gmak έγραψε:Καλοοοο......

η άλλη λύση να πάρεις όλο το πακέτο θοδωρε
άμα είχα 30 χιλιάρικα σιγά μην έδινα να πάρω το asx που έτσι όπως είναι τίγκα στη πλαστικουρα στη πρώτη λακουβα θα φύγουν όλα.
εξαλου με 5-6 χιλιαρικα αν υποθεσουμε και ετσι οπως ολοι μας πρεπει να ανειρευομαστε.
υπάρχουν ένα σωρό μοτέρ που μπορούν να υποστηρίξουν το πινιν .
με το ψάξιμο που έχω ρίξει , μπαίνουν σχεδόν τα πάντα αλλά με πολλές πατέντες και άλλα με μηδενικές πατέντες.
4G93 DOHC 16 Valve GDI Turbo
Gasoline Direct Injection (GDI) with turbocharger
Total Displacement - 1834cc
Bore - 81.0mm
Stroke - 89.0mm
Compression Ratio - 10.0:1
Maximum Output - 118 kW (160 PS; 158 bhp) @ 5,200 rpm / 121 kW (165 PS; 162 bhp) @ 5,500 rpm
Maximum Torque - 220 N·m (160 ft·lbf) @ 3,500 rpm / 220 N·m (160 ft·lbf) @ 3,500 rpm
Μπαίνει με μηδενικές πατέντες μιας και αυτό φοράει το 1.8 πινιν αλλά χωρίς το τούρμπο , το μόνο όφελος που έχεις από αυτό είναι τα τέλη κυκλοφορίας και τη πιο πολύ ροπή και άλογα από το διλιτρο μιας και στην κατανάλωση είναι ίδιο.
4B10
[edit] Specifications
Engine type Inline 4-cylinder DOHC 16v, MIVEC
Displacement 1.8 L (1,798 cc)
Bore 86 mm
Stroke 77.4 mm
Compression ratio 10.5:1
Fuel system ECI multiple
Peak power 103-105 kW (140-143 PS) at 6,000 rpm
Peak torque 177 N.m (130 lb·ft) at 4,250 rpm
εδώ μιλάμε για καθαρά mivec με όλα τα οφέλη του κινητήρα , αλουμίνιο χαμηλές καταναλώσεις , εύκολο στα φτιαξίματα και κυκλοφορεί στη αγορά ότι καλουδη θες για τον κινητήρα και να μην ξεχάσω ότι παίρνει και υγραέριο που τα gdi ακόμα δεν παίρνουν.
αν πούμε να παραμείνουμε στα ίδια κυβικά για εμένα είναι μονόδρομος αν και πιστεύω οτι θα θέλει πολλές μα πάρα πολλές μετατροπές αλλά αξίζει κάθε ευρώ.
και όταν λέω μετατροπές ,
300 hp Και σε τόσες ψηλές στροφές με τέτοια κατανάλωση δεν τα θέλουμε, χαμηλώνουμε το τούρμπο να αρπάζει από της ,1100 στροφές εως 3.500 που εκεί κινούμαστε εμείς συνήθως , κόβουμε άλογα , αυξάνουμε ροπές , ιδού και η χαμηλή κατανάλωση.
4B11T
[edit] Specifications
Engine type Inline 4-cylinder DOHC 16v, Turbo MIVEC
Displacement 2.0 L (1,998 cc)
Bore 86 mm
Stroke 86 mm
Compression ratio 9:1
Fuel system ECI multiple
Peak power 206 kW (280 PS) at 6,500 rpm (Japanese market)
217 kW (291 PS) at 6,500 rpm (US market)
177 kW (240 PS) (Lancer Ralliart)
217 kW (295 PS) at 6,500 rpm (European market)
Peak torque 422 N·m (311 lb·ft) at 3,500 rpm (Japanese market)
407 N·m (300 lb·ft) at 4,400 rpm (US market)
343 N·m from 2,500 to 4,725 rpm (353 N·m at 3,000 rpm) (Lancer Ralliart)
366 N·m at 3,500 rpm (European market)
να σου βάλω και το ιδανικό μοτέρ πετρελαίου για εμένα ,
4N13
[edit] Specifications
Engine type Inline 4-cylinder, DOHC 16v, MIVEC (intake)
Displacement 1.8 L (1798 cc)
Bore 83 mm
Stroke 83.1 mm
Compression ratio 14.9:1
Turbocharger variable geometry turbocharger, intercooler
Fuel system Common rail with solenoid injectors
Peak power 110 kW (150 PS) at 4000 rpm
85 kW (116 PS) at 4000 rpm (low power version)
Peak torque 300 N·m (221 lb·ft) at 2000-3000 rpm