κίνησης 4Χ4 / 2Χ4
Επιλογή αργής / γρήγορης μετάδοσης
Δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς
Ψηφιακός πίνακας οργάνων πολλαπλών ενδείξεων
Προβολείς αλογόνου
Ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, με τριγωνικά ψαλίδια τύπου Α
Θέση για εργάτη
Σχάρες εμπρός - πίσω


Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Μοντέλο Kymco MXU400
Κινητήρας 4T, μονοκύλινδρος, αερο-ελαιόψυκτος, SOHC
Κυβισμός 366.7cc
Τροφοδοσία Καρμπυρατέρ
Ισχύς 27ps/6.500 rpm.
Ροπή στρέψης 3,3kgm/5.500rmp.
Πλαίσιο Ατσάλινο, σωληνωτό
Μετάδοση
CVT με Low, High, Reverse και ηλεκτρικά ενεροποιούμενη τετρακίνηση

Διαστάσεις (ΜxΠ) 2.123 x 1.102mm
Ύψος σέλας 870 mm

Μεταξόνιο 1.217 mm
Βάρος 220 kgm

Ανάρτηση εμπρός Διπλά ψαλίδια, αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου
Ανάρτηση πίσω Ανεξάρτητη ανάρτηση και αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου
Φρένα
Δισκόφρενα 202mm

Δεξαμενή καυσίμου
15lit

Tιμή 6.790ευρώ
κειμενο(Σπυρος Κατσιμαλης)
πηγη:off-road.gr
Το λάδι κι η αλήθεια πάντα βγαίνουν από πάνω.
grek
 
Δημοσιεύσεις: 4574
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 15, 2008 8:09 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ 6970.362097

Επιστροφή στο QUAD-ATV

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron