ασετον -βενζινα

Μπορείς...? Φτιάχτο!

ασετον -βενζινα

Δημοσίευσηαπό DIMITRISS32 » Πέμ Φεβ 17, 2011 10:55 am

nickolas
4TF S1600 Driver

Δημοσιεύσεις: 3326
Εγγραφή: 27/10/03 14:33
Last Visit: 15/02/11 21:56 Κορυφή
--------------------------------------------------------------------------------

από 21 Quadra » 07/11/07 17:24

Tα πλαστικά διαλύονται μόνο με 2 διαλύτες, κανένας από αυτούς δεν είναι το ασετόν. Τα πλαστικά που υπάρχουν στα μηχανικά μέρη των αυτοκινήτων όχι στο σαλόνι είναι βιομηχανικού τύπου και δεν επηρεάζονται από διαλύτες και οξέα. Άλλωστε η ποσότητα της ανάμιξης είναι ελάχιστη και δεν υπάρχει περίπτωση γήρανσης των πλαστικών και ελαστικών μερών.

Ένα απο τα συστατικά της βενζίνης είναι το ασετόν αλλά προστίθεται απο τα διυληστήρια σε απειροελάχιστες ποσότητες, και μόνο τις απόλυτα απαραίτητες για το δέσιμο των μορίων των υπολοίπων προσθέτων και στοιχείων της βενζίνης, το ασετόν βοηθάει στην ομαλοποιήση της καύσης.

Βάζουμε λίγο πρίν ή λίγο μετά το ασετόν στο ρεζερβουάρ, και προσέχουμε να μην τρέξει στο χρώμα του αυτοκινήτου. Η αναλογία είναι 3ml ασετόν ανά λίτρο βενζίνης.

Πλεονεκτήματα : Σταθερό ρελαντί, οικονομία βενζίνης 8-10%, εξαφανίζει τα σκορτσαρίσματα του κινητήρα και τις αστάθειες, ευκολότερο στροφάρισμα του κινητήρα, ευκολότερο ξεκίνημα και άμεση στρωτή λειτουργία το πρωϊ, απαλότερη λειτουργία του κινητήρα. Κάνει διάσπαση των μορίων του νερού που ενδεχομένως υπάρχει στο ρεζερβουάρ από κακή βενζίνη και του επιτρέπει να καεί χωρίς παρανέργειες στον κινητήρα.

Η αντικροτικότητα του ασετόν είναι 150 RON, ως εκ τούτου χρησιμοποιείται με 95άρα βενζίνη και δεν χρειάζεται να βάζεις 100άρα. Στην 95άρα στα βενζινάδικα προσθέτουν τολουόλη και την κάνουν 100άρα, είναι γνωστό τις πάση.

Εγώ το χρησιμοποιώ σε 2 αυτοκίνητα 1 μήνα τώρα, έχω βάλει και στο πετρέλαιο της θέρμανσης στο καλοριφέρ με αναλογία 2ml ανά λίτρο πετρελαίου, ο καυστήρας πρώτα μπουμπούνιζε, τώαρα δουλεύει ομαλά και ίσα που ακούγεται.

Στα αυτοκίνητα έχεις την εντύπωση ότι κατέβηκαν 3 άτομα, τόσο ζωντανό νιώθεις το μοτέρ, το ρελαντί είναι καρφί στις 850 στροφές ενώ επί χρόνια έπαιζε απο 800-1000. Το ένα αυτοκίνητο είναι 2λιτρο 12βάλβιδο με συμπίεση 9.5:1 και το άλλο 16βάλβιδο 1800 με συμπίεση 10:1 και κόφτη στις 7100.

Βάλαμε στο EOS του ανηψιού μου, αμέσως στα 10 χλμ είδε διαφορά στην κατανάλωση, μια ένδειξη από 0.7 έγινε 0.5, όσοι έχουν EOS ας μας πούν τι ένδειξη είναι αυτή. Όταν τελείωσε η βενζίνη που είχε ασετόν και έβαλε την 100άρα που βάζει συνήθως με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι το αμάξι σέρνεται και που μπορεί να αγοράσει αμέσως ασετόν.

Ο κινητήρας αυτός είναι FSI που υποτίθεται ότι είναι ο πλέον μοντέρνος στον θάλαμο καύσης και στην διαχείρηση του καυσίμου, και όμως εκεί έκανε την μεγαλύτερη διαφορά γιατί το ασετόν επιβραβύνει ελαφρά την καύση οπότε επιτρέπει στο καύσιμο να καίγεται ευκολότερα ακριβώς επειδή στις χαμηλές στροφές σε αυτού του είδους τους κινητήρες το μίγμα είναι φτωχό και λόγω στρωματοποίησης υπάρχει μια δυσκολία στο νέφος του μίγματος να βρεθεί κοντά στο μπουζί και να αναφλεγεί, σε υψηλές στροφές το πρόβλημα δεν υφίσταται γιατί το μίγμα γίνεται στοιχειομετρικό. Όσοι γνωρίζουν καλά από κινητήρες καταλαβαίνουν τι εννοώ.

Το έβαλαν σε παπάκια, σε Ρενώ Μεγκάν και Κλιό, όλων οι εντυπώσεις είναι ίδιες. Ποτέ ξανά χωρίς ασετόν.

Αν μπορέσει κανείς να ξεπεράσει την δυσπιστία που είναι φυσικό να έχει, δεν γυρίζει πίσω. Εγώ πάντως δεν γυρίζω, επίσης παρατήρησα ότι ανάλογα με τον κινητήρα, εννοώ το μοντέλο, η αίσθηση είναι έντονη ή λιγότερο έντονη, όμως τα πλεονεκτήματα είναι παντού τα ίδια, και επειδή επιβραδύνει ελαφρά την καύση ομαλοποιώντας την, καίγεται ακόμα και αυτό το 3-4% που έμενε άκαυστο στον θάλαμο καύσης με αποτέλεσμα να έχουμε λιγότερα κατάλοιπα της καύσης μέσα στον κινητήρα μας ο οποίος διατηρείται καθαρότερος, ειδικά το επάνω αυλάκι του ελατηρίου συμπίεσης στο έμβολο, άρα έχουμε καθαρότερα καυσαέρια και μεγαλύτερη αντοχή στον καταλύτη.

Ο Δημήτρης Φυλακτός απο το gtc που το ξεκίνησε το θέμα εδώ και ένα χρόνο, έβγαλε και την πρώτη κάρτα καυσαερίων σε ΚΤΕΟ χωρίς παρενέργειες, άλλωστε στο net υπάρχουν περισσότερες από 80.000 αναφορές για την χρήση του ασετόν στα καύσιμα.
21 Quadra
4TF S1600 Driver



...... :stupid: :stupid:

Δημοσιεύσεις: 3277
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 16/02/11 19:34
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΦΘΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΦΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΤΟΥ...Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυίας και βλακείας είναι ότι η ιδιοφυία εχει όρια..
Άβαταρ μέλους
DIMITRISS32
 
Δημοσιεύσεις: 4757
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 30, 2008 10:41 am

Re: ασετον -βενζινα

Δημοσίευσηαπό DIMITRISS32 » Πέμ Φεβ 17, 2011 11:06 am

Το ασετόν δεν το χρησιμοποιώ για την αντικρότητα του παρ' όλο που έχει RON 150, αλλά επειδή εξισορροπεί όλους τους δεσμούς των υδρογονανθράκων και ομαλοποιεί την καύση, ο κινητήρας δουλεύει σαν να του έκανες ζυγοστάθμιση στροφάλου.

Για την εξάτμηση δεν μπορώ να σου πώ γιατί τα αυτοκίνητα τα χρησιμοποιούμε καθημερινά, πάντως από γέμισμα σε γέμισμα που μεσολαβεί περίπου 3ήμερο δεν έχω παρατηρήσει ότι λείπει λόγω εξάτμησης.

Επίσης ανάλογα με τον κινητήρα έχει και διαφορές στην αίσθηση, παράδειγμα στο δικό μου Ρενώ 21 2λιτρο 12βάλβιδο έχει τρομακτικές διαφορές, στο άλλο μας Ρενώ με τον κινητήρα 1.8 16V οι διαφορές είναι μικρότερες, κάνει όμως σημαντική διαφορά, σε Golf 2 φίλου, νόμιζε ότι άλλαξε μοτέρ, τόσο έντονη είναι η διαφορά, σε VW EOS FSI του ανηψιού μου η διαφορά είναι επίσης πάρα πολύ μεγάλη, σαν το δικό μου.

Εγώ το δικαιολογώ επειδή το δικό μου είναι κινητήρας φτωχού μίγματος και δείχνει έντονα την βελτίωση της καύσης, το ίδιο πρέπει να γίνεται και με τον FSI λόγω του φτωχού μίγματος και της στρωματοποίησης του καυσίμου δείχνει τόσο έντονα την διαφορά στην βελτίωση της καύσης.

Πάντως όπου μπήκε, παρατηρήθηκε έντονη σταθεροποίηση του ρελαντί, άμεση εκκίνηση και οδήγηση χωρίς σκορτσαρίσματα όταν το μοτέρ είναι κρύο, που πρώτα έπρεπε να ζεσταθούν καλά για να στρώσουν, όλα αυτά δείχνουν μια σημαντική βελτίωση στην καύση, με την αναλογία 3ml ανάλίτρο βενζίνης 95άρας, κάνω και από εκεί οικονομία, δεν χρειάζομαι πλέον την 100άρα, με το ασετόν δεν προσπαθώ να ανεβάσω την ιπποδύναμη, το στρωτό δούλεμα πέτυχα και μιά σχετική οικονομία.
21 Quadra
4TF S1600 Driver

Δημοσιεύσεις: 3277
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 16/02/11 19:34
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΦΘΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΦΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΤΟΥ...Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυίας και βλακείας είναι ότι η ιδιοφυία εχει όρια..
Άβαταρ μέλους
DIMITRISS32
 
Δημοσιεύσεις: 4757
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 30, 2008 10:41 am


Επιστροφή στο ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ-ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron