FORMULA 1 2012

FORMULA 1 2012

Δημοσίευσηαπό gmak » Παρ Μαρ 16, 2012 10:01 am

MSFREE
GP Αυστραλίας: Η μεγάλη πρεμιέρα

Εικόνα



Αναμονή τέλος. Για πρώτη φορά μετά τον περσινό Νοέμβριο οι φίλοι της Formula 1 θα έχουν τη χαρά να δουν οδηγούς, μονοθέσια και μηχανικούς να συγκεντρώνονται στην πίστα για να δώσουν τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν του 2012. Το 3ήμερο 16-18 Μαρτίου στην πίστα του Albert Park στη Μελβούρνη θα διεξαχθεί το Grand Prix Αυστραλίας, που αποτελεί την εκκίνηση ενός μαραθωνίου 20 αγώνων - μιας σεζόν που ελπίζουμε να κρατήσει το ενδιαφέρον μας κορυφωμένο μέχρι τη λήξη της σε κάτι περισσότερο από 8 μήνες.

Η πίστα του Albert Park στη Μελβούρνη της Αυστραλίας χρησιμοποιείται καθημερινά ως δημόσιος δρόμος γύρω από τη λίμνη του πάρκου, με αποτέλεσμα η διαδρομή να είναι αρκετά βρόμικη και σκονισμένη, κάτι το οποίο ταλαιπωρεί αρκετά τους οδηγούς στην πρώτη τους επαφή με αυτήν, μέχρι να στρωθεί η αγωνιστική γραμμή με λάστιχο. Η διαδρομή περιλαμβάνει 5,303 χλμ μέσα στο πάρκο και αποτελείται από μικρές ευθείες και από 16 στροφές, εκ των οποίων οι 10 είναι δεξιές και οι υπόλοιπες 6 αριστερές. Παρόλα αυτά όμως τα μονοθέσια είναι ικανά να φτάσουν στα 300 χλμ/ώρα και βρίσκονται στο 70% του γύρου με το γκάζι κολλημένο στο πάτωμα, με το μεγαλύτερο διάστημα να είναι για 735 μέτρα και 10 δευτερόλεπτα. Κατά τη διάρκεια των 58 γύρων και των 307,574 χιλιομέτρων της συνολικής απόστασης οι οδηγοί κάνουν περίπου 3.500 χιλιάδες αλλαγές ταχυτήτων δηλαδή περίπου 60 αλλαγές ανά γύρο.

Εικόνα


Η σφιχτή διαδρομή απαιτεί από τους κινητήρες των μονοθεσίων να υπερισχύσει η ροπή έναντι της ιπποδύναμης. Επίσης απαιτεί υψηλά επίπεδα κάθετης δύναμης και ανθεκτικά φρένα καθώς καταπονούνται αρκετά. Η φθορά των ελαστικών είναι σχετικά μικρή σε σχέση με άλλες πίστες από το καλεντάρι. Η επίτευξη ενός καλού γύρου χρειάζεται ένα ισορροπημένο set-up, ένα καλό κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και σταθερότητα κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μέση ωριαία ταχύτητα του αγώνα είναι στα 225 χλμ/ώρα και στα 156 χλμ/ώρα η μέση ταχύτητα μέσα στη στροφή. Ο μέσος χρόνος της συνολικής διάρκειας ενός pitstop, συμπεριλαμβανομένης της εισόδου και της εξόδου, αναμένεται να είναι περίπου 18-20 δευτερόλεπτα καθώς η πίστα της Μελβούρνης έχει ένα από τα μικρότερα pitlane του πρωταθλήματος με μήκος 280 μέτρα. Το ρεκόρ πίστας το έχει ο Michael Schumacher από το 2004 με χρόνο: 1:24,125.

Η πίστα της Μελβούρνης είναι ένα από τα ταχύτερα circuit δρόμου αλλά και αρκετά εύκολη στην οδήγηση, όπως δηλώνουν οι οδηγοί, καθώς η χάραξή της μαθαίνεται αρκετά εύκολα, κάτι που τους επιτρέπει να κάνουν ανταγωνιστικούς χρόνους σχετικά γρήγορα. Ωστόσο η επίπεδη επιφάνεια της περιοχής γύρω από τη λίμνη αλλά και η έλλειψη μεγάλων ευθειών δεν επιτρέπει να γίνονται εύκολα προσπεράσματα. Οι διαδικασίες για το στήσιμο των απαραίτητων εγκαταστάσεων για το 3ήμερο του Grand Prix ξεκινάει ένα μήνα νωρίτερα και χρειάζεται περίπου 6 βδομάδες μετά για να επανέλθει το πάρκο στην κανονική του κατάσταση. Το συμβόλαιο της πίστας με τη Formula 1 έχει ανανεωθεί μέχρι το 2015, παρά τις απαιτήσεις του Bernie Ecclestone να γίνει νυχτερινό Grand Prix ώστε να βολεύει τηλεοπτικά τις χώρες της Ευρώπης. Το 2009 λοιπόν δόθηκε μια μέση λύση, η οποία είναι ο αγώνας της Κυριακής να γίνεται στις 17:00 τοπική ώρα, κάτι που έγινε και πέρυσι και πρόπερσι και θα επαναληφθεί φέτος.

Αλλαγές

Σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν υπάρχουν μερικές μικρές αλλά σημαντικές, όπως μπορεί να αποδειχτούν, αλλαγές. Η κυριότερη αφορά την απαγόρευση των blown diffuser, όπως μάθαμε να αποκαλούμε πέρυσι τη διάταξη των εξατμίσεων ώστε τα καυσαέριά τους να κατευθύνονται στον αεροδυναμικό διαχύτη και να συμμετέχουν στην παραγωγή κάθετης δύναμης. Σχεδόν όλες οι ομάδες εφάρμοσαν πέρυσι αυτήν την τακτική, άλλες με μεγαλύτερη και άλλες με μικρότερη επιτυχία. Για φέτος η διάταξη αυτή απαγορεύτηκε και βάσει κανονισμών οι εξατμίσεις των μονοθεσίων θα πρέπει να καταλήγουν στο πίσω και πάνω μέρος του αμαξώματος. Αυτό βέβαια δεν έχει αποτρέψει τους μηχανικούς από το να ψάχνουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τα καυσαέρια για αεροδυναμικά κέρδη και το ζήτημα αυτό θα έχει αρκετά επεισόδια κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Εικόνα


Μια άλλη αλλαγή είναι ο ορισμός συγκεκριμένου ύψους για το ρύγχος των μονοθεσίων. Συγκεκριμένα, ο κανονισμός ορίζει ότι το ύψος του ρύγχος μπορεί να φτάνει στα 625 mm πάνω από την επιφάνεια αναφοράς στο πάτωμα μέχρι εκεί που τελειώνει το κόκπιτ αλλά μέσα στα επόμενα 150 mm το ύψος του πρέπει να πέσει στα 550 mm. Ο κανονισμός αυτός έχει φέρει ως αποτέλεσμα το χαρακτηριστικό σκαλοπάτι που υπάρχει στο ρύγχος των περισσότερων από τα μονοθέσια του 2012, με τις McLaren και Marussia να αποτελούν τις εξαιρέσεις καθώς δεν έχουν ακολουθήσει αυτό το σχεδιαστικό μονοπάτι.

Μια άλλη αλλαγή αφορά τα ελαστικά της Pirelli. Η ιταλική εταιρεία θα συνεχίσει να φέρνει τις 4 γόμες της (σκληρή, μεσαία, μαλακή και πολύ μαλακή) αλλά έχει αλλάξει τις 3 πρώτες, μειώνοντας τη διαφορά ανάμεσά τους, φέρνοντάς τις δηλαδή πιο κοντά. Με αυτήν την αλλαγή ελπίζει να δώσει περισσότερες στρατηγικές επιλογές στις ομάδες και να γίνουν οι αγώνες ακόμα πιο ενδιαφέροντες. Μιλώντας για τα ελαστικά, από φέτος κάθε οδηγός θα έχει πρόσβαση και στα 11 σετ ελαστικών για στεγνό που έχει στη διάθεσή του για το 3ήμερο από τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής. Μέχρι πέρυσι την Παρασκευή κάθε οδηγός μπορούσε να χρησιμοποιήσει μόνο 3 σετ ελαστικών (2 prime και 1 option). Στον πρώτο αγώνα της σεζόν στην Αυστραλία η Pirelli έχει φέρει τη μεσαία (λευκή) και τη μαλακή (κίτρινη) γόμα της.

Νέες ομάδες, νέα πρόσωπα, επιστροφές συν ένας πρωταθλητής

Οι ομάδες φέτος παραμένουν 12, αλλά οι τρεις από αυτές έχουν αλλάξει όνομα. Η ομάδα που μέχρι πέρυσι γνωρίζαμε ως Renault από φέτος ονομάζεται Lotus F1. Μην μπερδεύεστε όμως με την περσινή Lotus γιατί και αυτή άλλαξε όνομα και πλέον ονομάζεται Caterham F1. Όνομα άλλαξε και η Virgin, η οποία πλέον λέγεται Marussia F1.

Εικόνα

Το grid του φετινού πρωταθλήματος παρουσιάζει μερικές πολύ ενδιαφέρουσες αλλαγές σε σχέση με πέρυσι, αν και όχι για τις κορυφαίες ομάδες. Οι 4 πρώτες στη βαθμολογία του περσινού πρωταθλήματος (Red Bull, McLaren, Ferrari και Mercedes) δεν έχουν αλλάξει τα οδηγικά τους δίδυμα, όπως έκανε και η Sauber. Στις υπόλοιπες ομάδες όμως έγινε... σφαγή. Οι 3 από τις 7 (Lotus, Toro Rosso και HRT) άλλαξαν και τους δύο οδηγούς τους ενώ οι 4 «περιορίστηκαν» στον έναν.

Η μεγαλύτερη είδηση είναι ασφαλώς η επιστροφή στη Formula 1 του Kimi Raikkonen. Ο πρωταθλητής του 2007 έκανε ό,τι έκανε στα ράλι τα δύο προηγούμενα χρόνια αλλά πλέον επέστρεψε εκεί που πραγματικά ανήκει. Η πολυπληθής οπαδική βάση του Φινλανδού πανηγύρισε τη συμφωνία με τη Lotus και τα πρώτα δείγματα είναι ιδιαίτερα θετικά. Όλα συνηγορούν στο ότι δεν έχει χάσει την ταχύτητα που τον έκανε διάσημο και η προσθήκη του στο grid ανεβάζει τον αριθμό των παγκόσμιων πρωταθλητών που θα τρέξουν φέτος σε 6. Μαζί με τους -κατά σειρά παλαιότητας- Michael Schumacher, Fernando Alonso, Lewis Hamilton, Jenson Button και Sebastian Vettel σχηματίζουν μια ομάδα που η F1 δεν έχει ξαναδεί στα 63 χρόνια της ιστορίας της καθώς ποτέ στο παρελθόν δεν έχουν συναντηθεί τόσοι πρωταθλητές μαζί.


Εικόνα

Δεν ήταν όμως ο Raikkonen η μοναδική επιστροφή. Στην ίδια ομάδα, στη Lotus, επιστρέφει και ένας παλιός γνώριμος στο Enstone. Ο Romain Grosjean οδήγησε για την ομάδα για μισή σεζόν το 2009 και τώρα παίρνει μια -σπάνια- δεύτερη ευκαιρία. Η Lotus, και ιδιαίτερα ο επικεφαλής της Eric Boullier, πιστεύει πολύ στον Γάλλο και επενδύει πάνω του. Επιστροφή στην αγωνιστική δράση έχουμε και για το δίδυμο της HRT, που ανάθεσε την οδήγηση των μονοθεσίων της στους Pedro de la Rosa και Narain Karthikeyan.

Η θέση που πήρε ο Grosjean στη Lotus ανήκε στον Vitaly Petrov αλλά ο Ρώσος δεν έμεινε χωρίς μονοθέσιο καθώς μεταπήδησε στην Caterham, αντικαθιστώντας τον Jarno Trulli, ο οποίος ύστερα από μια μεγάλη καριέρα αποχαιρέτησε τη Formula 1. Η έκπληξη των μεταγραφών σημειώθηκε από την Toro Rosso, η οποία ξαφνικά ανακοίνωσε τον Δεκέμβριο ότι οι Buemi και Alguersuari αποτελούν παρελθόν και στη θέση τους έρχονται οι νέοι και ελπιδοφόροι Daniel Ricciardo και Jean-Eric Vergne. Στο ταλέντο αυτών των νεαρών ελπίζει η Red Bull για να βρει τους πρωταθλητές του μέλλοντος και οι μάχες τους θα μας κρατήσουν το ενδιαφέρον όλη τη σεζόν.

Εικόνα

Στη Force India έγινε αυτό που περιμέναμε και ο Adrian Sutil, παρά την πολύ καλή περσινή χρονιά, άφησε τη θέση του στον Nico Hulkenberg. Μια ιστορική σύμπραξη -τουλάχιστον ονομαστικά- είχαμε στη Williams. Η ιστορική ομάδα έχει ξανά έναν Senna στο δυναμικό της, προφανώς τον Bruno. Ο Βραζιλιάνος βρήκε τρόπο να τρέξει φέτος και αυτό σήμανε το τέλος της καριέρας στην F1 του πλέον έμπειρου οδηγού της, καθώς ο Rubens Barrichello για πρώτη φορά εδώ και 20 χρόνια θα απουσιάζει από το grid. Τέλος, στη Marussia βρήκε θέση ο Πρωταθλητής του GP2, Charles Pic, ανεβάζοντας τον αριθμό των Γάλλων οδηγών στην F1 στους τρεις.

Ψάχνοντας στο σκοτάδι ή -έστω- στο ημίφως

Καθώς, λοιπόν, έχουμε φτάσει στο ξεκίνημα της σεζόν, τι πρέπει να περιμένουμε από τις ομάδες; Με τις ημέρες δοκιμών να είναι λιγότερες φέτος από κάθε άλλη χρονιά και τους χρόνους που σημειώθηκαν στα 3 τεστ σε Jerez και Βαρκελώνη να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, οι προσπάθειες πρόβλεψης είναι μάλλον καταδικασμένες. Από τις γενικές παρατηρήσεις, θεωρείται βέβαιο ότι η Red Bull παραμένει ταχύτατη και αυτή θα είναι η ομάδα που πρέπει να κερδίσει όποιος θέλει να διεκδικήσει την κορυφή. Κυριότερος αντίπαλος των «ταύρων» φαίνεται ότι θα είναι η McLaren, που δείχνει γρήγορη και η αυτοπεποίθηση των ανθρώπων της δεν μπορεί να κρυφτεί.
Εικόνα

Από εκεί και πέρα το μυστήριο μεγαλώνει. Η Ferrari έκανε πράξη αυτό που έλεγε πέρυσι και ακολούθησε πολύ επιθετικό σχεδιασμό στο μονοθέσιό της, που ακολουθεί εντελώς διαφορετικό δρόμο από το περσινό. Οι Ιταλοί ξόδεψαν όλες τις ημέρες στην προσπάθειά τους να το κάνουν να δουλέψει σύμφωνα με τις προσδοκίες τους, και τα αποτελέσματα αυτής της δουλειάς δεν φάνηκαν – τουλάχιστον στη Βαρκελώνη. Η Ferrari παραμένει το μεγάλο ερωτηματικό για την πρεμιέρα της σεζόν και ό,τι κι αν κάνει -από το να χάνει από 4 άλλες ομάδες έως να είναι πρώτη- δεν θα είναι έκπληξη.

Αυτό επίσης που συνάγεται από τις δοκιμές είναι ότι η Mercedes GP έχει ανέβει ένα επίπεδο από πέρυσι. Η ομάδα, υπό την καθοδήγηση του Ross Brawn, έχει ένα σίγουρα καλύτερα δουλεμένο μονοθέσιο από πέρυσι και από τα στόματα των ανθρώπων της ακούγονται δειλά-δειλά λέξεις όπως βάθρα και νίκες – λέξεις που δεν τολμούσαν να προφέρουν μέχρι πέρυσι. Αυτή η ομάδα, μαζί με τη Lotus είναι που φιλοδοξούν να αμφισβητήσουν την «κυριαρχία» των μεγάλων. Η Lotus, γιατί εκτός από το colpo grosso με τον Kimi δείχνει να έχει και καλό μονοθέσιο, όπως μαρτυρούν οι πρώτοι χρόνοι των Grosjean και Raikkonen τις 3 από τις 4 ημέρες στη Βαρκελώνη. Ειδικά για τη Μελβούρνη, με την πίστα να βοηθά στις εκπλήξεις, είναι πιθανό να δούμε πράγματα… αναπάντεχα.

Εικόνα

Ακόμα πιο σκληρή μάχη αναμένεται να δοθεί στο μέσον της κατάταξης. Οι Force India, Sauber και Toro Rosso είναι πολύ κοντά μεταξύ τους και ανάμεσα σε αυτούς τους 6 οδηγούς οι… εχθροπραξίες θα είναι πολλές, ευτυχώς, σύμφωνα με την εικόνα που έχουν δώσει οι αυτοί οι οδηγοί, μέσα σε αθλητικό πλαίσιο. Το στοίχημα όμως αφορά άλλες ομάδες. Για τις Williams και Caterham ο πρώτος αγώνας θα είναι δείγμα για το τι μπορούν να περιμένουν στο υπόλοιπο της χρονιάς – αν και για διαφορετικούς λόγους για την κάθε μία.

Η Williams έχει να υπερασπιστεί μια τεράστια ιστορία και το γεγονός ότι έχει στις τάξεις της δύο -στην ουσία- pay driver σημαίνει ότι τα οικονομικά προβλήματα έθεσαν τις προτεραιότητες. Υπάρχει πάντως μια νέα τεχνική ομάδα, υπό τον Mike Coughlan, και ένα νέο μονοθέσιο, με το οποίο οι Pastor Maldonado και Bruno Senna θα κάνουν αυτό που μπορούν. Για την Caterham η κατάσταση είναι διαφορετική. Η ομάδα έχει θέσει υψηλούς στόχους, που είναι η ένταξή της στο γκρουπ των ομάδων του μέσου, αυτών των ομάδων που στην ημέρα τους μπορούν να διεκδικήσουν βαθμούς. Το νέο τους μονοθέσιο είναι αποδεδειγμένα σαφώς καλύτερο από το περσινό, ο Heikki Kovalainen δεν έχει χάσει την ταχύτητά του και ο Vitaly Petrov έχει πλέον 3ετή εμπειρία στην F1. Ο στόχος επομένως είναι σίγουρα εφικτός και σε καμία περίπτωση ουτοπικός.

Εικόνα

Την ουρά του grid αναμένεται να συμπληρώσουν οι δύο ομάδες που δεν έχουν ακόμα βάλει τα νέα μονοθέσιά τους σε πίστα για κανονικές δοκιμές. Για τις HRT και Marussia αυτό θα γίνει για πρώτη φορά στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής και στην πραγματικότητα τους απομένει μόνο ένας ρεαλιστικός στόχος για το ξεκίνημα της σεζόν στην Αυστραλία: να πιάσουν το 107% στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου και να γλιτώσουν την αμηχανία -άλλοι θα έλεγαν εξευτελισμό- της απουσίας από την εκκίνηση του αγώνα της Κυριακής.

Πρώτος αγώνας - πρώτη γεύση

Αυτό το Σαββαοκύριακο στη Μελβούρνη θα πάρουμε την πρώτη αίσθηση για το τι θα γίνει φέτος στη Formula 1 αλλά δεν θα πρέπει και πάλι να βιαστούμε να βγάλουμε οριστικά συμπεράσματα. Η ιδιαιτερότητα του σιρκουί μπορεί να παίξει το ρόλο της και η σειρά δυναμικότητας να μην αποτυπωθεί ευκρινώς. Αυτό θα γίνει σαφέστερα από τον 2ο αγώνα και ύστερα, όταν τα μονοθέσια θα πατήσουν σε μια πιο «κανονική» πίστα. Σε κάθε περίπτωση όμως, το γεγονός ότι ξεκινά η Formula 1 είναι το σημαντικότερο. Η δράση θα αρχίσει τα ξημερώματα της Παρασκευής με τις ελεύθερες δοκιμές, το Σάββατο στις 8 το πρωί θα έχουμε τις κατατακτήριες και την Κυριακή την ίδια ώρα τον πρώτο αγώνα του 2012. Όλες τις περιόδους Παρασκευής και Σαββάτου και τον αγώνα της Κυριακής θα μπορέσετε να τις παρακολουθήσετε ζωντανά από το OTE TV ενώ ο κυριακάτικος αγώνας θα μεταδοθεί από το Alpha TV. Φυσικά, το ms|free θα είναι συνεχώς μέσα στα γεγονότα με νέο, ανανεωμένο Live. Καλή αρχή…

MSFREE
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8592
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: FORMULA 1 2012

Δημοσίευσηαπό DIMITRISS32 » Παρ Μαρ 16, 2012 1:30 pm

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΦΘΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΦΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΤΟΥ...Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυίας και βλακείας είναι ότι η ιδιοφυία εχει όρια..
Άβαταρ μέλους
DIMITRISS32
 
Δημοσιεύσεις: 4757
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 30, 2008 10:41 am

Re: FORMULA 1 2012

Δημοσίευσηαπό gmak » Κυρ Μαρ 18, 2012 3:05 pm

Νικητής ο Jenson Button στον πρώτο αγώνα της χρονιάς


Την 13η νίκη της καριέρας του και την τρίτη στο γκραν Πρι της Αυστραλίας μετά το 2009 και το 2010, σημείωσε ο Jenson Button.

Ο Βρετανός οδηγός της McLaren, πήρε την καρό σημαία στον πρώτο αγώνα της εφετινής χρονιάς που φιλοξενήθηκε στην πίστα της Μελβούρνης, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Γερμανό οδηγό της Red Bull, Sebastian Vettel και στην τρίτη την McLaren του Lewis Hamilton, ο οποίος ως γνωστόν ξεκίνησε από την pole position χάρη στην επίδοσή του στις χθεσινές καταταρκτήριες δοκιμές.

Στο σημερινό γκραν πρι το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του δύο φορές ενώ άτυχος αποδείχτηκε ο Michael Schumacher ο οποίος εγκατέλειψε με πρόβλημα στο κιβώτιο από πολύ νωρίς. Άτυχος και ο Maldonado που εγκατέλειψε τον αγώνα στον τελευταίο γύρο.

16 - 18 Mar 2012
2012 FORMULA 1 QANTAS AUSTRALIAN GRAND PRIX
Provisional Results
Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 3 Jenson Button McLaren-Mercedes 58 Winner 2 25
2 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 58 +2.1 secs 6 18
3 4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 58 +4.0 secs 1 15
4 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 58 +4.5 secs 5 12
5 5 Fernando Alonso Ferrari 58 +21.5 secs 12 10
6 14 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 58 +36.7 secs 13 8
7 9 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 58 +38.0 secs 17 6
8 15 Sergio Perez Sauber-Ferrari 58 +39.4 secs 22 4
9 16 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 58 +39.5 secs 10 2
10 11 Paul di Resta Force India-Mercedes 58 +39.7 secs 15 1
11 17 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 58 +39.8 secs 11
12 8 Nico Rosberg Mercedes 58 +57.6 secs 7
13 18 Pastor Maldonado Williams-Renault 57 Accident 8
14 24 Timo Glock Marussia-Cosworth 57 +1 Lap 20
15 25 Charles Pic Marussia-Cosworth 53 +5 Laps 21
16 19 Bruno Senna Williams-Renault 52 +6 Laps 14
Ret 6 Felipe Massa Ferrari 46 +12 Laps 16
Ret 20 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 38 +20 Laps 18
Ret 21 Vitaly Petrov Caterham-Renault 34 +24 Laps 19
Ret 7 Michael Schumacher Mercedes 10 +48 Laps 4
Ret 10 Romain Grosjean Lotus-Renault 1 Accident 3
Ret 12 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 0 +58 Laps 9
DNS 22 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth
DNS 23 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth

Βαθμολογία οδηγών

Pos Driver Nationality Team Points
1 Jenson Button British McLaren-Mercedes 25
2 Sebastian Vettel German Red Bull Racing-Renault 18
3 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 15
4 Mark Webber Australian Red Bull Racing-Renault 12
5 Fernando Alonso Spanish Ferrari 10
6 Kamui Kobayashi Japanese Sauber-Ferrari 8
7 Kimi Räikkönen Finnish Lotus-Renault 6
8 Sergio Perez Mexican Sauber-Ferrari 4
9 Daniel Ricciardo Australian STR-Ferrari 2
10 Paul di Resta British Force India-Mercedes 1
11 Jean-Eric Vergne French STR-Ferrari 0
12 Nico Rosberg German Mercedes 0
13 Pastor Maldonado Venezuelan Williams-Renault 0
14 Timo Glock German Marussia-Cosworth 0
15 Charles Pic French Marussia-Cosworth 0
16 Bruno Senna Brazilian Williams-Renault 0
17 Felipe Massa Brazilian Ferrari 0
18 Heikki Kovalainen Finnish Caterham-Renault 0
19 Vitaly Petrov Russian Caterham-Renault 0
20 Michael Schumacher German Mercedes 0
21 Romain Grosjean French Lotus-Renault 0
22 Nico Hulkenberg German Force India-Mercedes 0
23 Pedro de la Rosa Spanish HRT-Cosworth 0
24 Narain Karthikeyan Indian HRT-Cosworth 0





Zougla.gr
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8592
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: FORMULA 1 2012

Δημοσίευσηαπό gmak » Κυρ Μαρ 25, 2012 12:45 am

Εικόνα




Ο Βρετανός πιλότος Λιούις Χάμιλτον θα ξεκινήσει αύριο από την πρώτη γραμμή της εκκίνησης στο 2ο Γκραν Πρι της χρονιάς στη Μαλαισία. Εφερε τον ταχύτερο χρόνο στα επίσημα δοκιμαστικά (1:36.219) και θα έχει δίπλα του τον συμπατριώτη του Τζένσον Μπάτον (1:36.368).
Η ΜακΛάρεν είδε τους δύο πιλότους της να πετυχαίνουν τους καλύτερους χρόνους και θα φιγουράρει μόνη πρώτη στην πρώτη γραμμή, αφού «κλείδωσε» την πρώτη σειρά για δεύτερη διαδοχική φορά.
Στη δεύτερη σειρά, καθώς είχε τον 3ο καλύτερο χρόνο στα επίσημα δοκιμαστικά σήμερα, ο Μίκαελ Σουμάχερ με Μερτσέντες (1:36.391), δίπλα στον Αυστραλό Μαρκ Ουέμπερ με Ρεντ Μπουλ-Ρενό (1:36.461). Ο Σεμπάστιαν Φέτελ είχε τον 6ο καλύτερο χρόνο, αλλά θα προωθηθεί μία θέση υψηλότερα από τον Κίμι Ραϊκόνεν που αν και 5ος έχει τιμωρηθεί με ποινή πέντε θέσεων πίσω στο grid επειδή άλλαξε κιβώτιο ταχυτήτων, μετά τις ελεύθερες δοκιμές χθες.
Οι πρώτοι δέκα των επίσημων δοκιμαστικών του γκραν πρι Μαλαισίας:
1. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 1:36.219
2. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 1:36.368
3. Μίκαελ Σουμάχερ (Γερμανία/Μερτσέντες) 1:36.391
4. Μαρκ Ουέμπερ (Αυστραλία/Ρεντ Μπουλ) 1:36.461
5. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Λότους-Ρενό) 1:36.461
6. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Ρεντ Μπουλ) 1:36.634
7. Ρομέν Γκροζάν (Γαλλία/Λότους-Ρενό) 1:36.658
8. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Μερτσέντες) 1:36.664
9. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Φεράρι) 1:37.566
10. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Ζάουμερ-Φεράρι) 1:37.698

troktiko.eu


Εγω δεν θα σταθω στα αποτελεσματα διοτι βλεπω οτι Ο ΜΙΚΑΕΛ ΣΟΥΜΑΧΕΡ IS BACK :bow: :bow: :bow: :bow:
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8592
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: FORMULA 1 2012

Δημοσίευσηαπό gmak » Κυρ Μαρ 25, 2012 10:50 pm

Ο απρόβλεπτος καιρός της Μαλαισίας μάς έδωσε τελικά το συναρπαστικό αγώνα που περιμέναμε, με τον Fernando Alonso να παίρνει μιαν ανέλπιστη όσο και πολύτιμη νίκη για τη Ferrari στο 2ο αγώνα της χρονιάς. Ο Ισπανός εκμεταλλεύτηκε τις συνθήκες και τις σωστές επιλογές της ομάδας του σε κρίσιμα σημεία για να πάρει αυτήν τη νίκη, παρότι το μονοθέσιό του ήταν ξεκάθαρα όχι το ταχύτερο στην πίστα. Στη 2η θέση τερμάτισε ο εκπληκτικός Sergio Perez με τη Sauber, ο οποίος άξιζε τη νίκη και δεν την πήρε λόγω ενός μικρού λάθους στους τελευταίους γύρους του αγώνα. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Lewis Hamilton, ύστερα από έναν αλάνθαστο αλλά μάλλον άχρωμο αγώνα. Στις επόμενες θέσεις ακολούθησαν οι Mark Webber, Kimi Rakkonen, Bruno Senna, Paul di Resta, Jean-Eric Vergne, Nico Hulkenberg και Michael Schumacher. Δεν βαθμολογήθηκαν οι Sebastian Vettel και Jenson Button.

Εκκίνηση και διακοπή

Λίγα λεπτά πριν από την εκκίνηση, η βροχή ξεκίνησε να πέφτει στην πίστα της Sepang, ελαφριά στην αρχή, κάτι που οδήγησε τις ομάδες να ξεκινήσουν τον αγώνα με τα ενδιάμεσα ελαστικά. Η εκκίνηση δόθηκε κανονικά και μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι δύο McLaren ξεκίνησαν καλύτερα από όλους και σε παράταξη, με τον Lewis Hamilton μπροστά και τον Jenson Button πίσω, έφτασαν μπροστά στην πρώτη στροφή. Πιο πίσω, ο Romain Grosjean με τη Lotus έκανε εξαιρετική εκκίνηση και βρέθηκε στην 3η θέση, μπροστά από τις Red Bull και τον Michael Schumacher. Καλή εκκίνηση έκανε και ο Fernando Alonso με τη Ferrari, που κέρδισε μερικές θέσεις.

Οι Schumacher και Grosjean ήρθαν πολύ κοντά και δεν απέφυγαν την επαφή, μάλλον με υπαιτιότητα του Γάλλου, που χτύπησε τον Γερμανό από πίσω. Και οι δύο έκαναν τετακέ και έχασαν πολλές θέσεις, με τον Grosjean έτσι κι αλλιώς λίγο αργότερα να βγαίνει στην αμμοπαγίδα και να εγκαταλείπει.

Ο πραγματικός χαμός όμως ξεκίνησε λίγο αργότερα, όταν η βροχή δυνάμωσε και εμφανίστηκε η ανάγκη για βρόχινα ελαστικά. Το pit lane πήρε φωτιά, με τους οδηγούς να μπαίνουν για να βγάλουν τα ενδιάμεσα. Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου pit stop, οι McLaren διατήρησαν τις θέσεις τους, με μεγάλο κερδισμένο το Sergio Perez, που λόγω του σωστού timing της Sauber βρέθηκε στην 3η θέση, μπροστά από τους Webber, Alonso, Vettel, Vergne, Massa και Rosberg. Δεν ήταν μεγάλη έκπληξη η 10η θέση του Narain Karthkeyan, καθώς οι HRT είχαν ξεκινήσει με τα βρόχινα ελαστικά.

Η βροχή συνέχισε να δυναμώνει και οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να βγάλουν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Καθώς όμως η έντασή της δεν μειωνόταν, στον 8ο μόλις γύρο βγήκε η κόκκινη σημαία και ο αγώνας διακόπηκε, εν αναμονή βελτίωσης των συνθηκών.

Επανεκκίνηση

Ύστερα από διακοπή σχεδόν 1 ώρας, ο αγώνας ξαναξεκίνησε πίσω από το SC και με όλα τα μονοθέσια να φορούν τα βρόχινα ελαστικά, όπως ορίζουν οι κανονισμοί. Το SC έμεινε αρκετούς γύρους στην πίστα και η ένταση της βροχής στο μεταξύ ελαττώθηκε, με αποτέλεσμα όταν ο Maylander έβαλε τη Mercedes SLS στα pit αμέσως πολλοί οδηγοί, με πρώτο τον Button, μπήκαν για να αλλάξουν από βρόχινα σε ενδιάμεσα ελαστικά.

Στον επόμενο γύρο μπήκαν και οι υπόλοιποι από τους πρωτοπόρους, με μεγάλο χαμένο τον Lewis Hamilton, ο οποίος καθυστέρησε να βγει από το box γιατί περνούσαν από το pit lane άλλα μονοθέσια (αυτό που τον καθυστέρησε περισσότερο ήταν εκείνο του Massa) και έτσι ο Fernando Alonso βρήκε τη σπάνια ευκαιρία να βγει στην πίστα μπροστά από τις δύο McLaren των Button και Hamilton.

Στον επόμενο γύρο όμως καταστράφηκε ο αγώνας του Jenson Button. Οι McLaren βρήκαν μπροστά τους τον Narain Karthikeyan, στον οποίο δεν έριχναν γύρο, και στην προσπάθειά του να περάσει γρήγορα τον Ινδό για να μην επιτρέψει στον Alonso να απομακρυνθεί έπεσε πάνω στο μονοθέσιο της HRT και έσπασε την εμπρός πτέρυγα. Ο Βρετανός αναγκάστηκε να μπει στα pit και έπεσε στην τελευταία θέση. Ο αγώνας γινόταν όλο και καλύτερος για τον Fernando Alonso, o οποίος πέρασε μπροστά και από τον Sergio Perez μετά το pit stop του Μεξικανού για να μπει στην πρωτοπορία του αγώνα.

Πιο πίσω, o Perez διατηρούσε τη 2η θέση και ο Lewis Hamilton άνετα την 3η, αλλά για την 4η θέση δινόταν μεγάλη μάχη. Μπροστά βρισκόταν ο Nico Rosberg αλλά με βρόχινα ελαστικά και πίσω του είχε σχηματιστεί ένα μικρό τρενάκι από τους Vettel και Raikkonen. Τελικά δύο γύρους αργότερα, και όταν ενεργοποιήθηκε το DRS, ο Γερμανός της Mercedes είδε και τους δύο να τον προσπερνούν και τον Mark Webber να κολλάει πίσω του. Ο Massa, ο οποίος είχε ανέβει στην 8η θέση, έδειχνε να κάνει καλό αγώνα αλλά είχε τους Paul di Resta και Jean-Eric Vergne να τον πιέζουν. Ο Βραζιλιάνος δεν απέφυγε το λάθος και είδε και τους δύο να τους περνούν.

Οι γύροι περνούσαν και ενώ οι προβλέψεις έλεγαν για περισσότερη βροχή, ο Sergio Perez από τη 2η θέση άρχισε να ανεβάζει το ρυθμό του και σημειώνοντας συνεχόμενους ταχύτερους γύρους πλησίαζε συνεχώς τον Alonso. Λίγο πιο πίσω ο Hamilton έκανε σχετικά μοναχικό αγώνα στην 3η θέση, μπροστά από τους Vettel, Raikkonen και Webber. Οι Di Resta, Vergne, Senna και Hulkenberg συμπλήρωναν τη 10άδα. Πολύ πιο πίσω είδαμε μιαν εκπληκτική μάχη ανάμεσα στους Felipe Massa και Jenson Button, με τον Βρετανό τελικά να περνά αφού τα δύο μονοθέσια κινήθηκαν δίπλα-δίπλα για αρκετές στροφές, ωστόσο το έπαθλό του ήταν μόλις η 16η θέση.

Ώρα για slick

Στον 38ο γύρο η πίστα είχε στεγνώσει αρκετά για να αρχίσουν τα μονοθέσια να φορούν τα slick ελαστικά. Ο Danilel Ricciardo έκανε την αρχή και στη συνέχεια άρχισαν να ακολουθούν οι υπόλοιποι, μαζί και ο Alonso, τη στιγμή που ο Sergio Perez είχε κολλήσει πίσω του και τον απειλούσε με προσπέραση. Οι περισσότεροι προτίμησαν τη μεσαία γόμα, με αξιοσημείωτη εξαίρεση τους Vettel, Perez και Raikkonen, οι οποίοι πήγαν στη σκληρή.

Η ολοκλήρωση του πρώτου γύρου των pit stop έφερε μικρές αλλαγές στη 10άδα. Ο Mark Webber πέρασε στα pit τον Kimi Raikkonen, με τον Αυστραλό να ανεβαίνει στην 5η θέση. Αυτό που δεν άλλαξε ήταν η διαφορά στο ρυθμό του Perez σε σχέση με τον Alonso, με τον Μεξικανό να πλησιάζει συνεχώς τον Ισπανό και να τον απειλεί.

Ο αγώνας του Sebastian Vettel καταστράφηκε όταν ο Πρωταθλητής προσπαθώντας να ρίξει γύρο στον Karthikeyan είχε επαφή με την πτέρυγα του Ινδού και διάλυσε το πίσω αριστερά ελαστικό του. Ο Vettel αναγκάστηκε να μπει στα pit για να αλλάξει τα ελαστικά του, πέφτοντας στη 12η θέση.

Το ενδιαφέρον όμως στράφηκε στη μάχη για την 1η θέση. Ο Perez ήταν πολύ πιο γρήγορος από τον Alonso και είχε κολλήσει στο διαχύτη της Ferrari του Ισπανού, έτοιμος να τον περάσει με την πρώτη ευκαιρία. Τότε συνέβηκαν δύο πράγματα: από τον ασύρματό του ο Perez άκουσε από τον αρχιμηχανικό του την παρότρυνση να είναι προσεκτικός γιατί χρειάζονται αυτήν τη 2η θέση και αμέσως μετά έκανε ένα οδηγικό λάθος, βγαίνοντας εκτός πίστας. Το λάθος ήταν μικρό και ο Perez δεν έχασε πολύ, ωστόσο 5 γύρους πριν από το τέλος έδωσε στον Alonso την απαραίτητη ανάσα για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Μέχρι να πέσει η καρό ο Fernando Alonso δεν απειλήθηκε και πήρε τη νίκη, μπροστά από τον -μελλοντικό ομόσταβλό του;- Sergio Perez. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Lewis Hamilton, όπως έκανε και στην Αυστραλία. Ακολούθησαν οι Mark Webber, Kimi Rakkonen, Bruno Senna, Paul di Resta, Jean-Eric Vergne, Nico Hulkenberg και Michael Schumacher, ο οποίος βρέθηκε στη 10η θέση 2 γύρους πριν από το τέλος, όταν ο Pastor Maldonado εγκατέλειψε από κινητήρα.

Με τη νίκη του αυτή ο Fernando Alonso πέρασε στην 1η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, φτάνοντας στους 35 βαθμούς. Ο Lewis Hamilton έχει 30 β. στη 2η θέση και ο Jenson Button στην 3η θέση έχει 25 β. Ο επόμενος αγώνας είναι το GP Κίνας σε 3 εβδομάδες, το 3ήμερο 13-15 Απριλίου.

MSFREE.GR
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8592
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: FORMULA 1 2012

Δημοσίευσηαπό gmak » Κυρ Μαρ 25, 2012 10:50 pm

Πρωτάθλημα οδηγών
1 Fernando Alonso 35
2 Lewis Hamilton 30
3 Jenson Button 25
4 Mark Webber 24
5 Sergio Perez 22
6 Sebastian Vettel 18
7 Kimi Raikkonen 16
8 Bruno Senna 8
Πρωτάθλημα κατασκευαστών
1 McLaren 55
2 Red Bull 42
3 Ferrari 35
4 Sauber 30
5 Lotus 16
6 Force India 9
7 Williams 8
8 Toro Rosso
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8592
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: FORMULA 1 2012

Δημοσίευσηαπό DIMITRISS32 » Δευτ Μαρ 26, 2012 11:09 am

καλα αν και μας εσπασε τα νευρα ηταν ωραιος αγωνας....
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΦΘΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΦΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΤΟΥ...Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυίας και βλακείας είναι ότι η ιδιοφυία εχει όρια..
Άβαταρ μέλους
DIMITRISS32
 
Δημοσιεύσεις: 4757
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 30, 2008 10:41 am


Επιστροφή στο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ & 4Χ4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron