Αλλάξτε κινητήρα για οικονομία

Μπορείς...? Φτιάχτο!

Αλλάξτε κινητήρα για οικονομία

Δημοσίευσηαπό gmak » Παρ Μαρ 02, 2012 10:19 am

Σύμφωνα με έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής πρέπει να γίνει η αντικατάσταση

Δυσκολεύεστε να συντηρήσετε το μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητο σας καθώς θα πρέπει να πληρώνετε εκατοντάδες ευρώ στην εφορία; Αν ναι, τότε η λύση είναι να αλλάξετε κινητήρα. Σύμφωνα με το νόμο είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα. Ωστόσο, ο κινητήρας θα πρέπει να αντικατασταθεί σύμφωνα με έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής.

Αν ο προηγούμενος κινητήρας του μοντέλου που έχει κάποιος στην διάθεσή του είναι πολύ μικρότερος από 25% τότε βάσει πάλι της νομοθεσίας ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.

Ήδη ιδιώτες που έχουν αυτοκίνητο το μοντέλο του οποίου κυκλοφορεί και με μικρότερο κινητήρα προχωρούν στη νόμιμη αντικατάσταση του κινητήρα τους μειώνοντας τα τέλη κυκλοφορίας, ξεφορτώνονται την έκτακτη εισφορά, ενώ παράλληλα μειώνουν τα ασφάλιστρα, αλλά και την κατανάλωση καυσίμου.

newsbeast.gr
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8593
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: Αλλάξτε κινητήρα για οικονομία

Δημοσίευσηαπό Φωτης ranger » Παρ Μαρ 02, 2012 11:10 pm

εγω θα βαλω εναν κινητηρα απο opel astra

1400 κυβικα 90hp ;)

mia χαρα ειμαι!!!!!!!! :blob: :blob: :blob: :blob: :blob:

αμα γυρναει τα 32αρια δεν ξερω ομως...........

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
περιβαλοντικη αγωνιστικη λεσχη αμαλιαδας.Π.Α.ΛΕ.Α

................KAGOURAS 4X4 CLUB..................
Άβαταρ μέλους
Φωτης ranger
 
Δημοσιεύσεις: 2525
Εγγραφή: Τετ Φεβ 18, 2009 8:30 pm
Τοποθεσία: αμαλιαδα

Re: Αλλάξτε κινητήρα για οικονομία

Δημοσίευσηαπό wolfman13 » Παρ Μαρ 02, 2012 11:58 pm

άμα μας άφηναν να βάλουμε και πετρελαιοκινητήρα τότε θα ήμασταν άρχοντες!
Φεγγάρι γιατί κρύφτηκες
στα σύννεφα από πίσω
έβγα γ*** την τύχη μου
δε βλέπω να γαμ@@@!!!
wolfman13
 
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2010 11:39 am

Re: Αλλάξτε κινητήρα για οικονομία

Δημοσίευσηαπό gmak » Σάβ Μαρ 03, 2012 12:10 am

Και τι πετρέλαιοκινητηρα θαβαζες στο Πινιν ;
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8593
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: Αλλάξτε κινητήρα για οικονομία

Δημοσίευσηαπό Φωτης ranger » Σάβ Μαρ 03, 2012 10:47 am

egω λεω μακαρι να ειχα βενζινι να σωθω αντι για ντιεζελ και εσεις λετε μακαρι να ειχατε ντιζελ αντι για βενζινη!

:lol: :lol: :lol: :lol:


μακαρι να ειχα βενζινη να το κανα υγραεριο!!!!! :blob: :blob:

θα ειχα κανει ηδη αποσβεση!

εγω θελω 100 ευρω καυσιμο μονο για μενα την εβδομαδα.

δηλαδη 400 ευρω το μηνα ..χωρις να κανω καμια εκδρομη. :angry:

αλλα το αμαξι δουλευει μερα νυχτα.
περιβαλοντικη αγωνιστικη λεσχη αμαλιαδας.Π.Α.ΛΕ.Α

................KAGOURAS 4X4 CLUB..................
Άβαταρ μέλους
Φωτης ranger
 
Δημοσιεύσεις: 2525
Εγγραφή: Τετ Φεβ 18, 2009 8:30 pm
Τοποθεσία: αμαλιαδα

Re: Αλλάξτε κινητήρα για οικονομία

Δημοσίευσηαπό wolfman13 » Σάβ Μαρ 03, 2012 2:32 pm

gmak έγραψε:Και τι πετρελαιοκινητήρα θαβαζες στο Πινιν ;

mitsubishi asx 1.8 turbo 170 hp 6/100χλμ σου λέει κάτι!!
Φεγγάρι γιατί κρύφτηκες
στα σύννεφα από πίσω
έβγα γ*** την τύχη μου
δε βλέπω να γαμ@@@!!!
wolfman13
 
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2010 11:39 am

Re: Αλλάξτε κινητήρα για οικονομία

Δημοσίευσηαπό gmak » Σάβ Μαρ 03, 2012 3:30 pm

Καλοοοο...... :o η άλλη λύση να πάρεις όλο το πακέτο θοδωρε :D

Φωτακο στο πετρέλαιο δεν παει Υγραεριο ;
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8593
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: Αλλάξτε κινητήρα για οικονομία

Δημοσίευσηαπό wolfman13 » Σάβ Μαρ 03, 2012 4:27 pm

gmak έγραψε:Καλοοοο...... :o η άλλη λύση να πάρεις όλο το πακέτο θοδωρε :D


άμα είχα 30 χιλιάρικα σιγά μην έδινα να πάρω το asx που έτσι όπως είναι τίγκα στη πλαστικουρα στη πρώτη λακουβα θα φύγουν όλα.
εξαλου με 5-6 χιλιαρικα αν υποθεσουμε και ετσι οπως ολοι μας πρεπει να ανειρευομαστε.
υπάρχουν ένα σωρό μοτέρ που μπορούν να υποστηρίξουν το πινιν .
με το ψάξιμο που έχω ρίξει , μπαίνουν σχεδόν τα πάντα αλλά με πολλές πατέντες και άλλα με μηδενικές πατέντες.
4G93 DOHC 16 Valve GDI Turbo
Gasoline Direct Injection (GDI) with turbocharger
Total Displacement - 1834cc
Bore - 81.0mm
Stroke - 89.0mm
Compression Ratio - 10.0:1
Maximum Output - 118 kW (160 PS; 158 bhp) @ 5,200 rpm / 121 kW (165 PS; 162 bhp) @ 5,500 rpm
Maximum Torque - 220 N·m (160 ft·lbf) @ 3,500 rpm / 220 N·m (160 ft·lbf) @ 3,500 rpm
Μπαίνει με μηδενικές πατέντες μιας και αυτό φοράει το 1.8 πινιν αλλά χωρίς το τούρμπο , το μόνο όφελος που έχεις από αυτό είναι τα τέλη κυκλοφορίας και τη πιο πολύ ροπή και άλογα από το διλιτρο μιας και στην κατανάλωση είναι ίδιο.

4B10
[edit] Specifications
Engine type Inline 4-cylinder DOHC 16v, MIVEC
Displacement 1.8 L (1,798 cc)
Bore 86 mm
Stroke 77.4 mm
Compression ratio 10.5:1
Fuel system ECI multiple
Peak power 103-105 kW (140-143 PS) at 6,000 rpm
Peak torque 177 N.m (130 lb·ft) at 4,250 rpm

εδώ μιλάμε για καθαρά mivec με όλα τα οφέλη του κινητήρα , αλουμίνιο χαμηλές καταναλώσεις , εύκολο στα φτιαξίματα και κυκλοφορεί στη αγορά ότι καλουδη θες για τον κινητήρα και να μην ξεχάσω ότι παίρνει και υγραέριο που τα gdi ακόμα δεν παίρνουν.

αν πούμε να παραμείνουμε στα ίδια κυβικά για εμένα είναι μονόδρομος αν και πιστεύω οτι θα θέλει πολλές μα πάρα πολλές μετατροπές αλλά αξίζει κάθε ευρώ.
και όταν λέω μετατροπές ,
300 hp Και σε τόσες ψηλές στροφές με τέτοια κατανάλωση δεν τα θέλουμε, χαμηλώνουμε το τούρμπο να αρπάζει από της ,1100 στροφές εως 3.500 που εκεί κινούμαστε εμείς συνήθως , κόβουμε άλογα , αυξάνουμε ροπές , ιδού και η χαμηλή κατανάλωση.

4B11T
[edit] Specifications
Engine type Inline 4-cylinder DOHC 16v, Turbo MIVEC
Displacement 2.0 L (1,998 cc)
Bore 86 mm
Stroke 86 mm
Compression ratio 9:1
Fuel system ECI multiple
Peak power 206 kW (280 PS) at 6,500 rpm (Japanese market)
217 kW (291 PS) at 6,500 rpm (US market)
177 kW (240 PS) (Lancer Ralliart)
217 kW (295 PS) at 6,500 rpm (European market)
Peak torque 422 N·m (311 lb·ft) at 3,500 rpm (Japanese market)
407 N·m (300 lb·ft) at 4,400 rpm (US market)
343 N·m from 2,500 to 4,725 rpm (353 N·m at 3,000 rpm) (Lancer Ralliart)
366 N·m at 3,500 rpm (European market)

να σου βάλω και το ιδανικό μοτέρ πετρελαίου για εμένα ,
4N13
[edit] Specifications
Engine type Inline 4-cylinder, DOHC 16v, MIVEC (intake)
Displacement 1.8 L (1798 cc)
Bore 83 mm
Stroke 83.1 mm
Compression ratio 14.9:1
Turbocharger variable geometry turbocharger, intercooler
Fuel system Common rail with solenoid injectors
Peak power 110 kW (150 PS) at 4000 rpm
85 kW (116 PS) at 4000 rpm (low power version)
Peak torque 300 N·m (221 lb·ft) at 2000-3000 rpm
Φεγγάρι γιατί κρύφτηκες
στα σύννεφα από πίσω
έβγα γ*** την τύχη μου
δε βλέπω να γαμ@@@!!!
wolfman13
 
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2010 11:39 am

Re: Αλλάξτε κινητήρα για οικονομία

Δημοσίευσηαπό gmak » Σάβ Μαρ 03, 2012 9:30 pm

Ρε σύ το έχεις ψάξει το θεμα βλέπω... :o
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8593
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: Αλλάξτε κινητήρα για οικονομία

Δημοσίευσηαπό dudukas » Τρί Μαρ 06, 2012 12:10 am

Θελω κ εγω ντιζελ γ@μο την κολονομοθεσια μου γ@μο βαλτε πετρελαιο να σωθητε ολοι οι ευρωπαιοι ειναι μ@λακες που κινουνται ετσι χρονια τωρα.......
samurai
dudukas
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 19, 2009 10:57 pm
Τοποθεσία: Ζακυνθος


Επιστροφή στο ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ-ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron