Σελίδα 11 από 12

Re: VW Touareg 3.2 v6 (το καινούργιο τουτού)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 22, 2013 10:11 am
από gmak
όνειρα πουλιά μου ταξιδιαρικα :D

Re: VW Touareg 3.2 v6 (το καινούργιο τουτού)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 22, 2013 10:14 am
από gmak
pajerinho έγραψε:Πω πω, πολύ νέκρα έχει πέσει στο φόρουμ! Άντε να δω αν θα πάμε καμια βόλτα φέτος....!? :|
Σε κάθε περίπτωση κάνω ένα update στο παρόν θέμα και όλο κ κάποιος θα το διαβάσει....
Την βδομάδα που μας πέρασε έκανα εγκατάσταση υγραερίου στο Touareg (επιτέλους!). Μετά από ψάξιμο μπήκε τελικά Ιταλικό σύστημα της BRC και συγκεκριμένα το plug & drive. Η εγκατάσταση έγινε στην Αθήνα στην LPGas ( http://www.lpgas.gr/ ) για τους οποίους είχα πολύ καλές συστάσεις, και είχα διαβάσει και καλά σχόλια στο http://www.lpgforum.gr/
Το plug & drive της BRC είναι απ' τα πλέον εξελιγμένα συστήματα αέριου ψεκασμού, ψεκάζει όταν απαιτείται μικροποσότητες βενζίνης παρέα με το αέριο για να βοηθήσει στη λίπανση του θαλάμου καύσης και ο εγκέφαλος του αερίου είναι συνδεδεμένος με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου για να βελτιστοποιεί διαρκώς την απόδοση του. Η τιμή για το δικό μου που είναι 6κύλινδρο με 240 ίππους ήταν λίγο αλμυρή (1650€), αλλά σε κάθε περίπτωση θα γίνει γρήγορα απόσβεση (σε 1-1,5 χρόνο βάσει των χλμ που κάνω).
Η δεξαμενή μπήκε κάτω απ' τον χώρο αποσκευών, στη θέση που έχει για την ρεζέρβα. Στον χώρο αυτό δεν χωράει κ πολύ μεγάλη δεξαμενή αλλά δεν ήθελα να την βάλω μέσα στον χώρο τον αποσκευών. Τελικά βάλαμε δεξαμενή 55λτ που προεξέχει προς τα πάνω 3,5cm σε σχέση με τον διαθέσιμο χώρο. Το ωφέλιμο είναι 44λτ (σε όλες τις δεξαμενές είναι περί το 80% του ονομαστικού), με το οποίο αναμένεται να κάνω κάπου στα 250χλμ σε μικτές συνθήκες και 300χλμ σε ταξίδι. Δεν είναι και άσχημα αν σκεφτούμε ότι πλέον βρίσκεις πρατήρια με υγραέριο σχεδόν παντού. Σε κάθε περίπτωση δεν με πειράζει να το δουλεύω κ λίγο στην βενζίνη που και που.
Μένει τώρα να σηκώσω 3,5cm το δάπεδο του χώρου αποσκευών και να πάω σε κανέναν ταπετσέρη να το σουλουπώσει ώστε να μην φαίνεται καθόλου η μετατροπή.
Για εντυπώσεις απ' το σύστημα είναι σχετικά νωρίς, αλλά για την ώρα έχοντας κάνει το ταξίδι Αθήνα-Πάτρα κ μερικά ακόμα χλμ μόνο θετικά έχω να πω. Πρακτικά δεν καταλαβαίνω διαφορά ότι το αμάξι δουλεύει με αέριο. Ίσως μια μικρή μείωση της απόδοσης αλλά έτσι κ αλλιώς με το εξαιρετικό 6αρι αυτόματο του Touareg όταν θέλεις να επιταχύνεις θα επιταχύνεις, το πολύ πολύ να ρίξει καμια ταχύτητα παρακάτω όταν είναι στο αέριο.
Αυτά για την ώρα. Όταν θα έχω κάνει περισσότερα χλμ θα γράψω νεότερες εντυπώσεις.
Φωτογραφίες έχει ανεβάσει ο εγκαταστάτης εδώ: http://www.lpgforum.gr/viewtopic.php?f= ... d0cc8361f4


Διονυση μετα απο 10 μερες χρησης..εχεις δει αισθητη διαφορα?

υγ...σιγα μην εβλεπες διαφορα στην ιπποδύναμη! αντε οι 240 να γινανε 230!!(πω πω τα διπλα σχεδον απο το δικο μου)!!

Re: VW Touareg 3.2 v6 (το καινούργιο τουτού)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 22, 2013 4:55 pm
από pajerinho
Όσον αφορά την απόδοση όντως δεν καταλαβαίνεις διαφορά.
Δεν έχω ακόμα πολύ αξιόπιστες μετρήσεις κατανάλωσης αλλά υπολογίζω μια αύξηση γύρω στο 10% σε λτ/100χλμ. Η τιμή του υγραερίου στην Πάτρα είναι 0,93-0,95€ το λίτρο. Αν τα βάλεις κάτω προκύπτει μία οικονομία της τάξεως του 35-40%. Ή για να το πω διαφορετικά για 100χλμ σε εθνική οδό θέλω 22€ με βενζίνη και γύρω στα 14€ με αέριο

Re: VW Touareg 3.2 v6 (το καινούργιο τουτού)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 07, 2013 4:21 pm
από pajerinho
pajerinho έγραψε:Μένει τώρα να σηκώσω 3,5cm το δάπεδο του χώρου αποσκευών......

Ολοκληρώθηκε και αυτό το στάδιο. Ακολουθούν φώτο:

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Re: VW Touareg 3.2 v6 (το καινούργιο τουτού)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 12, 2013 1:20 am
από palidim
Διονυση δεν θυμαμαι ψαχνεις για πρωτογενες ή και αναγομωση. Μαλλον θα το εχεις δει αυτο της malatesta
http://www.jimnybits.co.uk/shop/wheel-s ... _1162.html

Re: VW Touareg 3.2 v6 (το καινούργιο τουτού)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 12, 2013 4:59 pm
από pajerinho
palidim έγραψε:Διονυση δεν θυμαμαι ψαχνεις για πρωτογενες ή και αναγομωση. Μαλλον θα το εχεις δει αυτο της malatesta
http://www.jimnybits.co.uk/shop/wheel-s ... _1162.html

Ωραίο πέλμα!! Μοιάζει με το BFG MK2 στο πιο άγριο.
Κοιτάζω κυρίως για πρωτογενές, να μπορώ να τρέξω κ λίγο στην εθνική.... :roll: :roll:
Αλλά αν απελπιστώ με τις τιμές και με την έλλειψη διαθεσιμότητας μπορεί να κοιτάξω κ την αναγόμωση

Re: VW Touareg 3.2 v6 (το καινούργιο τουτού)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 15, 2013 2:09 am
από pajerinho
Παιδια την βοήθειά σας! Μέχρι τώρα νόμιζα ότι με λάστιχα αναγόμωσης απαγορεύεται ν' αναπτύξεις μεγάλες ταχύτητες ενώ με τα πρωτογενή μπορείς να τρέξεις σαφώς περισσότερο. Κοιτάζω όμως πχ τα Cooper εδώ
http://www.coopertire.co.uk/tyres/off-r ... overer-stt
οπου γράφει δείκτη ταχύτητας Q, δηλ 160χλμ/ώρα
και τα Malatesta εδώ
http://www.malatesta.it/index.cfm?area= ... _en&lan=en
τα οποία έχουν δείκτη ταχύτητας από Q και πάνω, ορισμένα μάλιστα - και συγκεκριμένα αυτά που είπε ο palidim - έχουν δείκτη ταχύτητας S, δηλ 180χλμ/ώρα!
Τί ισχύει τελικά? Λάθος νομίζαμε τόσο καιρό οτι με τ' αναγομωμένα δεν μπορείς να τρέξεις!?

Re: VW Touareg 3.2 v6 (το καινούργιο τουτού)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 15, 2013 3:42 am
από Ted23
Insa Sahara dakkar φοραω Διονύση το οποίο έχει το παλιο του bf mud.
150 χλμ το χω παει κανενα πρόβλημα ;)

Re: VW Touareg 3.2 v6 (το καινούργιο τουτού)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 15, 2013 11:32 pm
από pajerinho
Thanks Θόδωρε. Κανένας άλλος την γνώμη του για αναγόμωση vs πρωτογενές και συγκεκριμένα για την συμπεριφορά στην άσφαλτο? Μιλάω πάντα για πέλματα όχι ιδιαίτερα άγρια, το πολύ μέχρι το κλασσικό με τα τακούνια (τύπου geolander).
Με την αναγόμωση που φόραγα στο Pinin είχα και εξαιρετικό κράτημα! Αν κ στην μέγιστη ταχύτητα δεν έχουν διαφορά, δεν βλέπω ιδιαίτερο λόγο γιατί να δώσω σχεδόν διπλά λεφτά για να πάρω πρωτογενές!
Ίσως το ζύγισμα (ζυγοστάθμιση) να είναι ένα θέμα στην αναγόμωση αλλά στο Pinin δεν είχα τέτοια προβλήματα, δεν ξέρω βέβαια αν ήμουν απλά τυχερός.
Κάθε γνώμη βοηθάει.

Re: VW Touareg 3.2 v6 (το καινούργιο τουτού)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Δεκ 16, 2013 11:32 am
από barber01